Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych

Publication date 2013-11-04
End date 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 448330 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na 2 zakresy:
- Zakres A - Dostawa materiałów promocyjnych,
- Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej.

Zakres A materiały informacyjno - promocyjne - szczegółowo opisane w załaczniku nr 1 tabela Zakres A

Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej
Ścianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa skadająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisany poniżej w tabeli zwanych materiałami.

I. Wymagania ogólne
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej ilości materiałów - w Zakresie A.
2. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania.
3. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne były trwałe - umożliwiały ich długotrwałe użytkowanie przez więcej niż jedną osobę.
4. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne spełniały swoją funkcję i były wygodne w użytkowaniu.
5. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne nie ulegały trwałym odkształceniom, uszkodzeniom.
6. Zamawiający wymaga aby materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiału.
Odpowiednie rysunki oraz logotypy zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na artykułach wymaganych przez Zamawiającego trwałych nadruków odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która stanowi Załącznik nr 1 Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dostarczy Wykonawcy Księgę Znaków.
7. Zamawiający wymaga naniesienia nadruków rysunków oraz logotypów na materiałach.

II. Wymagania odnośnie nadruku:
1. Nadruk na przedmiocie zamówienia powinien zostać wykonany na materiałach pierwszego gatunku.
2. Przed nadrukiem właściwym Zamawiający wymaga dostarczenia próbek celem akceptacji.
3. W Zakresie A - dla wskazanych w tabeli w pkt. 6, 9, 10, 14 ( załacznik nr 1 do SIWZ) - po podpisaniu Umowy Zamawiający wymaga dostarczenia trzech projektów graficznych do akceptacji

III. Wymagania odnośnie dystrybucji:
Gotowe materiały promocyjno - informacyjne powinny zostać przesłane do Centrali NFZ w opakowaniach zbiorczych:
a) zabezpieczających produkty przed zniszczeniem, utratą cech jakościowych,
b) ułatwiających magazynowanie,
c) umożliwiających bezpieczny transport,
d) zapewniających wygodę w użytkowaniu (np. łatwość otwierania, powtórnego zamknięcia opakowania).

Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisanych w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZŚcianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa składająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226 mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
Ulica ul. Grójecka 186
Nr domu 186
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-390
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5726254, 5726256
Fax 022 5726305
Internet www.nfz.gov.pl
Regon 01544738200015
E mail d.brymas@nfz.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej i będą dotyczyć tylko i wyłącznie poniższych przypadków: 1) Strony wyrażą zgodę na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty zmienionej stawki podatku VAT od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku 2) Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu wykonania zamówienia, jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności: a) siłę wyższą, b) nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu.
Kryt cena A
Spec www www.nfz.gov.pl
Spec war Centrala NFZ, Warszawa ul. Grójecka 186, pok. 0.03.
Data skl 18/11/2013
Godz skl 10:00
Miejsce Centrala NFZ, Warszawa ul. Grójecka 186, pok. 0.03.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi w 85% z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% z dotacji celowej z budżetu krajowego
Czy uniewaznienie Tak
Czas dni 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)