Wyposażenie lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Płockiej 31 m 10 w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy

Publication date 2013-11-08
End date 2013-11-18 11:00:00
Instytucja Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wyposażenie domowe,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456798 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 390000002, 392000004, 310000006, 320000003, 454421008, 450000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja tzw. pierwszego wyposażenia lokalu mieszkalnego z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą w Warszawie przy ulicy Płockiej 31 m 10 w Dzielnicy Wola.
Obejmuje ono wyposażenie lokalu w: meble do pokoi, zabudowę kuchni i pozostałych pomieszczeń, sprzęt AGD i RTV, dywany, rolety, oświetlenie, drobny sprzęt gospodarstwa domowego, wykonanie drobnych robót budowlanych.
Wykonawca dokona umeblowania lokalu zgodnie z wymaganiami jakie stawia Zamawiający, zamontuje żyrandole i dokona niezbędnych podłączeń dostarczonego przez siebie wyposażenia do instalacji wewnętrznych. Podłączenia wykonają osoby mające odpowiednie uprawnienia.
Realizacja będzie wykonywana w lokalu mieszkalnym znajdującym się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. Na czas realizacji Zamawiający wyda lokal Wykonawcy. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zastosować wyłącznie nowe wyposażenie, materiały i urządzenia - posiadające wymagane atesty i dopuszczenia, gwarantujące długotrwałe użytkowanie i dobrą estetykę.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy zgodnie z:
- warunkami wynikającymi z odpowiednich przepisów dla tego rodzaju prac,
- uzgodnieniami dokonanymi z Zamawiającym w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
- warunkami wynikającymi z obowiązujących norm, przepisów technicznych i bhp,
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków
bezpieczeństwa w czasie wykonywania prac a także odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji prac

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
Ulica ul. Jana Kazimierza 62
Nr domu 62
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-248
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-22 8368103, 8773874
Fax 8368061
Internet www.zmw.waw.pl
Regon 01095607300000
E mail jmaliszewski@zmp.internetdsl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/12/2013
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania polegające na dostawie i montażu umeblowania oraz dostawie wyposażenia(AGD, RTV), o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto lub co najmniej 2 zadania polegające na dostawie i montażu umeblowania, o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto oraz co najmniej 2 zadania polegające na dostawie wyposażenia(AGD, RTV), o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Sytuacja Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota limitu odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia nie może być niższa niż 100 000 PLN Spełnienie ww. warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty określo-nych w poz. 7.1.4 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie-podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Zamawiający wymaga, aby składany dokument: - wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie, - zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot, w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.) Pozostałe wymagane dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 3. Wypełnioną i podpisaną Tabelę elementów scalonych (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 10.2 SIWZ) - załącznik nr 2 do OPZ. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia po-świadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom: Do oferty należy dołączyć próbkę proponowanej płyty z wykończeniem PCV oraz opis obrazujący oferowany przez wykonawcę asortyment mebli i wykaz dostępnych uchwytów do mebli (karty katalogowe, opisy techniczne oferowanych elementów wyposażenia, określające ich funkcje, podstawowe parametry techniczno-jakościowe i materiałowe), potwierdzające, że oferowane wyposażenie spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Oprócz okoliczności przewidzianych w umowie, wprowadzenie zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem: a. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b. zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto; c. zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej; d. zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy
Kryt cena A
Spec www www.zmw.waw.pl
Spec war Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 406
Data skl 18/11/2013
Godz skl 11:00
Miejsce Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 401
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)