Dostawa artykułów żywnościowych dla Gmina Zgierz-Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Grotnikach.
Publication date | 2013-12-16 |
End date | 2013-12-27 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Grotnikach |
Miejscowość | Grotniki |
Województwo | łódzkie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 521876 / 2013 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 151130003, 151130003, 151120006, 151317002, 154121000, 158100009, 155000003, 32200009, 32121001, 32214103, 153310007, 31425003, 152290009, 153311709, 158943004, 158300005, 156100007, 158700007, 158400008, 158500001, 158600004 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla: Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części tj.: Część 1 - dostawa mięsa i drobiu; Część 2 - dostawa wędlin i tłuszczu; Część 3 - dostawa pieczywa; Część 4 - dostawa artykułów mleczarskich i nabiałowych; Część 5 - dostawa warzyw i owoców; Część 6 - dostawa ziemniaków, kapusty i ogórków; Część 7 - dostawa jaj; Część 8 - dostawa ryb; Część 9- dostawa mrożonek; Część 10 - dostawa wyrobów garmażeryjnych Część 11 - dostawa artykułów spożywczych różnych. Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególnione zostały w załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j i 2k do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Pakiet asortymentowo - cenowy. Ilości podane w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j i 2k są ilościami szacunkowymi i ilość zamawianych asortymentów może odbiegać od podanych w załączniku. Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu ofertowego w ramach wartości brutto zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będzie niżej wymieniona placówka: Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach ul. Brzozowa 4, 95-073 Grotniki. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w godzinach od 6.30 do 12.00. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1) każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010 roku nr 136 poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2) każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3) przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi. Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3) dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3) dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4) dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej; Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1) pojemniki czyste, 2) bez obcych zapachów, 3) powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4) artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3) Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym; 5) przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi; W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczanym asortymencie, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie lub faksem zgłosi reklamacje Wykonawcy. W przypadku ujawnienia wad jakościowych artykułów tj.: 1) stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu, 2) dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, 3) dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia reklamacji. W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowym przez Wykonawcę. Zapłata za dostarczone artykuły będzie płatna w terminie do 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i drobiu dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach..Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin i tłuszczu dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich i nabiałowych dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, kapusty i ogórków dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa jaj dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa ryb dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w GrotnikachPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych różnych dla Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Szkolno-Gimnazjalny w Grotnikach |
Ulica | ul. Brzozowa 4 |
Nr domu | 4 |
Miejscowosc | Grotniki |
Kod poczt | 95-073 |
Wojewodztwo | łódzkie |
Tel | 42 717 91 90 |
Fax | 42 717 91 90 |
Internet | zsggrotniki.edupage.org |
Regon | 47317238700000 |
E mail | zsg.grotniki@poczta.fm |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 11 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 30/06/2014 |
Wadium | Wadium nie wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 3 do SIWZ). |
Wiedza | Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 3 do SIWZ). |
Potencjal | Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 3 do SIWZ). |
Zdolne | Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 3 do SIWZ). |
Sytuacja | Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ( załącznik nr 3 do SIWZ). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | zsggrotniki.edupage.org |
Spec war | Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach ul. Brzozowa 4, 95-073 Grotniki. |
Data skl | 27/12/2013 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Gmina Zgierz- Zespół Szkolno- Gimnazjalny w Grotnikach ul. Brzozowa 4, 95-073 Grotniki sekretariat. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |