Doposażenie szkół w sprzęt oraz pomoce dydaktyczne
Publication date | 2012-08-09 |
End date | 2012-08-24 09:45:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Stary Sącz |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 293286 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 391600001, 323000006 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Stary Sącz w ramach projektu LEPSZY START współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych, tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej opisanych poniżej części: I CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia następujących zajęć dla dzieci: 1) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu; 2) Zajęcia socjoterapeutyczne, psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; 3) Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej; 4) Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych głównie z nauk przyrodniczych matematyczno - przyrodniczych; 5) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; 2. Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. II CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA MEBLI 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli: biurko, regał, szafki, szafy, fotel, krzesła. 2. Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy. III CZĘŚĆ - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą następującego sprzętu multimedialnego: 1) radiomagnetofon - 7 szt. 2) odtwarzacz DVD - 6 szt. 3) tablica interaktywna - 3 szt. 4) Odtwarzacz CD + słuchawki + głośniki - 1 szt. 5) Mikrofon MP3 - 1 szt. 2. Wymagane minimalne parametry sprzętu multimedialnego opisane są w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. UWAGA: Wszędzie tam, gdzie opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. |