Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek w 2014 roku

Publication date 2014-03-03
End date 2014-03-10 10:00:00
Instytucja Nadleśnictwo Czarnobór
Miejscowość Szczecinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70582 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 228000008, 301976002, 301976301, 301921136, 302371001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do biura Nadleśnictwa Czarnobór w 2014 roku. Szczegółowy opis zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nadleśnictwo Czarnobór
Ulica Czarnobór 1
Nr domu 1
Miejscowosc Szczecinek
Kod poczt 78-400
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3743022
Fax 094 3743022
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czarnobor/zamowienia_publiczne
Regon 33011108928001
E mail czarnobor@szczecinek.rdlp.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert, do godz. 10:00. Za termin wniesienia wadium zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono o wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowana formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ. o/Szczecinek 45 2030 0045 1110 0000 0033 0550; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie odrębne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek, o łącznej wartości co najmniej 50.000,00 PLN brutto lub udowodni, że dysponuje wyżej wymienionym doświadczeniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
Potencjal Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ), kopia dowodu wpłaty wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych dostaw w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia( tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania, w drodze zlecenia niektórych dostaw w ilościach większych aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych dostaw w ilości mniejszych, aniżeli określono w umowie) przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia i ceny zastrzeżonej dla Wykonawcy w umowie, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postepowania. Zamawiający zastrzega sobie w umowie prawo do redukcji zamówienia w trakcie realizacji umowy w ilości zmniejszonej w zakresie 20% wartości zamówienia w stosunku do pierwotnie podanej w umowie, jeśli uzna, że realizacja danych dostaw jest w szczególności ze względów eksploatacyjnych zbędna.
Kryt cena A
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czarnobor/zamowienia_publiczne
Spec war Nadleśnictwo Czarnobór, ul. Czarnobó 1, 78-400 Szczecinek
Data skl 10/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Czarnobór, ul. Czarnobó 1, 78-400 Szczecinek, sekretariat pokój nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i inne mające zastosowanie do niniejszego zamówienia
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)