Wyposażenie budynku 91 w Powidzu w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52097
Publication date | 2012-08-03 |
End date | 2012-08-23 10:30:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 169303 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391300002, 391210006, 391130007 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego (w tym mebli biurowych), obejmujący dostawę i wniesienie do budynku nr 91 na lotnisku w Powidzu, montaż oraz rozmieszczenie wg. aranżacji przedstawionej w dokumentacji projektowej wraz z oznakowaniem sprzętu zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji resortowej. Szczegółowych informacji na temat sposobu oznakowania sprzętu kwaterunkowego udzieli Wojskowa Administracja Koszar w Powidzu. 2. Zakres rzeczowy dostawy obejmuje następujący sprzęt kwaterunkowy : 1) szafa ubraniowa metalowa - 38 szt. 2) biurko drewniane - 104 szt. 3) szafa drewniana ubraniowa dwudrzwiowa - 56 szt. 4) stół biurowy drewniany - 11 szt. 5) regał biurowy drewniany dwusegmentowy - 54 szt. 6) krzesło biurowe wyściełane na metalowej podstawie - 110 szt. 7) kosz na śmieci metalowy ze stali. kwasoodpornej Ø 300 mm - 53 szt. 8) wieszak do ubrań stojący metalowy - 34 szt. 9) krzesło biurowe z regulacją podnoszenia na metalowej podstawie - 107 szt. 10) stolik pod telefon na metalowej podstawie -17 szt. 11) stolik okolicznościowy ława - 12 szt. 12) fotel klubowy - ekoskóra - 32 szt. 13) krzesło gabinetowe drewniane wyściełane - 27 szt. 14) stół gabinetowy drewniany - 4 szt. 15) tablica biała ścieralna wraz z kompletem markerów - 13 szt. 16) regał biblioteczny - 9 szt. 17) stolik pod komputer - 8 szt. 18) stolik pod drukarkę - 9 szt. 19) biurko komputerowe - 23 szt. 20) zegar ścienny bateryjny okrągły Ø 380 mm - 33 szt. 21) szafa zamykana na duże dokumenty -A0- 15 szt. 22) kanapa -wersalka - 10 szt. 23) stolik kwadratowy - 1 szt. 24) depozytor ( komórka, laptop itp.) - 2 szt. 25) szafka na klucze ( 90 szt.) - 1szt. 26) regał magazynowy segmentowy - 5 półek 2+3 ( do 8 półek w segmencie) - 5 szt. 27) mównica - 1 szt. 28) krzesła studenckie z podpórką - 80 szt. 29) stołek obrotowy z miękkim siedziskiem - 6 szt. 30) stolik barowy okrągły - 3 szt. 31) lada barowa - zabudowa indywidualna -1 szt. 32) stół konsola ( według indywidualnego zamówienia) - 1 szt. 33) fotel klubowy drewniany - 16 szt. 34) stolik pod RTV drewniany na metalowej podstawie - 5 szt. 35) szafa gabinetowa drewniana - 6 szt. 36) regał gabinetowy drewniany - 1 segment - 4 szt. 37) fotel gabinetowy obrotowy na metalowej podstawie z regulacją podnoszenia - skórzany - 3 szt. 38) tablica magnetyczna biała ścieralna wraz z kompletem markerów - 11 szt. 39) lampa biurkowa - 1 szt. 40) stół kreślarski z podświetlanym blatem i wyposażeniem kreślarskim - 2 szt. 41) zegar ścienny - 4 szt. 42) narożnik z funkcją łóżka - 1 szt. 43) tapczan - 1 szt. 44) szafka nocna - 2 szt. 45) biurko gabinetowe - 3 szt. 46) stolik pod kserokopiarkę - 1 szt. 47) wieszak na ubrania sześciokołkowy z półką - 1 szt. 48) stolik - 1 szt. 49) depozytor ( komórkowy) wiszący - 3 szt. 50) szafa kuchenna wisząca - 3 szt. 51) szafa kuchenna stojąca - 3 szt. 52) szafa kuchenna wisząca - 3 szt. 53) szafa kuchenna stojąca - 4 szt. 54) oznakowanie sprzętu. Szczegółowy opis sprzętu kwaterunkowego (w tym mebli) znajduje się w Tabeli Cen Jednostkowych (wymiary mebli oraz standard wykonania) oraz specyfikacji technicznej. 1.Oferowany i dostarczony sprzęt kwaterunkowy musi spełniać wymagania nie gorsze niż określone w tabeli cen jednostkowych oraz specyfikacji technicznej. 2.Wszystkie meble winny spełniać normy w zakresie ergonomii, przepisów BHP, posiadać wszelkie niezbędne parametry zapewniające trwałość konstrukcji oklein i obić. Wykonawca złoży wraz z ofertą do wyboru przez Zamawiającego po 4 propozycje kolorystyczne tkaniny obiciowej mebli w 3 odcieniach każdy: bordo, brąz, szary lub popiel, próbkę okleiny płyty w kolorze dąb Lugano i mahoń oraz przedstawi katalog ze wzorami uchwytów i okuć. Proponowane materiały obiciowe i uchwyty winny umożliwić wybór każdego z nich w ramach złożonej oferty ( ceny jednostkowej). Odcień tapicerki, płyty, drewna danego koloru musi być jednolity - najlepiej z tej samej partii materiału. Zamawiający w przeciągu 1 tygodnia od zawarcia umowy podejmie decyzję odnośnie wyboru kolorystyki, obić i wzorów uchwytów. 3.Zamówienie zakończone ma być dowozem sprzętu na miejsce tzn. na teren JW 3293 Powidz budynek 91, zmontowaniem mebli oraz ustawieniem wg aranżacji określonej w dokumentacji projektowej, przy udziale przedstawiciela Użytkownika i WAK. 4.Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Użytkownika o terminie dostawy sprzętu kwaterunkowego z kilkudniowym wyprzedzeniem. 5.W związku z tym, że wyposażany budynek jest po remoncie Wykonawca odpowiedzialny będzie za wszelkie uszkodzenia zawinione spowodowane w trakcie realizacji dostaw oraz montażu. 6.Oferowane meble i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, pozbawione defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. |