Dostawa druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiego

Publication date 2014-02-28
End date 2014-03-13 10:30:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pozwolenia,
  • Rejestry papierowe lub tekturowe,
  • Formularze,
  • Formularze urzędowe,
  • Foldery,
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42311 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 229000009, 228100001, 228521008, 224560001, 228220008, 228200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załączniki nr A - G - opis techniczny
- Załączniki nr 1A - 1G - Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiego (w zależności od wybranego Pakietu)

Opis

Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr A - opis techniczny
- Załącznik nr 1A Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiegoSzczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr B - opis techniczny
- Załącznik nr 1B Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiegoSzczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr C - opis techniczny
- Załącznik nr 1C Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiegoSzczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr D - opis techniczny
- Załącznik nr 1D Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiegoSzczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr E - opis techniczny
- Załącznik nr 1E Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiegoSzczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr F - opis techniczny
- Załącznik nr 1F Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiegoSzczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określają:
- Załącznik nr G - opis techniczny
- Załącznik nr 1G Wycena ofertowa - wykaz zamawianych druków i formularzy służbowych dla jednostek Policji województwa lubelskiego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Ulica ul. Narutowicza 73
Nr domu 73
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-019
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 5354606
Fax 81 5354313
Internet www.lubelska.policja.gov.pl
Regon 43068905200000
E mail zamowienia@lu.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 7
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1, 2, 4, 6 i/lub 7 Wykonawca wykaże się wykonaną dostawą druków i/lub formularzy służbowych o wartości minimum: - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1 - 120 000,00 zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2 - 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 4 - 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 6 - 8 000,00 zł brutto (osiem tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 7 - 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy zł), W przypadku składania oferty, przez jednego Wykonawcę, na więcej niż jeden pakiet Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek na pakiet o wyższej wartości. Wartość ta winna wynikać z realizacji nie więcej niż trzech zrealizowanych umów w zakresie w/w asortymentu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz Wykonawca załączy dowody*, czy została wykonana należycie * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być złożony w formie oryginału.
Potencjal Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być złożony w formie oryginału.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być złożony w formie oryginału.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. W celu zachowania formy pisemnej dokument ten powinien być złożony w formie oryginału.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1, 2, 4, 6 i/lub 7 Wykonawca wykaże się wykonaną dostawą druków i/lub formularzy służbowych o wartości minimum: - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 1 - 120 000,00 zł brutto (sto dwadzieścia tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 2 - 100 000,00 zł brutto (sto tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 4 - 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 6 - 8 000,00 zł brutto (osiem tysięcy zł), - w przypadku złożenia oferty na Pakiet nr 7 - 25 000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy zł), W przypadku składania oferty, przez jednego Wykonawcę, na więcej niż jeden pakiet Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia warunek na pakiet o wyższej wartości. Wartość ta winna wynikać z realizacji nie więcej niż trzech zrealizowanych umów w zakresie w/w asortymentu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz Wykonawca załączy dowody*, czy została wykonana należycie * Uwaga! Dowodami, zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) są: - poświadczenie; - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, wraz z uzasadnieniem tych przyczyn. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w w/w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularz Wyceny ofertowej - załącznik nr 1A - 1G do SIWZ (w zależności od wybranego pakietu/ów). 2. Wypełniony formularz Dane o Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - każdy członek konsorcjum - składa dokument wymieniony w pkt V ppkt: 2 a w zakresie, w którym spełnia warunek, 3 a i 3 b oraz w pkt 4,SIWZ pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień warunków umowy zostały określone we wzorze umowy (załącznik do SIWZ)
Kryt cena A
Czy aukcja Tak
Aukcja dod info 1. Zamawiający - na mocy art. 91 a ustawy - po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadza aukcję elektroniczną - w zakresie Pakietu nr 1 i 2 (zał. 1A i 1B), jeżeli złożono co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. Aukcja będzie przeprowadzona na Platformie aukcji elektronicznych Urzędu Zamówień Publicznych. Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php
Spec www www.lubelska.policja.gov.pl
Spec war Zespół Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17.
Data skl 13/03/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Zespół Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, pokój nr 17.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)