Cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy

Data publikacji 2014-02-28
Data zakończenia 2014-03-10 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 41927 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cykliczne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz ich przetworów dla potrzeb Kuchni Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy w ramach n/w zadań :
Zadanie nr 1 - Mięso wieprzowe
Zadanie nr 2 - Wędliny wieprzowe
Zadanie nr 3 - Tłuszcze
Zadanie nr 4 - Mięso drobiowe
Zadanie nr 5 - Wędliny drobiowe

Opis

Zadanie nr 1 - Mięso wieprzoweZadanie nr 2 - Wędliny wieprzoweZadanie nr 3 - TłuszczeZadanie nr 4 - Mięso drobioweZadanie nr 5 - Wędliny drobiowe

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Ulica ul. Staszica 4
Nr domu 4
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37-450
Województwo podkarpackie
Tel 015 8433201, 8433103, 8433397
Fax 015 8433201, 8433397
Internet www.szpital-stw.com
Regon 00031256700000
E-mail planeta3@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca przedstawia: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Wykonawca przedstawia: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wg Załącznik nr 5 - dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw wyszczególnionych w Załączniku nr 5
Potencjał Zamawiający dokona oceny na podstawie: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Zamawiający dokona oceny na podstawie: - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie o ilości zatrudnionych pracowników i środkach transportu do przewozu oferowanego asortymentu dostawy
Sytuacja Zamawiający dokona oceny na podstawie: -oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 2 części dotyczącej art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca przedstawi: - aktualną opinię Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (dot. warunków wytwarzania i pomieszczeń do produkcji) - aktualną opinię Państwowego Inspektoratu Sanitarnego dot. środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności - formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Rozdz. II SIWZ - wg Załącznik nr 1 - dokument określający zasady reprezentacji jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W okresie obowiązywania umowy ceny określone w ofercie Wykonawcy mogą ulegać zmianom maksymalnie w stopniu odpowiadającym kwartalnemu wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do kwartału go poprzedzającego. 2. Zmiana ta może następować w kwartale , w którym wskaźnik ten został ogłoszony przez Prezesa GUS w Dzienniku Urzędowym Monitor Polski 3. Wzrost ceny o którym mowa w ust.1 może następować w przypadku , gdy nastąpi - zmiana przepisów podatkowych obowiązujących Wykonawcę - uzasadniony wzrost cen u producenta
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital-stw.com
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam.Publ.i Zaop.pok. nr 7
Data składania wniosków 10/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zam.Publ. i Zaop. pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 3 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)