Rozbudowa i utrzymanie serwisów internetowych

Publication date 2013-12-18
End date 2013-12-27 13:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275991 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 722129400
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi rozbudowy i utrzymania serwisów internetowych GITD utrzymywanych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest ujednolicenie i modernizacja systemu zarządzania treścią serwisów internetowych Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego poprzez dostarczenie, konfiguracje i uruchomienie produkcyjne Aplikacji systemu zarządzania treścią, zwanej dalej CMS lub systemem CMS.
Realizacja zamówienia zakłada realizacje przedmiotu zamówienia w dwóch etapach kończących się odbiorami etapu. Kolejno są to etapy: 1. Wdrożenia testowego, przez co rozumie się wykonanie usług dostarczenia i uruchomienia systemu CMS na środowisku testowo-deweloperskim; 2. Wdrożenia produkcyjnego, przez które rozumie się dokonanie przez Zamawiającego usług konfiguracji, dostosowania treści oraz struktury informacyjnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Ulica ul. Postępu 21
Nr domu 21
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-676
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 2204801
Fax 22 2204899
Internet www.gitd.gov.pl
Regon 01742760400000
E mail klaudia.koprowska@gitd.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 100
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) złotych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: Wadium w postępowaniu na rozbudowę i utrzymanie serwisów internetowych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. 2 zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każde, polegające na wdrożeniu systemów zarządzania treścią
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
Zdolne Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. legitymującymi się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat określonym poniżej: a) Jeden programista front-end z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów implementacji systemów zarządzania treścią; b) Dwóch programistów serwer-side z doświadczeniem w realizacji co najmniej 3 projektów implementacji systemów zarządzania treścią; c) Jeden analityk z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 projektów związanych z tworzeniem struktury informacyjnej serwisów www; d) Jeden kierownik projektu z doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 projektów wdrożeń systemów zarzadzania treścią. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w ofercie, w celu wykazania spełniania warunku dotyczącego osób zdolnych do wykonania zamówienia uczestniczyły w jego realizacji. Zmiana osoby wskazanej w ofercie będzie możliwa na wniosek wykonawcy, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a) formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru DP.1.; c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru DP.2.; d) formularz wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru DP.3.; e) formularz potencjał kadrowy (wykaz) sporządzony według wzoru DP.5.; f) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zgodną ze wzorem określonym formularzem DP 6
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z terminami określonymi w OPZ, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz terminu końcowego realizacji Przedmiotu Zamówienia; b) zmiany przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania aplikacji do nowych potrzeb Zamawiającego - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji a także harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia o czas konieczny dla wprowadzenia zmian w aplikacji; c) pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru Przedmiotu Zamówienia - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia; - zmiany dotyczące sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji oraz harmonogramu i końcowego terminu realizacji
Kryt cena A
Spec www www.gitd.gov.pl
Spec war Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)
Data skl 27/12/2013
Godz skl 13:00
Miejsce Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)