Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego i doposażenie boiska sportowego w Kotli
Publication date | 2014-03-04 |
End date | 2014-03-20 10:00:00 |
Instytucja | Gmina Kotla |
Miejscowość | Kotla |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 72290 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 452122008, 451110008, 452332001, 453400002, 452313008, 453100003, 453161006, 453300009, 390000002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
W zakresie przedmiotu zamówienia jest: A) budowa budynku zaplecza sportowego - szatnie wraz z wyposażeniem: budynek w konstrukcji lekkiej drewnianej szkieletowej o wym. zewn. 13,86 x 8,13 m; dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit na łatach drewnianych ocieplony wełną mineralną gr. 18 cm; stolarka okienna PCV z profili 5-komorowych, parapety wewn. i zewn. PCV; drzwi wewn. płytowe pełne wraz z gotowymi ościeżnicami drewnianymi, 3 zawiasy; drzwi zewn. PCV z profili 5-komorowych z szybą bezpieczną, wkładka patentowa, klamka metalowa, samozamykacz, 3 zawiasy; tynki zewn. silikatowe lub silikatowo-silikonowe, cokół z płytek klinkierowych; tynki wewnętrzne z płyt g-k. malowane akrylową farbą lateksową, w pomieszczeniach mokrych glazura do wys. 2,1m; posadzki płytki gresowe i wykładzina PCV typu Tarkett lub równoważna; instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych z wkładką aluminiową ø 40-16; instalacja kanalizacyjna z rur PVC ø 160-50; instalacja ogrzewania elektrycznego - grzejniki konwektorowe z wymuszonym obiegiem, sterowane programatorem tygodniowym; wentylacja pomieszczeń - wentylatory ścienne i sufitowe; rozdzielnia główna TG1, instalacja elektryczna oświetlenia oprawy rastrowe 4x18W, 2x18W i żarowe ze świetlówkami energooszczędnymi, nad wejściem typu kinkiet, w wybranych oprawach moduł awaryjny; instalacja gniazd wtykowych, siłowa i sterownicza, podgrzewacz cwu o poj. 300 l; armatura biała, miski ustępowe, umywalki wiszące naścienne, brodziki natryskowe na stopkach, baterie stojące z mieszaczem;B) budowa budynku sanitariatów ogólnodostępnych: budynek w konstrukcji lekkiej drewnianej szkieletowej o wym. zewn. 6,0 x 6,0 m; dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit na łatach drewnianych ocieplony wełną mineralną gr. 18 cm; stolarka okienna PCV z profili 5-komorowych, parapety wewn. i zewn. PCV; drzwi wewn. płytowe pełne wraz z gotowymi ościeżnicami drewnianymi bez progów, 3 zawiasy, samozamykacz; drzwi zewn. PCV z profili 5-komorowych otwierane na zewnątrz, wkładka patentowa, klamka metalowa, samozamykacz, 3 zawiasy; tynki zewn. silikatowe lub silikatowo-silikonowe, cokół z płytek klinkierowych; tynki wewnętrzne z płyt g-k malowane akrylową farbą lateksową, w pomieszczeniach mokrych glazura do wys. 2,1m; posadzki gresowe; instalacja wodociągowa z rur PE80 PEHD ø32 SDR 17 PN10, instalacja kanalizacyjna z rur PVC-u ø160; instalacja ogrzewania elektrycznego - grzejniki konwektorowe z wymuszonym obiegiem, sterowane programatorem tygodniowym; wentylacja pomieszczeń - wentylatory ścienne i sufitowe; rozdzielnia główna TG2, instalacja elektryczna oświetlenia oprawy żarowe ze świetlówkami energooszczędnymi, nad wejściem typu kinkiet; instalacja gniazd wtykowych, siłowa i sterownicza, podgrzewacz cwu o poj. 80 l; armatura biała, miski ustępowe, umywalki wiszące naścienne, brodziki natryskowe na stopkach;C) budowa wiaty drewnianej - rekreacyjnej: o wym. zewn. 10 x 15 m konstrukcja drewniana słupowo - ryglowa ze słupami pośrednimi, słupy drewniane 18x18 osadzone na stopach żelbetowych, dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit.D) budowa boiska do gier zespołowych o nawierzchni trawiastej: wielofunkcyjne o wymiarach użytkowych 40 x 20 m z zastosowaniem naturalnej nawierzchni trawiastej z wydzielonymi pasami wokół o wym. 2 m wzdłuż i 3 m za bramkami gdzie będą zamontowane piłkołapacze. Siew trawy na przygotowanym poprzez wymianę gruntu podłożu, wykonanie warstw filtracyjnych w tym systemu odwodnienia płyty z rur drenarskich ø 65 mm do rury zbiorczej ø 113 mm owiniętych geowłókniną poprzez studnie kontrolne ø 450 do projektowanej studni magazynującej ø 1500. Wykonanie dwóch piłko chwytów: o wym. 4 x 20m. z siatki polipropylenowej o oczkach 80x80 i gr. splotu 5 mm. na linie stalowej montowanej na słupkach stalowych w rozstawie 2,5 m. Ogrodzenie płyty boiska i trybun: wys. 1,10 m, barierki stalowe z rur ø 60,2 na słupkach z rur wypełnione siatką ocynkowaną z prętów ø 5 mm - panel 3D z zamkniętym obrzeżem bez elementów ostrych z dwuskrzydłową furtką stalową o skrzydle 1,0x1,1 wypełnionym siatką ocynkowaną jw. - panel 3D z zamkiem i ogranicznikami zamknięcia.E) montaż trybun demontowalnych: trybuny demontowalne, przenośne, trzyrzędowe dla 76 osób o wym. 14,00 x 2,40 m konstrukcji ze stali ocynkowanej z balustradami. F) budowa ciągów pieszo-jezdnych i placów utwardzonych: z kostki brukowej szarej na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie zgodnej z projektem wykonawczym, ograniczona krawężnikiem betonowym 30x15, 22x15 na ławie betonowej i obrzeżem 6x20 cm - zgodnie z rys.PZ3.G) budowa przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej: wodociągowe od sieci ø 90 z rur PE80 PEHD ø32 SDR 17 PN10 ze studnią wodomierzową wyposażoną w zestaw wodomierzowy z zaworem antyskażeniowym typ EA Dn25. Na rurociągach zasilających instalacje wody do celów socjalno - bytowych zabudować filtr wody samopłuczący bezobsługowy z płukaniem wstecznym; kanalizacji sanitarnej od sieci ø 200 z rur PVC-u ø 160x4,7 mm klasy S układane na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 20 cm z obsypką wys. 30 cm z zagęszczeniem; kanalizacji deszczowej z rur PVC-u ø 160x4,7 mm klasy S z dwoma wpustami ulicznymi, z zasypką i obsypką jw. do projektowanej studni magazynującej Dn 1500.H) wlz i oświetlenie terenu: linia kablowa YKY 5x25mm2 z szafki złączowo pomiarowej do projektowanej szafki rozdzielczej, zasilanie budynków kablem YKY 5x10mm2; oprawy oświetleniowe sodowe o mocy 100W na słupach oświetlenia zewnętrznego o wys. 4,5 m na prefabrykowanym fundamencie. Sterowanie oświetlenia astronomicznym zegarem sterującym i włącznikiem mechanicznym. I) pozostałe zagospodarowanie terenu: wycięcie drzew i karczowanie pni w obszarze objętym projektem; rozbiórka sceny między trybunami; likwidacja części nasypów poprzez przemieszczenie mas ziemnych pod projektowane boisko; montaż na stałe drewnianych ławek parkowych o wym. 192x55x76 cm na stelażu z rury giętej fi 60 mm ocynkowanej, malowanej proszkowo - 5 szt; montaż wykonanych z blachy ocynkowanej gr. 2 mm, ażurowych koszy parkowych na słupkach stalowych z kotwą, malowane proszkowo, opróżnianych przez obrót pojemnikiem - 3 szt; placyk gospodarczy jako filtracyjny usypany warstwą przepuszczalną i żwirem; J) roboty uzupełniające: wywiezienie gruzu z rozbiórek; niwelacja terenu poprzez przemieszczanie mas ziemnych, dowóz ziemi urodzajnej, wyrównanie i obsianie terenu trawą; wykonanie opasek o szer. 50 cm wzdłuż ścian budynków nie przylegających do ciągów pieszych jako filtracyjne usypane warstwą przepuszczalną i żwirem; dostawa i montaż furtki i bramy wjazdowej na teren rekreacyjny w istniejącym ogrodzeniu; dostawa i montaż tabliczek znamionowych na drzwi - 18 szt; dostawa krzeseł składanych - 100 szt, zewnętrznych plastikowych na stelażu stalowym; dostawa 14 kpl. zestawów składanych: stoły o wym: 220x60-70x78 cm i 2 ławki z oparciem o wym: 220 x 25 x 86 cm (wys. siedziska ok. 48 cm), wykonanych z drewna lakierowanego proszkowo na stelażu metalowym; K) wyposażenie budynku szatni: ławeczki z wieszakami ściennymi - 12 m, ławka z szafkami zamykanymi nadstawianymi - 3szt. stolik 80x80 - 3 szt. krzesła stalowe + pcv - 6 szt. lustro ścienne 1x2m, suszarki ścienne - 2 szt. uchwyt na papier toaletowy - 2 szt. L) wyposażenie budynku sanitariatów: lustro ścienne 1x2m - 2 szt. uchwyt na papier toaletowy - 5 szt. uchwyt na ręcznik papierowy - 3 szt. uchwyty dla osób niepełnosprawnych, prosty PP-50 - 1 szt. uchylny PUCH-70 - 1 szt. umywalkowy PUCH-60 - 2 szt. lustro uchylne 60x60 SNP - 1 szt. Szczegółowy zakres prac budowlanych określa: projekt wykonawczy, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany i pomocniczo przedmiar robót. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Kotla |
Ulica | ul. Głogowska 93 |
Nr domu | 93 |
Miejscowosc | Kotla |
Kod poczt | 67-240 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 076 8318361 |
Fax | 076 8318308 |
Internet | www.kotla.pl |
Regon | 39064735700000 |
E mail | gmina@kotla.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | B |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Tak |
Zam uzupelniajace | Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone do wysokości 20 procent wartości zamówienia podstawowego |
Czas | D |
Data zak | 30/09/2014 |
Zaliczka | Nie |
Niepelnosprawne | Nie |
Wadium | Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. |
Uprawnienie | Oświadczenie. Spełnia - nie spełnia |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał (prace mają być zakończone i odebrane bez usterek przez inwestorów) minimum zadania w zakresie których było: budowa obiektu kubaturowego na kwotę 120 000 zł. netto, nawierzchnie utwardzone kostką - na kwotę 20 000 zł. netto. Spełnia - nie spełnia |
Potencjal | Oświadczenie. Spełnia - nie spełnia |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w zał. nr 5 do SIWZ, wykaże, że dysponuje: a) Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), b) Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), c) Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Spełnia - nie spełnia |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie wynikać iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą jak wartość złożonej oferty. Spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenie potwierdzenia 1 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak |
Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: a) W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian tylko za zgodą Zamawiającego. b) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. c) Zmiany istotnych postanowień umowy, o których mowa w ppkt. 1) muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza okreś1enie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na jej realizację, b) konieczności wykonania robót zamiennych, c) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, d) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt. 2) powyżej jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, d) opis wpływu zmiany na termin wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Dokonanie zmian, pod rygorem nieważności, wymaga podpisania aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników (załącznik nr 3 do SIWZ i oferty) jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 5. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pracowników w następ. przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełnić wymagania okreś1one w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.kotla.pl |
Spec war | Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla |
Data skl | 20/03/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Inwestycja realizowana jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |