DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
Publication date | 2012-08-14 |
End date | 2012-08-22 09:00:00 |
Instytucja | |
Miejscowość | Bydgoszcz |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 175427 / 2012 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302130005, 302313000, 311540000, 486200000, 480000008, 483170003 |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego sprzętu komputerowego z instalacją oprogramowania. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisanym w szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim musi odpowiadać sprzęt, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ. KOMPUTER STACJONARNY Z SYSTEMEM OPERACYJNYM - 5 SZTUK, MONITOR - 5 SZTUK, UPS - 5 SZTUK Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Technicznej stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres wskazany w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ lub w razie braku takiego zapisu na okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowo - jakościowego, o ile gwarancja producenta nie stanowi inaczej. 2. W trakcie trwania gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń dotyczących błędnego działania sprzętu w dni robocze, w godzinach pracy Wykonawcy. Zgłoszenia błędnego działania przedmiotu umowy będą przekazywane telefonicznie oraz potwierdzone za pomocą faksu lub wiadomości e-mail. Potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia jest potwierdzenie doręczenia faksu lub wiadomości e-mail. 3. W przypadku gdy transport gwarancyjny realizowany jest w formie wysyłki kurierskiej lub pocztowej, jego forma musi umożliwiać Zamawiającemu stwierdzenie doręczenia sprzętu do Wykonawcy. 4. Koszty transportu zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej urządzeń do punktu serwisowego i z punktu serwisowego ponosi w całości Wykonawca. 5. W przypadku odbioru osobistego uszkodzonego sprzętu, Wykonawca dokona odbioru w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia nieprawidłowości działania, w godzinach pracy Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia awarii sprzętu w ciągu 72 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia. 7. W przypadku braku możliwości usunięcia awarii w określonym wyżej terminie, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt zastępczy, o takim samym standardzie i funkcjonalności. 8. W przypadku awarii dysku twardego i braku możliwości jego naprawy nośnik pozostaje u Zamawiającego. 9. Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 10. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykona obowiązków wynikających z pkt. 2-5, Zamawiający ma prawo zlecić dowolnej firmie naprawę sprzętu, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jednocześnie zachowując prawo do kary umownej i odszkodowania oraz prawo do uprawnień wynikających z gwarancji. 11. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych w języku polskim dla każdego elementu przedmiotu zamówienia. |