Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
|
Ulica |
ul. Postępu 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-676
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 2204801
|
Fax |
22 2204899
|
Internet |
www.gitd.gov.pl
|
Regon |
01742760400000
|
E mail |
klaudia.koprowska@gitd.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
100
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: Wadium w postępowaniu na rozbudowę i utrzymanie serwisów internetowych
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. 2 zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde, polegające na wdrożeniu systemów zarządzania treścią
|
Potencjal |
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. legitymującymi się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat określonym poniżej: a) Jeden programista front-end z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów implementacji systemów zarządzania treścią; b) Dwóch programistów serwer-side z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów implementacji systemów zarządzania treścią; c) Jeden analityk z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 projektów związanych z tworzeniem struktury informacyjnej serwisów www; d) Jeden kierownik projektu z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 projektów wdrożeń systemów zarzadzania treścią.
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w ofercie, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1.; c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2.; d) formularz wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru DP.3.; e) formularz potencjał kadrowy (wykaz) sporządzony według wzoru DP.5.; f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodną ze wzorem określonym formularzem DP 6
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z terminami określonymi w OPZ, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz terminu końcowego realizacji Przedmiotu Zamówienia; b) zmiany przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania aplikacji do nowych potrzeb Zamawiającego - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji a także harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia o czas konieczny dla wprowadzenia zmian w aplikacji; c) pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb
w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru Przedmiotu Zamówienia - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia;
- zmiany dotyczące sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji oraz harmonogramu i końcowego terminu realizacji
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.gitd.gov.pl
|
Spec war |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)
|
Data skl |
27/12/2013
|
Godz skl |
13:00
|
Miejsce |
Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|