usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 08:00:00
Instytucja Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 516252 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 553000003, 553210006, 555212000, 555200001, 553200009, 301920001, 301900007, 798225007, 798230009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Usługi żywienia podczas szkoleń oraz usługę opracowania wzorników i dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 1: I GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13. Zadanie 2: II GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 3: III GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 4: IV GRUPA SZKOLENIOWA - usługa żywienia podczas szkolenia Mój biznes organizowanego w ramach projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 5: Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Zadanie 6: Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.

Opis

Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)
- miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a) przerwy kawowej 23% VAT;b) lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a) 1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b) 1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c) Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);
d) Cukier biały 20g, e) Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f) Mleko 30 ml , g) Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8. W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os, Ziemniaki 200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml-os.2.Zrazy wieprzowe 200g-os,Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os.Ziemniaki 200g-os.Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os.Napój owocowy 300ml-os.4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os. Ziemniaki 200g-os.Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os.Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a)przerwy kawowej 23% VAT;b)lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g, e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml
g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os ,Ziemniaki 200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml-os2.Zrazy wieprzowe 200g-os, Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os.3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os.Ziemniaki 200g-os.Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os. Napój owocowy 300ml-os.4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os.Ziemniaki 200g-os.Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os. Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia/ kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,
- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8)- miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata-tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata-tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:
a.przerwy kawowej 23% VAT;b.lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g,e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml , g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g/os ,Ziemniaki 200g/os, Surówka z białej kapusty 150g/os, Napój owocowy 300ml/os.2.Zrazy wieprzowe 200g/os, Ziemniaki 200g/os, Buraczki na ciepło 150g/os, Napój owocowy 300ml/os.3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g/os. Ziemniaki 200g/os. Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g/os. Napój owocowy 300ml/os. 4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g/os, Ziemniaki 200g/os, Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g/os, Napój owocowy 300 ml/os.9.Dania winny być podawane na gorąco.10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11.Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.1.Poprzez świadczenie usług żywienia Zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania i podawania posiłków w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.2.Świadczenie usług żywienia będzie odbywało się w oparciu o poszczególne zlecenia wystawiane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy (tj. od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2014 r.), w ramach organizowanego szkolenia.3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a.przygotowania, dowozu i podania posiłków w terminie (dzień, godzina) i miejscu, w którym będzie odbywało się szkolenie,
b.przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.),
c.świadczenia usługi wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych,
d.dostarczenia własnych naczyń, sztućców odpowiednio do liczby uczestników szkolenia; Użyte naczynia winny być czyste, nieuszkodzone;e.zapewnienia osób, które przygotują usługę oraz uprzątną i wywiozą pozostałości po zakończonej usłudze,
f.estetycznego podawania posiłków,g.dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego najpóźniej na 30 min. przed rozpoczęciem szkolenia- kursu;h.zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych; uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach.4.Zamawiający każdorazowo, zlecając wykonanie poszczególnych usług, określi dokładnie termin (z podaniem daty i godzin świadczenia usługi), miejsce, liczbę uczestników oraz rodzaj menu, przy uwzględnieniu, że:
- szacunkowa liczebność grupy szkoleniowej: 25 osób,- łączna liczba dni szkoleniowych: 4 dni,- szacunkowa ilość zestawów: 100 zestawów (jako zestaw rozumie się przerwę kawową + lunch, o którym mowa w pkt. 6, 7, 8), - miejsce świadczenia usługi: Suwałki-Augustów.5.W przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa lub niestawienia się kandydata/tki na szkoleniu pomimo wezwania Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania kosztu usługi żywienia, który stanowić będzie iloczyn kosztu usługi żywienia dla jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które korzystały z usługi żywienia. 6.W ramach świadczonej usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:a)przerwy kawowej 23% VAT;b)lunchu 8% VAT.7.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6a, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu, co najmniej:a)1 filiżanki kawy rozpuszczalnej 250 ml;b)1 filiżanki herbaty czarnej 250 ml;c)Ciastka (minimum dwa rodzaje - po 5 szt. każdego rodzaju);d)Cukier biały 20g, e)Cytryna (pokrojona, podawana na talerzykach) 1plaster, f)Mleko 30 ml , g)Woda gazowana i niegazowana, w butelkach 0,5 l, 1 szt.8.W ramach usługi, o której mowa w punkcie 6b, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie uczestniczącej w szkoleniu:
Dzień Zestawy obiadowe:1.Karkówka po myśliwsku 120g-os , Ziemniaki 200g-os, Surówka z białej kapusty 150g-os, Napój owocowy 300ml/os, 2.Zrazy wieprzowe 200g-os, Ziemniaki 200g-os, Buraczki na ciepło 150g-os, Napój owocowy 300ml-os. 3.Roladki drobiowe z farszem mięsnym 200g-os, Ziemniaki 200g/os, Jarzynka z marchewki z groszkiem na maśle 150g-os, Napój owocowy 300ml-os4.Pieczeń wieprzowa w sosie korzennym 200 g-os, Ziemniaki 200g-os, Surówka z kapusty pekińskiej, pora, papryki 150 g-os.Napój owocowy 300 ml-os.9.Dania winny być podawane na gorąco.
10.Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji usługi prawo do zgłaszania uwag, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.11. Wykonawca zobowiązuje się do wskazania Zamawiającemu osób do kontaktu oraz koordynujących realizację zamówienia i odpowiedzialnych za realizację usługi podczas szkolenia.Usługa opracowania wzorników i dostawa 240 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników projektu w ramach doradztwa indywidualnego w projekcie pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-13013.1 komplet = długopis, teczka A4, blok notatnikowy A4 (zgodne z opisem zamieszczonym w poniższej tabeli)
Wyszczególnienie 1.Długopis.Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.
Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuk 240. 2.Teczka A4
Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm. Kolor teczki do uzgodnienia.Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oraz nazwa projektu: STARTER 2. Kolor teczki do uzgodnienia.sztuk 240. 3.Blok notatnikowy - A4.Opis: papier offset 80g-m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.
Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu: STARTER 2. sztuk 240. Liczba dostaw: 1Założenia:1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe.2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130/13, ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki.Usługa opracowania wzorników i dostawa 100 kompletów materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia Mój biznes w ramach projektu pt.: STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.1 komplet = długopis, teczka A4, blok notatnikowy A4 (zgodne z opisem zamieszczonym w poniższej tabeli)Wyszczególnienie: 1.Długopis.Opis: Długopis metalowy o prostym kształcie. Wkład wymienny, wielkopojemny miękko piszący, z końcówką od 0,7-1mm. Wkład chowany za pomocą mechanizmu automatycznego, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia.
Nadruk: w jednym kolorze: Logo programu PO KL, logo UE. sztuk 100. 2. Teczka A4
Opis : Teczka skrzydłowa A4 z gumką, wykonana z twardej tektury
o grubości 2 mm, kolorowa oklejka, pokryta folią polipropylenową, szerokość do 40mm. Kolor teczki do uzgodnienia.
Nadruk:. na okładce przedniej: logotyp Programu POKL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; oraz nazwa projektu: STARTER 2. Kolor teczki do uzgodnienia. sztuk 100
3. Blok notatnikowy - A4.Opis: papier offset 80g-m2 klejony na górze , papier w kratkę , nadruk na każdej kartce w jednym kolorze w górnej i dolnej części kartki, ilość kartek min 50, okładka dwustronna.Nadruk: jeden kolor: Logo programu PO KL, logo UE, logo ARES, napis Projekt współfinansowany przez Unię Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nazwa projektu: STARTER 2. sztuk 100.Liczba dostaw: 1.Założenia:1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe.2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Miejscem dostawy jest: Biuro projektu pt. STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13, ul. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Ulica ul. Teofila Noniewicza 42A
Nr domu 42A
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 87 5666106
Fax 87 5667497
Internet www.ares.suwalki.pl
Regon 00541188300000
E-mail rm@ares.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Wiedza Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Potencjał Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Zdolne Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Sytuacja Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Projekty umów stanowią załącznik o nr 5.1. do SIWZ oraz załącznik o nr 5.2. do SIWZ i są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 2. Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: ZADANIE 1, 2, 3, 4: a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,c)zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia kursu przez osobę skierowaną na kurs, rezygnacji kandydata/tki z kursu mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w kursie lub niestawienia się kandydata/tki na kursie pomimo wezwania Zamawiającego), d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:- gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. ZADANIE 5, 6: a) zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy;- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ares.suwalki.pl
Adres uzyskania siwz Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, godziny urzędowania od 7:00-15.00 od poniedziałku do piątku
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe STARTER 2 nr WND-POKL.06.02.00-20-130-13.Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)