Promocja projektu pn. Zagospodarowanie terenów inwestycyjnych w Kraśniku, Obr. Budzyń, propozycją dla inwestorów

Publication date 2013-11-07
End date 2013-11-15 11:00:00
Instytucja Miasto Kraśnik
Miejscowość Kraśnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 454932 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 793422005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa (Kraśnik, ul. Lubelska 84) materiałów promocyjnych projektu pn. Zagospodarowanie terenów inwestycyjnych w Kraśniku, Obr. Budzyń, propozycją dla inwestorów współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 3.1 Tworzenie terenów inwestycyjnych oraz zaprojektowanie loga i hasła dotyczącego Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Kraśniku.
2. Wykonawca opracuje 3 wzory loga wraz z hasłem w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje lub wniesie poprawki w terminie 2 dni roboczych od dnia przedstawienia projektów 1 projekt, a Wykonawca naniesie poprawki w terminie 2 dni roboczych od dnia ich pisemnego przekazania. Wybór loga i hasła będzie potwierdzony pisemnie.
3. Wykonawca na wszystkich materiałach promocyjnych i informacyjnych zastosuje wszystkie logotypy wynikające z wytycznych Instytucji Wdrażającej zakresie obowiązków beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 (http://www.rpo.lubelskie.pl/front/page/get/274/).
4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty wszystkich materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, w plikach źródłowych, w rozdzielczości umożliwiającej zamieszczenie plików na stronie internetowej Zamawiającego oraz ich dalszej eksploatacji.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewni transport i wyładunek zamówienia oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Sposób transportu oraz opakowanie zamówionych przedmiotów muszą zapewniać zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu winę ponosi Wykonawca.
6. Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów promocyjnych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji indywidualne projekty graficzne dla wszystkich produktów objętych zamówieniem, w terminie 7 dni od daty pisemnej akceptacji loga i hasła. W przypadku oferty inwestycyjnej z płytą CD projekt należy przedstawić Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty pisemnej akceptacji loga i hasła.
7. Wszelkie projekty materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, przesłane Zamawiającemu przez Wykonawcę do akceptacji, Zamawiający zaakceptuje w terminie do 5 dni kalendarzowych. W powyższym terminie Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę, który projekt przyjmuje lub o konieczności wniesienia poprawek do projektu.
8. Wszelkie poprawki lub sugestie Zamawiającego do projektów materiałów promocyjnych i informacyjnych, wytworzonych w ramach realizacji zamówienia, Wykonawca wykona w terminie do 3 dni roboczych.
9. Treść i materiały niezbędne do opracowania materiałów promocyjnych zostaną dostarczone przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
10. Wszystkie zamawiane przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użycia, pełnowartościowe, pierwszego gatunku.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 i 7a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Kraśnik
Ulica ul. Lubelska 84
Nr domu 84
Miejscowosc Kraśnik
Kod poczt 23-200
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 8251540
Fax 81 8252709
Internet http://www.krasnik.um.gov.pl
Regon 00052410500000
E mail zp@krasnik.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 40
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Promocja projektu pn. Zagospodarowanie terenów inwestycyjnych w Kraśniku, Obr. Budzyń, propozycją dla inwestorów. 4.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 15.11.2013 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na: zaprojektowaniu, składzie i druku oferty inwestycyjnej na minimum 2 000,00 zł brutto każda oraz 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych na kwotę minimum 20 000 zł brutto każda.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na: zaprojektowaniu, składzie i druku oferty inwestycyjnej na minimum 2 000,00 zł brutto każda oraz 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych na kwotę minimum 20 000 zł brutto każda. Należy załączyć dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Postanowienia umowy w stosunku do treści oferty mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: nastąpi zamian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie stawki podatku od towarów i usług, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wprowadzonych zmian w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, w ramach którego realizowane jest zamówienie, konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących działań promocyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez strony. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności mogą ulec zmianie: technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji gdy ilość wskazanych informacji nie pozwala na wykonanie czytelnego nadruku preferowaną przez Zamawiającego metodą, technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji gdy tworzywo z którego produkowane są materiały nie utrzymuje trwałości wykonanego nadruku. ilość elementów nadruku, w sytuacji, gdy ilość miejsca wyznaczonego na nadruk na produkcie nie pozwala na wykonanie pełnego oznaczenia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. wybrany model produktu lub jego wariant kolorystyczny bądź też ilość w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże brak danego produktu na stanach magazynowych, adres siedziby Zamawiającego i Wykonawcy, osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy do kontaktów z Wykonawcą i z Zamawiającym. 4. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian nie może spowodować wzrostu wartości zamówienia. 5. Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku przedłużającej się z winy Zamawiającego procedury akceptacji dostarczonych wzorów.
Kryt cena A
Spec www http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
Spec war Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik p. 312
Data skl 15/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miasta Kraśnik ul. Lubelska 84 23-200 Kraśnik Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 3.1 Tworzenie terenów inwestycyjnych
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)