wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji Projektu Pod Bezpiecznym Dachem - innowacyjny rozwój infrastruktury DPS w Iwoniczu wraz z dostawą wyposażenia

Publication date 2014-03-04
End date 2014-03-12 12:00:00
Instytucja Konwent oo. Bonifratów pw. św. Elżbiety
Miejscowość Iwonicz
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 70596 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452152102, 451112914, 452113208, 453000000, 424161006, 453100003, 452314009, 453161006, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
I. Zagospodarowanie terenu przy DPS w Iwoniczu:
1. Budowa budynku hipoterapii z zapleczem socjalnym (ujeżdżalnia dla koni) wraz z wewnętrzną instalacją gazową;
2. Budowa altany wielofunkcyjnej;
Budynek będzie pełnił funkcje rekreacyjną. W budynku przewidziano letnie WC dla niepełnosprawnych.
3. Kompleksowe zagospodarowanie terenu przy DPS w Iwoniczu:
Zagospodarowanie terenu będzie obejmować: ukształtowanie terenu, nasadzenie zieleni, oświetlenie, nagłośnienie, małą architekturę, ogrodzenie.
II. Modernizacja pomieszczeń wewnętrznych DPS:
1. Wykończenie i wyposażenie pomieszczeń terapii zajęciowo - ruchowej,
2. Rozbudowa zabudowy o windę zewnętrzną,
3. Modernizacja pralni,
4. Modernizacja i wyposażenie kuchni wraz z windą towarową.

UWAGA. Zamawiający informuje iż nie jest podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust. 1 ustawy. Postępowanie prowadzone jest odpowiednio w oparciu o przepisy ustawy Pzp. Obowiązek ten wynika z umowy pomiędzy Zamawiającym, a Instytucją Realizującą.
Środki ochrony prawnej określone w ustawie (odwołanie, skarga do sądu) Wykonawcy nie przysługują.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Konwent oo. Bonifratów pw. św. Elżbiety
Ulica ul. Floriańska 19
Nr domu 19
Miejscowosc Iwonicz
Kod poczt 38-440
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 0-13 4351314, 4250138
Fax 0-13 4250130
Regon 04002029900000
E mail bonifratrzy_iwonicz@dps.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Kościelna Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Kościelna Osoba Prawna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2014
Wadium Wadium w wysokości 75 000,00 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PO
Liczba wyk 5
Wybor wyk Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza lub równa od 5, Zamawiający zaprosi wszystkich tych Wykonawców do złożenia oferty. Jeżeli liczba ta będzie większa od 5, Zamawiający zaprosi do złożenia oferty Wykonawców w liczbie 5, którzy zajmą najwyższe miejsca w rankingu sporządzonym na podstawie: 1) liczby wykonanych przez siebie robót (nie będą brane pod uwagę roboty wykonane przez inne podmioty, na zasobach których polegał Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3.2 ogłoszenia, wykazanych w wykazach, o których mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, dla których Wykonawca załączył dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2)przychodu netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy (rachunek zysków i strat albo - w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do jego sporządzenia - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy). Wykonawca otrzyma liczbę punktów wyznaczoną w następujący sposób: za każdą robotę wykazaną w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1 tiret pierwsze pkt 1 ogłoszenia, otrzyma 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich robót wykazanych w tym wykazie otrzyma nie więcej niż 100 pkt. W1 - liczba punktów otrzymanych przez Wykonawcę z tytułu robót wykazanych w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1 tiret pierwsze pkt 1 ogłoszenia, za każdą robotę wykazaną w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1 tiret pierwsze pkt 2 ogłoszenia, otrzyma 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich robót wykazanych w tym wykazie otrzyma nie więcej niż 100 pkt. W2 - liczba punktów otrzymanych przez Wykonawcę z tytułu robót wykazanych w wykazie, o którym mowa w pkt III.4.1tiret pierwsze pkt 2 ogłoszenia, Wykonawca, którego przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy będzie największy, otrzyma 100 pkt, a Wykonawca, którego przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy będzie najmniejszy, otrzyma 20 pkt. Pozostali Wykonawcy otrzymają liczbę punków obliczoną w sposób liniowy (w granicach od 20 do 100 pkt), w zależności od wielkości przychodu netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy (pkt III.3.5). W3 - liczba punktów otrzymanych przez Wykonawcę z tytułu przychodu netto ze sprzedaży. Łączna liczba punktów, którą otrzyma Wykonawca, będzie równa: P = 0,3 x W1 + 0,3 x W2 + 0,4 x W3. Wykonawca, który w sposób opisany wyżej otrzyma największą liczbę punktów P, zostanie sklasyfikowany w rankingu na pierwszym miejscu. Na kolejnych miejscach zostaną sklasyfikowani w rankingu Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno mniejszą liczbę punktów.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą dotyczyć terminu zakończenia przedmiotu umowy w przypadku: - zdarzeń powstałych w trakcie realizacji umowy, wynikające z tzw. siły wyższej (np. klęski naturalne, gwałtowne zdarzenia polityczne, ekonomiczne, strajki itp.) - warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót, - zmiany terminu realizacji przedmiotowego Projektu, wynikającego z umowy z Instytucją Realizującą, - wydania z opóźnieniem właściwych poleceń przez inspektora nadzoru inwestorskiego, - zmiany technologii robót, - dodatkowych zgodnych z przepisami prawa żądań Zamawiającego. 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.bonifratrzy.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Iwoniczu, 38-440 Iwonicz, ul. Floriańska 19
Data skl 12/03/2014
Godz skl 12:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Iwoniczu, 38-440 Iwonicz, ul. Floriańska 19
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy pn. Pod Bezpiecznym Dachem - innowacyjny rozwój infrastruktury DPS w Iwoniczu
Czy uniewaznienie Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie budynku, o wartości każdej roboty (brutto) co najmniej 300 000 zł, 2) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku wraz z instalacjami wewnętrznymi, w tym instalacją gazową, o wartości każdej roboty (brutto) co najmniej 600 000 zł, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
Zdolne O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu: dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, cieplnych i gazowych, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
Sytuacja O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 2 000 000 zł, 2)posiada przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 4 000 000 zł, 3) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 zł, Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt III.4.1
Sprawozdanie calosc Nie
Lata obrotowe 1
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 1) wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt III.3.2 ogłoszenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik 3), z podaniem dla każdej roboty: rodzaju, wartości (brutto), daty wykonania, miejsca wykonania (nazwa i adres) oraz załączeniem dowodu, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona, 2) wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt III.3.2 ogłoszenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik 4), z podaniem dla każdej roboty: rodzaju (w tym wyszczególnienie wykonanych instalacji wewnętrznych), wartości (brutto), daty wykonania, miejsca wykonania (nazwa i adres) oraz załączeniem dowodu, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona,
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 11 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Wykonawca powinien złożyć klauzulę antykorupcyjną o treści: Wykonawca oświadcza, że nie oferował ani nie dawał żadnych korzyści majątkowych w celu wpłynięcia na postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach Projektu Pod Bezpiecznym Dachem - innowacyjny rozwój infrastruktury DPS w Iwoniczu - w celu wyboru do realizacji ww. zadania lub wynik takiego postępowania w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami oraz że nie brał udziału w jakichkolwiek porozumieniach lub ustaleniach pomiędzy Zamawiającym, który miałby na celu wpłynięcie na postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego lub wynik takiego postępowania w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)