Dostawa systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego

Publication date 2014-03-03
End date 2014-03-11 12:30:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44785 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 482200006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa systemu kontroli dostępu do stron sieci web i ruchu sieciowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
Ulica ul. ks. I.J. Skorupki 21
Nr domu 21
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-532
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 638 48 88
Fax 42 638 48 77
Regon 00051418200000
E mail zamowienia@uml.lodz.pl; m.kalmus@uml.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty [Numeracja punktów zgodna z SIWZ] 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU 6.1 W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ). 6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 6.2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 6.3 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) 6.4 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w punkcie 6.2 i 6.3 SIWZ musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ, mogą zostać złożone przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 8
Data skl 11/03/2014
Godz skl 12:30
Miejsce Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 2. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, udzielanie zamówień uzupełniających. 3. Zakres i warunki zmian zawartej umowy - Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian zawartej umowy. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: I etap - dostawa i wdrożenie oprogramowania w terminie 15 dni roboczych od dnia wejścia w życie umowy. II etap - asysta techniczna wdrożonego oprogramowania na okres 12 miesięcy od dnia wdrożenia i uruchomienia oprogramowania.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)