Rozbudowa infrastruktury informatycznej (środowisko LAN, SAN, WLAN)
Publication date | 2012-08-07 |
End date | 2012-08-16 10:00:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Łódź |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 289962 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001, 302300000 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa infrastruktury informatycznej (środowisko LAN, SAN, WLAN) w Instytucie Medycyny Pracy. 1.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem został opisany w poszczególnych pakietach, w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne tzn. takie, które co najmniej posiadają parametry określone przez Zamawiającego i pozwolą na uzyskanie funkcjonalności analogicznych do wynikających ze specyfikacji. 2. Wszystkie oferowane sprzęty muszą być fabrycznie nowe, nie powodujące utraty gwarancji. 3. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu. 4. Oferowane towary muszą być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka / symbol) bez konieczności naruszania opakowania. 5. Z czynności dostarczenia przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół zdawczo-odbiorczy, uwzględniający producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów wraz z krótką ich charakterystyką. 6. Termin realizacji dostawy maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 7. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows oraz serwerem pocztowym Microsoft Exchange. 2) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z oferowanymi. 3) Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 4) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 6) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego. 7) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 8) Wykonawca dostarczy elementy konieczne do montażu i podłączenia sprzętu tj. zestawy śrub mocujących w szafach rack, kable krosowe miedziane i światłowodowe. 9) Gwarancja producenta realizowana przez Wykonawcę lub bezpośrednio przez Instytut w serwisie producenta. Decyzja o wyborze sposobu realizacji gwarancji należy do Zamawiającego. Powyższe punkty mają zastosowanie jeżeli w załączniku nr 1 do Specyfikacji nie wskazano inaczej. |