Data publikacji |
2013-11-08 |
Data zakończenia |
2013-11-18 11:00:00 |
Instytucja |
Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
- Wyposażenie domowe,
- Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
- Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
456798 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
390000002, 392000004, 310000006, 320000003, 454421008, 450000007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
|
Ulica |
ul. Jana Kazimierza 62
|
Nr domu |
62
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-248
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
0-22 8368103, 8773874
|
Fax |
8368061
|
Internet |
www.zmw.waw.pl
|
Regon |
01095607300000
|
E-mail |
jmaliszewski@zmp.internetdsl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/12/2013
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej 2 zadania polegające na dostawie i montażu umeblowania oraz dostawie wyposażenia(AGD, RTV), o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto
lub
co najmniej 2 zadania polegające na dostawie i montażu umeblowania, o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto oraz co najmniej 2 zadania polegające na dostawie wyposażenia(AGD, RTV), o wartości każdego zadania nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i załączonych dokumentów potwierdzających, że wymienione w nim dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
Sytuacja |
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota limitu odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia nie może być niższa niż 100 000 PLN Spełnienie ww. warunku oceniane będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty określo-nych w poz. 7.1.4 SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie-podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć:
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Zamawiający wymaga, aby składany dokument:
- wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie,
- zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot,
w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.)
Pozostałe wymagane dokumenty
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium.
3. Wypełnioną i podpisaną Tabelę elementów scalonych (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 10.2 SIWZ) - załącznik nr 2 do OPZ.
4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia po-świadczona notarialnie.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom:
Do oferty należy dołączyć próbkę proponowanej płyty z wykończeniem PCV oraz opis obrazujący oferowany przez wykonawcę asortyment mebli i wykaz dostępnych uchwytów do mebli (karty katalogowe, opisy techniczne oferowanych elementów wyposażenia, określające ich funkcje, podstawowe parametry techniczno-jakościowe i materiałowe), potwierdzające, że oferowane wyposażenie spełnia wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Oprócz okoliczności przewidzianych w umowie, wprowadzenie zmian do umowy jest
dopuszczalne tylko wówczas gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem:
a. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
b. zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto;
c. zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej;
d. zaistnienia, zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zmw.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 406
|
Data składania wniosków |
18/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 401
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|