Zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 Euro na sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (4 zadania)
| Publication date | 2014-03-03 |
| End date | 2014-03-11 10:30:00 |
| Instytucja | Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie |
| Miejscowość | Kraków |
| Województwo | małopolskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 69742 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 301976442, 301251105, 301992301, 301928009, 301995005, 302374302, 301973205, 301972204, 228510000, 301973308, 301921600, 314110000, 301900007 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych w roku 2014 do Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania: Zadanie 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 1 zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 1) Zadanie 2 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 2 zawiera Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 2). Zadanie 3 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Instrument Szybkiego Reagowania (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 3 zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 3) Zadanie 4 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych w projekcie Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST (realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) w roku 2014. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w części dot. Zadania 4 zawiera Załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy dla Zadania 4). Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów, podane w Załącznikach nr 2-5 do SIWZ, są jedynie wielkościami prognozowanymi, a rzeczywiste ilości zamawianych materiałów mogą być mniejsze. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego towaru (przedmiotu umowy) jednak nie więcej niż o 20 proc. wartości umowy (brutto). Zamawiający zastrzega sobie również prawo do rezygnacji z niektórych pozycji w całości. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zwiększenia cen jednostkowych. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość przedmiotu zamówienia i oświadcza, iż dostarczany towar będzie fabrycznie nowy i będzie pochodził z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza odbiór przedmiotów uprzednio używanych lub i regenerowanych. Wykonawca, w dniu odbioru zamówionych przedmiotów, zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych (w ilości i asortymencie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych) do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz poddania ich recyklingowi lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Potwierdzeniem odbioru przez Wykonawcę opakowań po zużytych materiałach eksploatacyjnych będzie każdorazowe wystawienie Karty przekazania odpadu wystawioną przez Wykonawcę Zamawiającemu. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie |
| Ulica | ul. Rakowicka 27 |
| Nr domu | 27 |
| Miejscowosc | Kraków |
| Kod poczt | 31-510 |
| Wojewodztwo | małopolskie |
| Tel | 12 293 75 60 |
| Fax | 12 293 75 59 |
| Internet | www.msap.uek.krakow.pl |
| Regon | 00000151900000 |
| E mail | magdalena.pokora@uek.krakow.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 4 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 31/12/2014 |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. Wypełniony Formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia; oraz załączniki: 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 3. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 4. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. nr 8 do SIWZ |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.msap.uek.krakow.pl |
| Spec war | Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków |
| Data skl | 11/03/2014 |
| Godz skl | 10:30 |
| Miejsce | Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pokój nr 24 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Projekt Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Wzmocnienie mechanizmów współpracy finansowej administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi jako realizatorami zadań publicznych realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Instrument Szybkiego Reagowania realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Systemowe Wsparcie Procesów Zarządzania w JST realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. |
| Czy uniewaznienie | Tak |