usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.

Publication date 2013-12-12
End date 2013-12-20 08:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516252 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 553000003, 553210006, 555212000, 555200001, 553200009, 301920001, 301900007, 798225007, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 1: I GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13. Zadanie 2: II GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 3: III GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 4: IV GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 5: Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 6: Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.

Opis

Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)
- miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej 23% VAT;b) lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);
d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml , g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os, Ziemniaki 200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml-os.2.Zrazy wieprzowe 200g-os,Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os.Ziemniaki 200g-os.Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os.Napój owocowy 300ml-os.4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os. Ziemniaki 200g-os.Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os.Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a)przerwy kawowej 23% VAT;b)lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g, e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml
g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os ,Ziemniaki 200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml-os2.Zrazy wieprzowe 200g-os, Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os.3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os.Ziemniaki 200g-os.Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os. Napój owocowy 300ml-os.4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os.Ziemniaki 200g-os.Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os. Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia/ kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,
- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:
a.przerwy kawowej 23% VAT;b.lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g,e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml , g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g/os ,Ziemniaki 200g/os, Surówka z białej kapusty 150g/os, Napój owocowy 300ml/os.2.Zrazy wieprzowe 200g/os, Ziemniaki 200g/os, Buraczki na ciepło 150g/os, Napój owocowy 300ml/os.3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g/os. Ziemniaki 200g/os. Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g/os. Napój owocowy 300ml/os. 4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g/os, Ziemniaki 200g/os, Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g/os, Napój owocowy 300 ml/os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),
c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:
- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8), - miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a)przerwy kawowej 23% VAT;b)lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g, e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml , g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os , Ziemniaki 200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml/os, 2.Zrazy wieprzowe 200g-os, Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os. 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os, Ziemniaki 200g/os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os, Napój owocowy 300ml-os4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os, Ziemniaki 200g-os, Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os.Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.
10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11. Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-13013.1 komplet = długopis, teczka A4, blok notatnikowy A4 (zgodne z opisem zamieszczonym w poniższej tabeli)
Wyszczególnienie 1.Długopis.Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.
Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuk 240. 2.Teczka A4
Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm. Kolor teczki do uzgodnienia.Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oraz nazwa projektu: STARTER 2. Kolor teczki do uzgodnienia.sztuk 240. 3.Blok notatnikowy - A4.Opis: papier offset 80g-m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.
Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu: STARTER 2. sztuk 240. Liczba dostaw: 1Założenia:1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe.2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130/13, ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki.Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.1 komplet = długopis, teczka A4, blok notatnikowy A4 (zgodne z opisem zamieszczonym w poniższej tabeli)Wyszczególnienie: 1.Długopis.Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.
Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuk 100. 2. Teczka A4
Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury
o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm. Kolor teczki do uzgodnienia.
Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oraz nazwa projektu: STARTER 2. Kolor teczki do uzgodnienia. sztuk 100
3. Blok notatnikowy - A4.Opis: papier offset 80g-m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu: STARTER 2. sztuk 100.Liczba dostaw: 1.Założenia:1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe.2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13, ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Ulica ul. Teofila Noniewicza 42A
Nr domu 42A
Miejscowosc Suwałki
Kod poczt 16-400
Wojewodztwo podlaskie
Tel 87 5666106
Fax 87 5667497
Internet www.ares.suwalki.pl
Regon 00541188300000
E mail rm@ares.suwalki.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Wiedza Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Potencjal Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Projekty umów stanowią załącznik o nr 5.1. do SIWZ oraz załącznik o nr 5.2. do SIWZ i są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 2. Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: ZADANIE 1, 2, 3, 4: a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,c)zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia kursu przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata/tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w kursie lub niestawienia się kandydata/tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego), d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. ZADANIE 5, 6: a) zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kryt cena A
Spec www www.ares.suwalki.pl
Spec war Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, godziny urzędowania od 7:00-15.00 od poniedziałku do piątku
Data skl 20/12/2013
Godz skl 08:00
Miejsce Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)