Dostawa mebli biurowych dla Nadleśnictwa Kliniska

Data publikacji 2013-10-31
Data zakończenia 2013-11-08 09:30:00
Instytucja Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
Miejscowość Kliniska Wielkie
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 229751 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad mebli biurowych tj. krzeseł konferencyjnych, krzeseł biurowych, stołów, regałów bibliotecznych oraz zestawów mebli do wyposażenia kancelarii leśniczych i nowopowstałych biur Nadleśnictwa Kliniska - szczegółowo opisanych w załączniku nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia.
1.Zakup, dostarczenie i wniesienie stołów w ilości szt. 25
Stoły kompaktowe z możliwością dowolnego ustawiania i łączenia. Mobilny stół konferencyjny z uchylnym blatem
2.Krzesło konferencyjne na 4 nogach bez podłokietników , siedzisko z oparciem tapicerowane - 100 szt.
3.zakup, dostarczenie, wniesienie i montaż dwustronnych regałów bibliotecznych w ilości 6 szt.
4. Kontener szufladowy pod biurko 1 szt.
5.Fotel obrotowy - 12 szt.
6.Biurko narożne 140 - 160/80/100/60/73- 12 szt.
7. Dostawka o wymiarach 60/80/60. - 6 szt
8.Kontener o wymiarach 41/50/71 - 12 szt.
9.Szafa aktowa o wymiarach 80/42/189 - 7 szt.
10.Dostawka ½ koła o wymiarach 160/60/2,5. - 4 szt .
11.Regał 2/5 drzwi - 4 szt. wymiary całkowite : szer. 80 cm gł. 42 cm wys. 189 cm,
12.Szafa ubraniowa o wymiarach 80/60/189 - 7 szt.
13.Szafka niska gospodarcza - 6 szt. wymiary całkowite : szer. 80 cm gł. 42 cm wys. 78 cm,
14.Szafka niska gospodarcza - 1 szt. wymiary całkowite : szer. 40 cm gł. 42 cm wys. 78 cm,
14. Stolik okolicznościowy fi 60 - 3 szt.
15.Krzesło dostawne, biurowe - 14 szt.



Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty, do przeprowadzenia wizji lokalnej po-mieszczeń, do których będą dostarczone meble stanowiące przedmiot zamówienia, co potwier-dzi upoważniony pracownik nadleśnictwa.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnych, szczegółowych obmiarów (uzgodnionych z Zamawiającym) w celu dokonania właściwej wyceny przedmiotu zamówienia.
Wymiary biur i rozmieszczenie mebli w nowopowstałych biurach Nadleśnictwa określone są na rysunku nr 5a do niniejszej SIWZ - Koncepcji aranżacji pomieszczeń biurowych udostępnionej za zgodą autora koncepcji.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do skontaktowania się z Zamawiającym w celu uściślenia szczegółów w zakresie dostawy mebli.
Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aranżację trójwymiarową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska
Ulica Pucko 1
Nr domu 1
Miejscowość Kliniska Wielkie
Kod Pocztowy 72-123
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 4312133, 4312124
Fax 91 4181560
Regon 81053915000000
E-mail kliniska@szczecin.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa jednostka nie posiadająca osobowośći prawnej
Rodzaj zam inny Skarb Państwa jednostka nie posiadająca osobowośći prawnej
Internet www.szczecin.lasy.giv.pl/kliniska
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 15/12/2013
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 .zł (słownie; jeden tysiące zł 00/100 ). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.11.2013 r. (włącznie) do godz. 8:00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Stąd przy wnoszeniu wadium należy uwzględnić specyfikę działania banków. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto BGŻ S.A. O/Szczecin 52 2030 0045 1110 0000 0055 6240. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane w kasie Nadleśnictwa. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz będą deponowane w kasie w siedzibie zamawiającego (p. nr 12); dowód - kopię dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Aranązacja trójwymiarowa oferowanego produktu.
Inne dokumenty Aranżacja trójwymiarowa oferowanego produktu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umo-wy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szczecin.lasy.gov.pl/kliniska
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Kliniska Pucko 1 72-123 Kliniska Wielkie
Data składania wniosków 08/11/2013
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Nadleśnictwo Kliniska - Sekretariat - biuro nr 6 Pucko 1 72-123 Kliniska Wielkie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)