Dostawa przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

Publication date 2014-02-28
End date 2014-03-14 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty,
  • Kurtki i blezery,
  • Rękawice,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42165 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 182232000, 184240007, 351134003, 351134405, 184433205, 395611302
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. m.in.: kurtek gabardynowych, kombinezonów z tkaniny trudnopalnej, kamizelek i narękawków odblaskowych, ochraniaczy, rękawic letnich, szalików i czapek. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach do SIWZ: nr 1A-1I, nr 1a-9a oraz dokumentacji techniczno - technologicznej (dot. Pakietu nr 6).

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. m.in.: naramienników z oznaczeniem stopnia, otoków z oznaczeniem stopnia, oznaczeń rodzajów służby, daszków do czapek, sznurów galowych i orzełków. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 1a i 1A do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. kurtek gabardynowych. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 2a i 1B do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. kamizelek i narękawków odblaskowych. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 3a i 1C do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. rękawic letnich z białym mankietem. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 4a i 1D do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. szalików zimowych. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 5a i 1E do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. kombinezonów z tkaniny trudnopalnej. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 6a i 1F do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. czapek gabardynowych. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 7a i 1G do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. skarpet letnich i zimowych. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 8a i 1H do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych przedmiotów umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie tj. ochraniaczy na głowę i szyję z tkaniny trudnopalnej. Szczegółowy opis oraz zakres asortymentu określony został w załącznikach nr 9a i 1I do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Ulica ul. Narutowicza 73
Nr domu 73
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-019
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 5354606
Fax 81 5354313
Internet www.lubelska.policja.gov.pl
Regon 43068905200000
E mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia; - wykaże się wykonaniem co najmniej jednej dostawy asortymentu mundurowego w n/w zakresie tj.: w przypadku złożenia oferty: - na pakiet nr 1 (zał. 1a) - oznaczeń stopnia i służby o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 2 (zał. 2a) - kurtek gabardynowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 3 (zał. 3a) - kamizelek i narękawków odblaskowych o wartości co najmniej 16 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 4 (zał. 4a) - rękawic letnich z białym mankietem o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 5 (zał. 5a) - szalików zimowych o wartości co najmniej 1 600,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 6 (zał. 6a) - kombinezonów z tkaniny trudnopalnej o wartości co najmniej 22 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 7 (zał. 7a) - czapek gabardynowych o wartości co najmniej 12 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 8 (zał. 8a) - skarpet letnich i zimowych o wartości co najmniej 7 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 9 (zał. 9a) - ochraniaczy na głowę i szyję z tkaniny trudnopalnej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. 3.W celu oceny spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy złożyć, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: - wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Określenia dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie, Zamawiający dokonał w pkt. 2. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonania co najmniej jednej dostawy asortymentu mundurowego w n/w zakresie tj.: w przypadku złożenia oferty: - na pakiet nr 1 (zał. 1a) - oznaczeń stopnia i służby o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 2 (zał. 2a) - kurtek gabardynowych o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 3 (zał. 3a) - kamizelek i narękawków odblaskowych o wartości co najmniej 16 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 4 (zał. 4a) - rękawic letnich z białym mankietem o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 5 (zał. 5a) - szalików zimowych o wartości co najmniej 1 600,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 6 (zał. 6a) - kombinezonów z tkaniny trudnopalnej o wartości co najmniej 22 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 7 (zał. 7a) - czapek gabardynowych o wartości co najmniej 12 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 8 (zał. 8a) - skarpet letnich i zimowych o wartości co najmniej 7 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie; - na pakiet nr 9 (zał. 9a) - ochraniaczy na głowę i szyję z tkaniny trudnopalnej o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączy dowody*, czy została wykonana należycie. * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a)na każdy asortyment zał. 1a-9a (w zależności od wybranego pakietu/-ów) - model oferowanego asortymentu zgodny z wymaganiami Zamawiającego (model musi posiadać metkę fabryczną lub etykietkę w języku polskim); b)na każdy asortyment zał. 1a-9a (w zależności od wybranego pakietu/-ów) - dokumentację techniczno-technologiczną, która powinna zawierać: - opis ogólny wyrobu, - rysunek techniczny, - wymagania techniczne (wykaz surowców, materiałów zasadniczych i dodatków), - wymagania odnośnie wymiarów, - zestawienie elementów składowych. c) w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 (zał. 3a) tj.: - na kamizelkę odblaskową - aktualny, sporządzony w języku polskim/przetłumaczony na język polski certyfikat zgodności potwierdzający spełnienie wymagań normy EN 471 na: - taśmę odblaskową pryzmatyczną, - dzianinę odzieżową poliestrową, - folię pryzmatyczną na elementy z napisem Policja (duży i mały), - lamówki odblaskowe. - na narękawki odblaskowe - aktualny, sporządzony w języku polskim/przetłumaczony na język polski certyfikat zgodności narękawków odblaskowych potwierdzający spełnienie wymagań normy EN 471 na: - taśmę odblaskową pryzmatyczną, - dzianinę odzieżową poliestrową, - lamówki odblaskowe. d) w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 (zał. 6a) - na kombinezon z tkaniny trudnopalnej - aktualną, sporządzoną w języku polskim/przetłumaczoną na język polski deklarację - podpisaną przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela - zawierającą oświadczenie o zgodności wyrobu z opisem oraz o zgodności tkaniny i nici użytych do wykonania kombinezonu wymaganiami Zamawiającego.
Inne dokumenty 1.Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wycena ofertowa - załączniki nr 1a-9a do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów); 3. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga! W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być własnoręcznie podpisany przez te podmioty trzecie. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, nie spełniają wymogu formy pisemnej. 4. Dane o Wykonawcy - załącznik nr 5 do SIWZ; 5. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. 6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załacznik do SIWZ. § 1.ust.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku stanowiącym integralną część umowy, a wynikających z nieprzewidzianych okoliczności, jednak do kwoty określonej w ust. 1. Zmiana taka nie wymaga aneksu do niniejszej umowy i nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego. § 12. ust.1. Zakazuje się zmian w umowie, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem poniższych przypadków, przewidzianych przez strony: a) nastąpi zmiana cen producenta, jednak nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę cen określonych w załączniku, ale wyłącznie o wskaźnik inflacji ogłoszony przez GUS, z zachowaniem formy pisemnego powiadomienia na 1 miesiąc przed planowaną podwyżką. b) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę cen określonych w załączniku z tym, że zmiana cen może dotyczyć cen brutto, z zachowaniem cen netto. ust. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzoneza zgodą obu stron.
Kryt cena C
Spec www www.lubelska.policja.gov.pl
Spec war Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Data skl 14/03/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Zespół Zamówień Publicznych Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)