Cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy

Publication date 2014-02-28
End date 2014-03-10 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41927 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy w ramach n/w zadań :
Zadanie nr 1 - Mięso wieprzowe
Zadanie nr 2 - Wędliny wieprzowe
Zadanie nr 3 - Tłuszcze
Zadanie nr 4 - Mięso drobiowe
Zadanie nr 5 - Wędliny drobiowe

Opis

Zadanie nr 1 - Mięso wieprzoweZadanie nr 2 - Wędliny wieprzoweZadanie nr 3 - TłuszczeZadanie nr 4 - Mięso drobioweZadanie nr 5 - Wędliny drobiowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Ulica ul. Staszica 4
Nr domu 4
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37-450
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 8433201, 8433103, 8433397
Fax 015 8433201, 8433397
Internet www.szpital-stw.com
Regon 00031256700000
E mail planeta3@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca przedstawia: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Wykonawca przedstawia: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wg Załącznik nr 5 - dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw wyszczególnionych w Załączniku nr 5
Potencjal Zamawiający dokona oceny na podstawie: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający dokona oceny na podstawie: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie o ilości zatrudnionych pracowników i środkach transportu do przewozu oferowanego asortymentu dostawy
Sytuacja Zamawiający dokona oceny na podstawie: -oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca przedstawi: - aktualną opinię Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (dot. warunków wytwarzania i pomieszczeń do produkcji) - aktualną opinię Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dot. środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności - formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Rozdz. II SIWZ - wg Załącznik nr 1 - dokument określający zasady reprezentacji jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W okresie obowiązywania umowy ceny określone w ofercie Wykonawcy mogą ulegać zmianom maksymalnie w stopniu odpowiadającym kwartalnemu wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do kwartału go poprzedzającego. 2. Zmiana ta może następować w kwartale , w którym wskaźnik ten został ogłoszony przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym Monitor Polski 3. Wzrost ceny o którym mowa w ust.1 może następować w przypadku , gdy nastąpi - zmiana przepisów podatkowych obowiązujących Wykonawcę - uzasadniony wzrost cen u producenta
Kryt cena A
Spec www www.szpital-stw.com
Spec war Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam.Publ.i Zaop.pok. nr 7
Data skl 10/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam.Publ. i Zaop. pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 3 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)