Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (4 zadania)

Publication date 2014-03-03
End date 2014-03-11 10:30:00
Instytucja Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Skoroszyty,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Baterie alkaliczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69742 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301251105, 301992301, 301928009, 301995005, 302374302, 301973205, 301972204, 228510000, 301973308, 301921600, 314110000, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania:
Zadanie 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 1 zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 1)
Zadanie 2 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 2 zawiera Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 2).
Zadanie 3 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 3 zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 3)
Zadanie 4 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 4 zawiera Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 4).
Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów, podane w Załącznikach nr 2-5 do SIWZ, są jedynie wielkościami prognozowanymi, a rzeczywiste ilości zamawianych materiałów mogą być mniejsze.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego towaru (przedmiotu umowy) jednak nie więcej niż o 20 proc. wartości umowy (brutto). Zamawiający zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w całości. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia cen jednostkowych.
Wykonawca gwarantuje wysoką jakość przedmiotu zamówienia i oświadcza, iż dostarczany towar będzie fabrycznie nowy i będzie pochodził z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza odbiór przedmiotów uprzednio używanych lub i regenerowanych.
Wykonawca, w dniu odbioru zamówionych przedmiotów, zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości i asortymencie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz poddania ich recyklingowi lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Potwierdzeniem odbioru przez Wykonawcę opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych będzie każdorazowe wystawienie Karty przekazania odpadu wystawioną przez Wykonawcę Zamawiającemu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Ulica ul. Rakowicka 27
Nr domu 27
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-510
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 293 75 60
Fax 12 293 75 59
Internet www.msap.uek.krakow.pl
Regon 00000151900000
E mail magdalena.pokora@uek.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia; oraz załączniki: 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 4. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. nr 8 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.msap.uek.krakow.pl
Spec war Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków
Data skl 11/03/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pokój nr 24
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Instrument Szybkiego Reagowania realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)