Dostawa materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Opolu

Publication date 2013-12-20
End date 2014-01-03 11:30:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Wyroby biurowe,
  • Noże i nożyczki,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529480 / 2013
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 228000008, 392410003, 392925000, 301920001, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Oddziału ZUS w Opolu, według poniższego podziału:
Asortyment A - Dostawa materiałów archiwizacyjnych.
Asortyment B - Dostawa materiałów biurowych.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb zamawiającego, realizowaniu dostaw zgodnie z zamówieniami.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania umowy w ilościach niższych niż określone w formularzu cenowym oraz do zmiany ilości zamawianych materiałów w poszczególnych pozycjach, w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego i przy zachowaniu cen jednostkowych brutto. W tym przypadku wykonawca nie będzie sobie rościł żadnych prawz tego tytułu do zamawiającego.
4. Ceny jednostkowe brutto podane w formularzu cenowym są stałe i obowiązują przez cały okres ważności umowy.
5. Dostawy będą realizowane przez wykonawcę do budynku Oddziału ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24.
6. Przedmiot zamówienia we wszystkich asortymentach będzie realizowany w godzinach od 8:00 do 10:00, w dni robocze u zamawiającego.
7. Realizacja dostaw we wszystkich asortymentach nastąpi w terminie do 3 dni roboczych obowiązujących u zamawiającego, licząc od dnia złożenia zamówienia.
8. Odbioru towaru dokonywać będą wyłącznie osoby wskazane przez zamawiającego.
9. Zamówienia składane będą przez osoby odpowiedzialne na wskazany adres e-mail lub na wskazany numer fax i wymagać będą pisemnego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji również za pośrednictwem fax-u lub poczty elektronicznej wystawionego w ciągu max 24h od otrzymania zamówienia.
10. Wykonawca zagwarantuje niezmienność cech oferowanych materiałów przez cały okres obowiązywania umowy.
11. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do zamawiającego wyłącznie w opakowaniach zbiorczych (za wyjątkiem artykułów pakowanych jednostkowo) i musi posiadać oryginalną etykietkę producenta (importera) w języku polskim.
12. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. W przypadku braku tych norm należy uwzględnić normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.
13. Przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem dostawy.
14. Do czasu odbioru materiałów przez zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi wykonawca.
15. Wykonawca powinien zaproponować takie artykuły, które będą spełniać wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co artykuły określone przez zamawiającego w SIWZ.
16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na asortymenty znajduje się w formularzu cenowym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
Ulica ul. Wrocławska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Opole
Kod poczt 45-701
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 451 16 91
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600252
E mail Bozena.Kowalczyk-Trus@zus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/02/2015
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
Wiedza Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
Potencjal Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTA (oryginał). Wzór formularza stanowi CZĘŚĆ III SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy. Wzór formularza cenowego stanowi Załącznik nr 2 do umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 2. Z zastrzeżeniem pkt 1 zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następującym zakresie: 1). zmniejszenia wielkości lub zakresu zamówienia, 2). zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych przedmiotu zamówienia, przy niezmienionych cenach jednostkowych brutto danej pozycji asortymentowej oraz przy nie zwiększonym poziomie wartości umowy. 3. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno wykonawca, jak i zamawiający.
Kryt cena A
Spec www www.zus.pl
Spec war Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pokój 320 budynek B od godziny 8:00 do 14:00
Data skl 03/01/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ul. Wrocławska 24 45-701 Opole pokój 320 budynek B
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)