Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Kraśnik
|
Ulica |
ul. Lubelska 84
|
Nr domu |
84
|
Miejscowość |
Kraśnik
|
Kod Pocztowy |
23-200
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 8251540
|
Fax |
81 8252709
|
Internet |
http://www.krasnik.um.gov.pl
|
Regon |
00052410500000
|
E-mail |
zp@krasnik.um.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
40
|
Wadium |
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Promocja projektu pn. Zagospodarowanie terenów inwestycyjnych w Kraśniku, Obr. Budzyń, propozycją dla inwestorów. 4.Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 15.11.2013 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6.Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14.Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na: zaprojektowaniu, składzie i druku oferty inwestycyjnej na minimum 2 000,00 zł brutto każda oraz 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych na kwotę minimum 20 000 zł brutto każda.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje warunku. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na: zaprojektowaniu, składzie i druku oferty inwestycyjnej na minimum 2 000,00 zł brutto każda oraz 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych na kwotę minimum 20 000 zł brutto każda. Należy załączyć dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
nie dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
2. Postanowienia umowy w stosunku do treści oferty mogą ulec zmianie w następujących przypadkach:
nastąpi zamian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie stawki podatku od towarów i usług,
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem wprowadzonych zmian w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących działań promocyjnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.
Wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez strony.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności mogą ulec zmianie:
technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji gdy ilość wskazanych informacji nie pozwala na wykonanie czytelnego nadruku preferowaną przez Zamawiającego metodą,
technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji gdy tworzywo z którego produkowane są materiały nie utrzymuje trwałości wykonanego nadruku.
ilość elementów nadruku, w sytuacji, gdy ilość miejsca wyznaczonego na nadruk na produkcie nie pozwala na wykonanie pełnego oznaczenia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.
wybrany model produktu lub jego wariant kolorystyczny bądź też ilość w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże brak danego produktu na stanach magazynowych,
adres siedziby Zamawiającego i Wykonawcy,
osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy do kontaktów z Wykonawcą i z Zamawiającym.
4. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian nie może spowodować wzrostu wartości zamówienia.
5. Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku przedłużającej się z winy Zamawiającego procedury akceptacji dostarczonych wzorów.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=51
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
p. 312
|
Data składania wniosków |
15/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
Kancelaria
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 3.1 Tworzenie terenów inwestycyjnych
|
Czy unieważnienie |
Nie
|