Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Starym Kraszewie.

Publication date 2014-02-28
End date 2014-03-10 10:00:00
Instytucja Gmina Klembów
Miejscowość Klembów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42015 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 150000000, 31425003, 156000004, 158000006, 154000002, 158100009, 151000009, 152000000, 153000001, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( zgodna z zapotrzebowaniami Zamawiającego ) dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej w Kraszewie Starym następujących asortymentach: - produkty mleczarskie, - owoce, warzywa i podobne produkty, - ryby przetworzone i konserwowane, - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, - różne produkty spożywcze, - produkty przemiału ziarna skrobi i produktów - jaja, - produkty mączne - produkty mrożone.
Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz cenowy będący załącznikiem
Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki:
1. produkty muszą mieć ważny termin spożycia,
2. bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem;
3. w przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawcazobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji;
4. częstotliwość dostaw codziennie w dni robocze , zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego
5. termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia 12 godzin
6. warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225 oraz rozporządzeniem w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności - Dz.U. z 2003 r. nr 21, poz. 179)
7. oznakowanie produktu zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 r. nr 137, poz. 966); zgodnie z przepisami tego rozporządzenia oznakowanie musi zawierać:
nazwę, pod którą środek jest wprowadzony do obrotu;
wykaz i ilość składników lub kategorii składników;
zawartość netto w opakowaniu;
datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia;
warunki przechowywania;
firmę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy;nazwę i adres producenta.
Dostawa produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 5:30 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów.
Miejscem dostawy zamówionych produktów jest siedziba Zamawiającego.
Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko.
Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
Dostawy produktów nie będą odbywać się w czasie przerw w zajęciach przedszkolnych mających miejsce w okresie obowiązywania umowy, tj. ferii, wakacji - z wyjątkiem organizowania przez szkołę dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. Ponadto rozruch nastąpi od pierwszego dnia po upływie przerwy lub dnia rozpoczęcia roku szkolnego.
Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów wymienionych w załączniku do oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania.
Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości posiadanych środków. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych tj. produktów o cechach, parametrach technicznych i jakościowych niegorszych niż określone w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do produktów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w SIWZ tzn. produkt posiadający cechy, parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od cech, parametrów technicznych i jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym - Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy.
Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co produkt określony przez zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Formularzu cenowym - Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy, należy uznać za minimalne.
W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje, poprzez wskazanie w formularzu cenowym Dodatek nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty), Załącznik nr 1 do umowy, w kolumnie 5 produkt równoważny produktowi określonemu w SIWZ, jest on zobowiązany
- w celu potwierdzenia, że oferowany produkt odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w SIWZ - załączyć do oferty:
1.Wykaz produktów równoważnych ( Dodatek nr 5 do SIWZ Załącznik nr 6 do oferty ) zawierający opis każdego z materiałów równoważnych, zawierający:
a)Pozycję formularza cenowego, do której odnosi się opis materiału równoważny;
b)Znak towarowy oraz nazwę materiału określonego przez Zamawiającego w SIWZ;
c)Nazwę materiału równoważnego (znak towarowy, nazwę materiału równoważnego )

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Klembów
Ulica ul. Gen. F. Żymirskiego 38
Miejscowosc Klembów
Kod poczt 05-205
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 0-22 799-93-90
Fax 0-22 777-90-85
Regon 55066815000000
E mail urzad@klembow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie oOświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza oOświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Potencjal oOświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne oOświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja oOświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W odniesieniu do wszystkich Części Zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a)zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. b)w uzasadnionych przypadkach dotyczących: wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, co zostanie uprawdopodobnione przez Wykonawcę, Wykonawca, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć inny produkt spełniający wymagania oferty jednakże nie gorszy od wcześniej oferowanego po cenach jednostkowych zapisanych w ofercie. c)zmiana cen jednostkowych dostarczanych produktów brutto wynikających z oferty Wykonawcy, w przypadku zmiany wskaźnika rocznego wzrostu cen dotyczącego przedmiotu zamówienia, publikowanego przez Główny Urząd Statystyczny. Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę.
Kryt cena A
Spec www www.bip.klembow.pl
Spec war Urząd Gminy Klembów , ul. Gen.Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, pokój nr 5.
Data skl 10/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Klembów , ul. Gen.Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, pokój nr 5.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)