Biuletyn |
1
|
Nazwa |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
|
Ulica |
ul. Łęczycka 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowosc |
Elbląg
|
Kod poczt |
82-300
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
55 230 25 72
|
Fax |
55 230 33 04
|
Internet |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Regon |
28138539600000
|
E mail |
e.bammes@wp.mil.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Rodzaj zam inny |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
4
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2014
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: części zamówienia nr 1: 1 000,00 PLN; części zamówienia nr 2: 800,00 PLN; części zamówienia nr 3: 700,00 PLN; części zamówienia nr 4: 500,00 PLN
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca został wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (na podst. art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. 2010 nr 136, poz. 914 z późn. zm.)
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Potencjal |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. Wykonawca posiada wdrożony system HACCP lub wdrożone zasady dobrej praktyki produkcyjnej (GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej) - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz został wpisany do rejestru zakładów podlegającej urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej Wykonawca składa:
a) dokument poświadczający wprowadzenie systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji
z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju;
lub
dokument np.: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy o bezpieczeństwie żywności
i żywienia.
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przed notariuszem. Dokument o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień umowy w przypadku gdy:
1) Wykonawca zagwarantuje zmianę ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy całkowitej wartości (ceny) przedmiotu umowy.
2) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie) lub oraz zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu.
O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian - co najmniej 1 raz na kwartał - nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca po upływie kwartału, Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje
w tym zakresie aneks do umowy.
3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności zmiany stawki podatku VAT.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości i wartości środków spożywczych określonych w formularzu ofertowym do umowy w przypadku przyznania Zamawiającemu w 2014 r. mniejszej niż zaplanowano ilości środków finansowych.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.21wog.wp.mil.pl
|
Spec war |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg
|
Data skl |
13/11/2013
|
Godz skl |
09:30
|
Miejsce |
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, kancelaria nr 206, budynek nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|