Modernizacja systemu przechowywania dokumentacji w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kutnie IPP.272.17.2012

Publication date 2012-08-02
End date 2012-08-20 11:00:00
Instytucja
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 282084 / 2012
Document type ZP-400
Cpv code 391311000, 391300002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu przechowywania dokumentacji w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Kutnie.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje:
1. Dostawę i montaż regału jezdnego z napędem elektrycznym i możliwością ręcznego przesuwania na dokumenty w segregatorach, 6 półek - do zagospodarowania przestrzeń o wymiarach 5,85 m x 4,65 m;
2. Demontaż dwóch istniejących regałów jezdnych (w pokoju nr 6 i nr 7) i montaż ich w pokoju nr 6 - zgodnie ze szkicem (załącznik szkic nr 2);
3. Demontaż szafy z drzwiami przesuwnymi w pokoju nr 6 i montaż jej w pokoju nr 9 - zgodnie ze szkicem (załącznik szkic nr 5);
4. Ustawienie pozostałego wyposażenia pomieszczeń - zgodnie ze szkicem:
- pokój nr 6 (załącznik szkic nr 2),
- pokój nr 7 (załącznik szkic nr 6),
- pokój nr 9 (załącznik szkic nr 5),
5. Wyniesienie na korytarz 15 szt. metalowych szaf szufladowych z pokoju nr 6 (3 szt.) i z pokoju nr 7 (12 szt.) - każda z szaf waży ok. 200 kg.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane przez siebie prace oraz wady ukryte dostarczonych urządzeń na okres 48 miesięcy.

Dodatkowe informacje

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)