Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego i doposażenie boiska sportowego w Kotli

Publication date 2014-03-04
End date 2014-03-20 10:00:00
Instytucja Gmina Kotla
Miejscowość Kotla
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72290 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 452122008, 451110008, 452332001, 453400002, 452313008, 453100003, 453161006, 453300009, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W zakresie przedmiotu zamówienia jest:
A) budowa budynku zaplecza sportowego - szatnie wraz z wyposażeniem: budynek w konstrukcji lekkiej drewnianej szkieletowej o wym. zewn. 13,86 x 8,13 m; dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit na łatach drewnianych ocieplony wełną mineralną gr. 18 cm; stolarka okienna PCV z profili 5-komorowych, parapety wewn. i zewn. PCV; drzwi wewn. płytowe pełne wraz z gotowymi ościeżnicami drewnianymi, 3 zawiasy; drzwi zewn. PCV z profili 5-komorowych z szybą bezpieczną, wkładka patentowa, klamka metalowa, samozamykacz, 3 zawiasy; tynki zewn. silikatowe lub silikatowo-silikonowe, cokół z płytek klinkierowych; tynki wewnętrzne z płyt g-k. malowane akrylową farbą lateksową, w pomieszczeniach mokrych glazura do wys. 2,1m; posadzki płytki gresowe i wykładzina PCV typu Tarkett lub równoważna; instalacja wodociągowa z rur polipropylenowych z wkładką aluminiową ø 40-16; instalacja kanalizacyjna z rur PVC ø 160-50; instalacja ogrzewania elektrycznego - grzejniki konwektorowe z wymuszonym obiegiem, sterowane programatorem tygodniowym; wentylacja pomieszczeń - wentylatory ścienne i sufitowe; rozdzielnia główna TG1, instalacja elektryczna oświetlenia oprawy rastrowe 4x18W, 2x18W i żarowe ze świetlówkami energooszczędnymi, nad wejściem typu kinkiet, w wybranych oprawach moduł awaryjny; instalacja gniazd wtykowych, siłowa i sterownicza, podgrzewacz cwu o poj. 300 l; armatura biała, miski ustępowe, umywalki wiszące naścienne, brodziki natryskowe na stopkach, baterie stojące z mieszaczem;B) budowa budynku sanitariatów ogólnodostępnych: budynek w konstrukcji lekkiej drewnianej szkieletowej o wym. zewn. 6,0 x 6,0 m; dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit na łatach drewnianych ocieplony wełną mineralną gr. 18 cm; stolarka okienna PCV z profili 5-komorowych, parapety wewn. i zewn. PCV; drzwi wewn. płytowe pełne wraz z gotowymi ościeżnicami drewnianymi bez progów, 3 zawiasy, samozamykacz; drzwi zewn. PCV z profili 5-komorowych otwierane na zewnątrz, wkładka patentowa, klamka metalowa, samozamykacz, 3 zawiasy; tynki zewn. silikatowe lub silikatowo-silikonowe, cokół z płytek klinkierowych; tynki wewnętrzne z płyt g-k malowane akrylową farbą lateksową, w pomieszczeniach mokrych glazura do wys. 2,1m; posadzki gresowe; instalacja wodociągowa z rur PE80 PEHD ø32 SDR 17 PN10, instalacja kanalizacyjna z rur PVC-u ø160; instalacja ogrzewania elektrycznego - grzejniki konwektorowe z wymuszonym obiegiem, sterowane programatorem tygodniowym; wentylacja pomieszczeń - wentylatory ścienne i sufitowe; rozdzielnia główna TG2, instalacja elektryczna oświetlenia oprawy żarowe ze świetlówkami energooszczędnymi, nad wejściem typu kinkiet; instalacja gniazd wtykowych, siłowa i sterownicza, podgrzewacz cwu o poj. 80 l; armatura biała, miski ustępowe, umywalki wiszące naścienne, brodziki natryskowe na stopkach;C) budowa wiaty drewnianej - rekreacyjnej: o wym. zewn. 10 x 15 m konstrukcja drewniana słupowo - ryglowa ze słupami pośrednimi, słupy drewniane 18x18 osadzone na stopach żelbetowych, dach dwuspadowy kryty blachodachówką gr. 0,5 mm powlekana materiałem grubowarstwowym z warstwą lakieru zewnętrznego grafit.D) budowa boiska do gier zespołowych o nawierzchni trawiastej: wielofunkcyjne o wymiarach użytkowych 40 x 20 m z zastosowaniem naturalnej nawierzchni trawiastej z wydzielonymi pasami wokół o wym. 2 m wzdłuż i 3 m za bramkami gdzie będą zamontowane piłkołapacze. Siew trawy na przygotowanym poprzez wymianę gruntu podłożu, wykonanie warstw filtracyjnych w tym systemu odwodnienia płyty z rur drenarskich ø 65 mm do rury zbiorczej ø 113 mm owiniętych geowłókniną poprzez studnie kontrolne ø 450 do projektowanej studni magazynującej ø 1500. Wykonanie dwóch piłko chwytów: o wym. 4 x 20m. z siatki polipropylenowej o oczkach 80x80 i gr. splotu 5 mm. na linie stalowej montowanej na słupkach stalowych w rozstawie 2,5 m. Ogrodzenie płyty boiska i trybun: wys. 1,10 m, barierki stalowe z rur ø 60,2 na słupkach z rur wypełnione siatką ocynkowaną z prętów ø 5 mm - panel 3D z zamkniętym obrzeżem bez elementów ostrych z dwuskrzydłową furtką stalową o skrzydle 1,0x1,1 wypełnionym siatką ocynkowaną jw. - panel 3D z zamkiem i ogranicznikami zamknięcia.E) montaż trybun demontowalnych: trybuny demontowalne, przenośne, trzyrzędowe dla 76 osób o wym. 14,00 x 2,40 m konstrukcji ze stali ocynkowanej z balustradami.
F) budowa ciągów pieszo-jezdnych i placów utwardzonych: z kostki brukowej szarej na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie zgodnej z projektem wykonawczym, ograniczona krawężnikiem betonowym 30x15, 22x15 na ławie betonowej i obrzeżem 6x20 cm - zgodnie z rys.PZ3.G) budowa przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej: wodociągowe od sieci ø 90 z rur PE80 PEHD ø32 SDR 17 PN10 ze studnią wodomierzową wyposażoną w zestaw wodomierzowy z zaworem antyskażeniowym typ EA Dn25. Na rurociągach zasilających instalacje wody do celów socjalno - bytowych zabudować filtr wody samopłuczący bezobsługowy z płukaniem wstecznym; kanalizacji sanitarnej od sieci ø 200 z rur PVC-u ø 160x4,7 mm klasy S układane na zagęszczonej podsypce piaskowej gr. 20 cm z obsypką wys. 30 cm z zagęszczeniem; kanalizacji deszczowej z rur PVC-u ø 160x4,7 mm klasy S z dwoma wpustami ulicznymi, z zasypką i obsypką jw. do projektowanej studni magazynującej Dn 1500.H) wlz i oświetlenie terenu: linia kablowa YKY 5x25mm2 z szafki złączowo pomiarowej do projektowanej szafki rozdzielczej, zasilanie budynków kablem YKY 5x10mm2; oprawy oświetleniowe sodowe o mocy 100W na słupach oświetlenia zewnętrznego o wys. 4,5 m na prefabrykowanym fundamencie. Sterowanie oświetlenia astronomicznym zegarem sterującym i włącznikiem mechanicznym.
I) pozostałe zagospodarowanie terenu: wycięcie drzew i karczowanie pni w obszarze objętym projektem; rozbiórka sceny między trybunami; likwidacja części nasypów poprzez przemieszczenie mas ziemnych pod projektowane boisko; montaż na stałe drewnianych ławek parkowych o wym. 192x55x76 cm na stelażu z rury giętej fi 60 mm ocynkowanej, malowanej proszkowo - 5 szt; montaż wykonanych z blachy ocynkowanej gr. 2 mm, ażurowych koszy parkowych na słupkach stalowych z kotwą, malowane proszkowo, opróżnianych przez obrót pojemnikiem - 3 szt; placyk gospodarczy jako filtracyjny usypany warstwą przepuszczalną i żwirem;
J) roboty uzupełniające: wywiezienie gruzu z rozbiórek; niwelacja terenu poprzez przemieszczanie mas ziemnych, dowóz ziemi urodzajnej, wyrównanie i obsianie terenu trawą; wykonanie opasek o szer. 50 cm wzdłuż ścian budynków nie przylegających do ciągów pieszych jako filtracyjne usypane warstwą przepuszczalną i żwirem; dostawa i montaż furtki i bramy wjazdowej na teren rekreacyjny w istniejącym ogrodzeniu; dostawa i montaż tabliczek znamionowych na drzwi - 18 szt; dostawa krzeseł składanych - 100 szt, zewnętrznych plastikowych na stelażu stalowym; dostawa 14 kpl. zestawów składanych: stoły o wym: 220x60-70x78 cm i 2 ławki z oparciem o wym: 220 x 25 x 86 cm (wys. siedziska ok. 48 cm), wykonanych z drewna lakierowanego proszkowo na stelażu metalowym;
K) wyposażenie budynku szatni: ławeczki z wieszakami ściennymi - 12 m, ławka z szafkami zamykanymi nadstawianymi - 3szt. stolik 80x80 - 3 szt. krzesła stalowe + pcv - 6 szt. lustro ścienne 1x2m, suszarki ścienne - 2 szt. uchwyt na papier toaletowy - 2 szt.
L) wyposażenie budynku sanitariatów: lustro ścienne 1x2m - 2 szt. uchwyt na papier toaletowy - 5 szt. uchwyt na ręcznik papierowy - 3 szt. uchwyty dla osób niepełnosprawnych, prosty PP-50 - 1 szt. uchylny PUCH-70 - 1 szt. umywalkowy PUCH-60 - 2 szt. lustro uchylne 60x60 SNP - 1 szt. Szczegółowy zakres prac budowlanych określa: projekt wykonawczy, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany i pomocniczo przedmiar robót.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kotla
Ulica ul. Głogowska 93
Nr domu 93
Miejscowosc Kotla
Kod poczt 67-240
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 076 8318361
Fax 076 8318308
Internet www.kotla.pl
Regon 39064735700000
E mail gmina@kotla.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone do wysokości 20 procent wartości zamówienia podstawowego
Czas D
Data zak 30/09/2014
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł.
Uprawnienie Oświadczenie. Spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał (prace mają być zakończone i odebrane bez usterek przez inwestorów) minimum zadania w zakresie których było: budowa obiektu kubaturowego na kwotę 120 000 zł. netto, nawierzchnie utwardzone kostką - na kwotę 20 000 zł. netto. Spełnia - nie spełnia
Potencjal Oświadczenie. Spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w zał. nr 5 do SIWZ, wykaże, że dysponuje: a) Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), b) Kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), c) Kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie wynikać iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą jak wartość złożonej oferty. Spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: a) W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian tylko za zgodą Zamawiającego. b) Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. c) Zmiany istotnych postanowień umowy, o których mowa w ppkt. 1) muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza okreś1enie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: a) wystąpienia wyjątkowych okoliczności, niezależnych od Stron umowy, których nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, wpływających na jej realizację, b) konieczności wykonania robót zamiennych, c) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, d) zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ppkt. 2) powyżej jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, d) opis wpływu zmiany na termin wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Dokonanie zmian, pod rygorem nieważności, wymaga podpisania aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, b) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. Istnieje możliwość dokonania zmiany pracowników (załącznik nr 3 do SIWZ i oferty) jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 5. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę pracowników w następ. przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany pracownika, nowa osoba powołana do pełnienia ww. obowiązków musi spełnić wymagania okreś1one w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji.
Kryt cena A
Spec www www.bip.kotla.pl
Spec war Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla
Data skl 20/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Inwestycja realizowana jest w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)