Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych
Publication date | 2013-11-04 |
End date | 2013-11-18 10:00:00 |
Instytucja | Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 448330 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392941000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na 2 zakresy: - Zakres A - Dostawa materiałów promocyjnych, - Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej. Zakres A materiały informacyjno - promocyjne - szczegółowo opisane w załaczniku nr 1 tabela Zakres A Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej Ścianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa skadająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisany poniżej w tabeli zwanych materiałami. I. Wymagania ogólne 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej ilości materiałów - w Zakresie A. 2. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania. 3. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne były trwałe - umożliwiały ich długotrwałe użytkowanie przez więcej niż jedną osobę. 4. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne spełniały swoją funkcję i były wygodne w użytkowaniu. 5. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne nie ulegały trwałym odkształceniom, uszkodzeniom. 6. Zamawiający wymaga aby materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiału. Odpowiednie rysunki oraz logotypy zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na artykułach wymaganych przez Zamawiającego trwałych nadruków odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która stanowi Załącznik nr 1 Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dostarczy Wykonawcy Księgę Znaków. 7. Zamawiający wymaga naniesienia nadruków rysunków oraz logotypów na materiałach. II. Wymagania odnośnie nadruku: 1. Nadruk na przedmiocie zamówienia powinien zostać wykonany na materiałach pierwszego gatunku. 2. Przed nadrukiem właściwym Zamawiający wymaga dostarczenia próbek celem akceptacji. 3. W Zakresie A - dla wskazanych w tabeli w pkt. 6, 9, 10, 14 ( załacznik nr 1 do SIWZ) - po podpisaniu Umowy Zamawiający wymaga dostarczenia trzech projektów graficznych do akceptacji III. Wymagania odnośnie dystrybucji: Gotowe materiały promocyjno - informacyjne powinny zostać przesłane do Centrali NFZ w opakowaniach zbiorczych: a) zabezpieczających produkty przed zniszczeniem, utratą cech jakościowych, b) ułatwiających magazynowanie, c) umożliwiających bezpieczny transport, d) zapewniających wygodę w użytkowaniu (np. łatwość otwierania, powtórnego zamknięcia opakowania). OpisPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisanych w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZŚcianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa składająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226 mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia |
Ulica | ul. Grójecka 186 |
Nr domu | 186 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-390 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 022 5726254, 5726256 |
Fax | 022 5726305 |
Internet | www.nfz.gov.pl |
Regon | 01544738200015 |
E mail | d.brymas@nfz.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Wadium | nie dotyczy |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej i będą dotyczyć tylko i wyłącznie poniższych przypadków: 1) Strony wyrażą zgodę na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty zmienionej stawki podatku VAT od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku 2) Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu wykonania zamówienia, jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności: a) siłę wyższą, b) nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.nfz.gov.pl |
Spec war | Centrala NFZ, Warszawa ul. Grójecka 186, pok. 0.03. |
Data skl | 18/11/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Centrala NFZ, Warszawa ul. Grójecka 186, pok. 0.03. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi w 85% z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% z dotacji celowej z budżetu krajowego |
Czy uniewaznienie | Tak |
Czas dni | 30 |