Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 46/12/N
Publication date | 2012-08-09 |
End date | 2012-08-17 12:00:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Dęblin |
Województwo | lubelskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 294746 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 323200002, 301213006, 386500006, 323000006, 323423005 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego w postaci: kserokopiarek cyfrowych, wideoprojektorów i uchwytów do nich, ekranów zwijanych na statywie, zestawów wież stereo z kolumnami, radiomagnetofonów z odtwarzaczem CD, odtwarzacza DVD, mikrofonowych systemów bezprzewodowych, kolumn głośnikowych, mikrofonów, przenośnego urządzenia nagłaśniającego, statywów do mikrofonu, aparatów fotograficznych cyfrowych, kamery cyfrowej, prasy termo transferowej manualnej, gier elektronicznych (dart), stołów bilardowych i odbiorników telewizyjnych. Sprzęt audiowizualny służyć ma potrzebom Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj.: formularzu ofertowym. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne. Zamówienie jest podzielone na 8 części - grup. Dla grup I-VIII 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt jednorazowo do magazynu Zamawiającego, tj. magazynu Działu Szkoleniowego, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa winna być dokonana w dzień pracy Zamawiającego, tj. pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem, w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego telefonicznie lub faksem na nr 81 551 86 03 minimum z dwudniowym wyprzedzeniem. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i oryginalny, nie może on być wcześniej używany, poddany naprawie bądź regeneracji oraz posiadać śladów uszkodzenia. Dostarczony sprzęt musi być ponadto wolny od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadać wszystkim cechom oraz wymaganiom eksploatacyjno-technicznym określonym w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do siwz. Sprzęt powinien być dostarczony w fabrycznych, nienaruszonych opakowaniach producenta. 3. Wykonawca dostarczy sprzęt do magazynu Zamawiającego na swój koszt i niebezpieczeństwo, własnym środkiem transportu lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika. Do czasu dokonania odbioru sprzętu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 4. Odbioru dostarczonego sprzętu dokona powołana przez Zamawiającego komisja, przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór sprzętu polegać będzie na sprawdzeniu stanu ilościowego i jakościowego zamówienia, zgodnie z założonymi wymogami technicznymi sprawdzenie parametrów i właściwości eksploatacyjno-technicznych określonych w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do siwz; sprawdzenie sprawności technicznej i ukompletowania. Z czynności odbioru dostarczonego sprzętu sporządzany jest protokół odbioru, który stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne sprzętu oraz inne określone w formularzu ofertowym dokumenty np. wykaz punktów serwisowych dla poszczególnych pozycji sprzętu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poszczególny sprzęt w wymiarze określonym w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Zastrzega się, że okres gwarancji płynie od momentu dokonania odbioru dostarczonego sprzętu, co potwierdza się protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą sprzętu karty gwarancyjne. 7. Wraz z udzieleniem gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sprzętu na terenie całego kraju, którego okres obowiązywania jest zgodny z wymogami zawartymi w dodatkowych ustaleniach wymagań w formularzu ofertowym dla poszczególnych pozycji sprzętu. 8. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych. Zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych. Dlatego na podstawie art. 16d ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych j. t. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.- cena jednostkowa poszczególnych pozycji sprzętu nie może przekroczyć 3.500,00 zł brutto. Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto 3.500,00 zł i powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z siwz. 9. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. |