Przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
| Publication date | 2014-02-28 |
| End date | 2014-03-10 10:00:00 |
| Instytucja | Gmina Rybczewice |
| Miejscowość | Rybczewice |
| Województwo | lubelskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 42661 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 793410006, 793414000, 392941000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej sześciu imprez plenerowych promujących markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 2. Podstawowym celem planowanej kampanii promocyjnej jest promowanie sześciu imprez o charakterze historycznym, które mają się odbyć w gminach należących do Szlaku Jana III Sobieskiego tj. Mełgiew - 3 maja 2014 r., Spiczyn - 11 maja 2014 r., Gorzków - 22 czerwca 2014 r., Wólka, - 29 czerwca 2014 r., Rybczewice - 17 sierpnia 2014 r., Piaski - 23 sierpnia 2014 r. oraz możliwości rozwoju jakie umożliwia Program Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim. Z celu podstawowego wynika cel szczegółowy kampanii, jakim jest: stymulowanie rozwoju regionalnego w województwie lubelskim poprzez wspieranie lokalnego potencjału gospodarczego, a także umiejętne wykorzystanie dostępnych zasobów, które pozwolą w pełni wykorzystać dostępną pomoc. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zaprojektowanie i przygotowanie do emisji reklamy prasowej oraz zakup powierzchni reklamowej w prasie codziennej wydawanej w województwie lubelskim o nakładzie przynajmniej 5000 egzemplarzy, 2) zaprojektowanie oraz wydruku ulotek A6 (105x148mm) w nakładzie 30000 szt., 3) zaprojektowanie oraz wydruk plakatów A2 (594x420mm) w nakładzie 1200 szt., 4) zaprojektowanie oraz wydruku zaproszeń A4 składanych na trzy w nakładzie 3000 szt., 5) przygotowanie oraz wykup czasu antenowego w lokalnej stacji radiowej działającej na terenie województwa lubelskiego o zasięgu dziennym przynajmniej 120000 odbiorców, 6) zapewnienie profesjonalnej obsługi fotograficznej na każdej z 6 imprez plenerowych, 7) zaprojektowanie, wydruk oraz skład publikacji 200x200mm w nakładzie 1000 egzemplarzy, 8) zaprojektowanie oraz wykonanie banerów reklamowych - 18 szt., 9) dostawę fabrycznie nowego namiotu promocyjnego o wym. 3000x3000mm - 1 szt., 10) zapewnienie w ramach obsługi imprez plenerowych telebimu diodowego o powierzchni przynajmniej 8m2, 11) przygotowanie, wydruku oraz wykup powierzchni reklamowej typu Billboard o pow. min. 10m2, 12) zapewnienie upominków i nagród oznakowanych zgodnie z wytycznymi w sprawie informacji i promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w tym: a) kubki szronione - 200 szt., b) filiżanki ze spodkiem - 100 szt., c) smycze reklamowe - 2000 szt., d) krówki reklamowe - 100 kg, e) koszulki typu t-shirt - 300 szt., f) długopisy plastikowe - 2000 szt., g) opaski odblaskowe - 2000 szt., h) torby ekologiczne papierowe - 300 szt., i) torby laminowane o wym. 240x100x330 - 100 szt., j) torby laminowane o wym. 180x80x220 - 100 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Rybczewice |
| Ulica | Rybczewice Drugie 119 |
| Nr domu | 119 |
| Miejscowosc | Rybczewice |
| Kod poczt | 21-065 |
| Wojewodztwo | lubelskie |
| Tel | 081 58 44 460 |
| Fax | 081 58 44 474 |
| Internet | www.rybczewice.pl |
| Regon | 43102000300000 |
| E mail | urzad@rybczewice.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 05/09/2014 |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie opisał tego warunku |
| Wiedza | Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 usługi odpowiadające opisowi przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości netto co najmniej 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) |
| Potencjal | Zamawiający nie opisał tego warunku |
| Zdolne | Zamawiający nie opisał tego warunku |
| Sytuacja | Zamawiający nie opisał tego warunku |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 | Wykaz winien wskazywać realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające opisowi przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości netto co najmniej 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej 2 usług odpowiadających opisowi przedmiotu niniejszego zamówienia o wartości netto co najmniej 50.000,00 zł każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) zmiany planowanego terminu przeprowadzenia imprez plenerowych w ramach Programu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, b) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania umowy lub innych przyczyn leżących poza Wykonawcą i Zamawiającym |
| Kryt cena | A |
| Spec www | http://ugrybczewice.bip4.e-zeto.eu |
| Spec war | Urząd Gminy Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice pokój nr 6 |
| Data skl | 10/03/2014 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Sekretariat Urzędu Gminy Rybczewice pokój nr 2 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Tak |
| Inf dodat | Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim współfinansowane przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej |