Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych

Data publikacji 2013-11-04
Data zakończenia 2013-11-18 10:00:00
Instytucja Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 448330 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W celu umożliwienia składania w postępowaniu ofert częściowych przedmiot zamówienia podzielono na 2 zakresy:
- Zakres A - Dostawa materiałów promocyjnych,
- Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej.

Zakres A materiały informacyjno - promocyjne - szczegółowo opisane w załaczniku nr 1 tabela Zakres A

Zakres B - Dostawa Ścianki Promocyjnej
Ścianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa skadająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisany poniżej w tabeli zwanych materiałami.

I. Wymagania ogólne
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej ilości materiałów - w Zakresie A.
2. Zamawiający wymaga, aby materiały promocyjne były dobrej jakości, charakteryzowały się estetyką i elegancją oraz starannością wykonania.
3. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne były trwałe - umożliwiały ich długotrwałe użytkowanie przez więcej niż jedną osobę.
4. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne spełniały swoją funkcję i były wygodne w użytkowaniu.
5. Zamawiający wymaga aby materiały promocyjne nie ulegały trwałym odkształceniom, uszkodzeniom.
6. Zamawiający wymaga aby materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiału.
Odpowiednie rysunki oraz logotypy zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia na artykułach wymaganych przez Zamawiającego trwałych nadruków odpowiednich logotypów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która stanowi Załącznik nr 1 Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamawiający dostarczy Wykonawcy Księgę Znaków.
7. Zamawiający wymaga naniesienia nadruków rysunków oraz logotypów na materiałach.

II. Wymagania odnośnie nadruku:
1. Nadruk na przedmiocie zamówienia powinien zostać wykonany na materiałach pierwszego gatunku.
2. Przed nadrukiem właściwym Zamawiający wymaga dostarczenia próbek celem akceptacji.
3. W Zakresie A - dla wskazanych w tabeli w pkt. 6, 9, 10, 14 ( załacznik nr 1 do SIWZ) - po podpisaniu Umowy Zamawiający wymaga dostarczenia trzech projektów graficznych do akceptacji

III. Wymagania odnośnie dystrybucji:
Gotowe materiały promocyjno - informacyjne powinny zostać przesłane do Centrali NFZ w opakowaniach zbiorczych:
a) zabezpieczających produkty przed zniszczeniem, utratą cech jakościowych,
b) ułatwiających magazynowanie,
c) umożliwiających bezpieczny transport,
d) zapewniających wygodę w użytkowaniu (np. łatwość otwierania, powtórnego zamknięcia opakowania).

Opis

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno - promocyjnych opisanych w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZŚcianka promocyjna typu pop-up. Magnetyczna ścianka łukowa składająca się z 3 paneli głównych, 2 paneli bocznych. Wymiary: szerokość w zakresie 2540-2550 mm wysokość w zakresie 2150-2226 mm. Kufer umożliwiający przewóz zarówno ścianki jak i grafiki. Kufer w połączeniu z blatem umożliwiający wykorzystanie jako lady. Projekt graficzny, skład DPD dla grafiki i kufra. Wydruk grafiki na kufrze

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia
Ulica ul. Grójecka 186
Nr domu 186
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-390
Województwo mazowieckie
Tel 022 5726254, 5726256
Fax 022 5726305
Internet www.nfz.gov.pl
Regon 01544738200015
E-mail d.brymas@nfz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej i będą dotyczyć tylko i wyłącznie poniższych przypadków: 1) Strony wyrażą zgodę na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia będzie polegać na doliczeniu do ceny netto wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty zmienionej stawki podatku VAT od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku 2) Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu wykonania zamówienia, jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności: a) siłę wyższą, b) nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.nfz.gov.pl
Adres uzyskania siwz Centrala NFZ, Warszawa ul. Grójecka 186, pok. 0.03.
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Centrala NFZ, Warszawa ul. Grójecka 186, pok. 0.03.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, udział tych środków w wartości zamówienia wynosi w 85% z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego oraz w 15% z dotacji celowej z budżetu krajowego
Czy unieważnienie Tak
Okres trwania zamówienia 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)