II Postępowanie na: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych dla prowadzenia zajęć dla uczniów Szkół podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Psary, w ramach projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spolecznego

Publication date 2014-03-05
End date 2014-03-14 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Psarach
Miejscowość Psary
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73578 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391621109, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Psary. zamówienie obejmuje 2 zadania tj.: ZADANIE NR I- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu Szkoła marzeń współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - podzielonych na 7 części. ZADANIE NR II- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do realizacji zajęć w ramach projektu Młodzież z przyszłością współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - podzielonych na 9 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia oraz załączniki do SIWZ

Opis

Część zamówienia nr 2. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć humanistyczno - artystycznych, w tym: 3 rodzaje pomocy potrzebne do realizacji zajęć, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia nr 4. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć matematyczno - przyrodniczych w tym: 40 rodzajów pomocy i materiałów (między innymi: mikroskopy szkolne z kamerą, zestaw preparatów , skrzynki do eksperymentowania dla ucznia, zestaw dla przyrodników, szalki petriego, testy paskowe, tors-50 model, zestaw do nauki - obwód prądu, pudełko do eksperymentów - magnetyzm, pieczątki pogody, globus do opisywania, paski wskaźnikowe, kwasomierz glebowy, zestaw botanika nierdzewny, zestaw filtrów, płytka na odczynniki - wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia 5. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć informatycznych w tym: 4 rodzaje różnych pomocy tj.: program do tworzenia grafiki (4 szt), PenDrive (40 szt), CD-R (4 kpl po 100szt), DVD+R (4kpl po 100 szt), wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia nr 6. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć językowych w tym: 3 rodzaje pomocy takich jak: zestawy puzzli, gra językowa (8 szt), dywan piknik (4 szt), wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia nr 7. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć Spotkania z muzyką w tym: 9 rodzajów pomocy takich jak: cymbałki 27-tonowe, (60szt), talerze, trójkąty muzyczne, kastaniety, dzwonki do ręki, marakasy, zestaw rytmiczne,bransoletki z okrągłymi dzwonkami,wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia nr 8. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć edukacji regionalnej w tym: 6 rodzajów pomocy takich jak: kronika w twardej oprawie , parawan ekspozycyjny, średniowieczne litery wzory do powielania, projektujemy herby rodzinne- 4 komplety, rysunki naskalne-projekt plastyczny, gra- poczet królów polskich, wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia nr 9. Pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach systemu opieki psychologiczno - pedagogicznej w tym: 7 rodzajów pomocy takich jak:dywany Twister, piłeczki z emocjami, pacynki, domek z werandą hop dywan do ćwiczeń, klasowy kodeks-karty magnetyczne, wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZCzęść zamówienia nr 1 : Pomoce dydaktyczne do zajęć dziennikarskich i redakcyjnych w tym: 3 rodzaje pomocy takich jak: dyktafon, PenDrive (10 szt), płyty DVD RW (5 szt), wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść nr 2 : Pomoce dydaktyczne do zajęć informatycznych w tym: 12 rodzajów pomocy takich jak: książki, czytniki kart, kamerka internetowa, procesowe ładowarki do akumulatorów, toner czarny, kardriże do drukarki, pisaki do opisu płyt CD, pisaki suchościeralne, wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść zamówienia nr 3. Pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno - przyrodniczych (biologia) w tym: 8 rodzajów pomocy takich jak: preparaty roślinne, tkankowe, plansze interaktywne dydaktyczne, zestawy do eksperymentów, zestawy różnych przyrządów, ....wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść zamówienia nr 4. Pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno - przyrodniczych (chemia) w tym: 6 rodzajów pomocy takich jak: długopisowy palnik gazowy, zestaw płytek do eksperymentów kroplowych, zestaw do przechowywania wskaźników, zestawy laboratoryjne do eksperymentów chemicznych, detektor przewodnictwa - przyrząd do badania, wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść nr 6:Pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno - przyrodniczych (fizyka) w tym: 4 rodzaje pomocy takich jak: generator drgań, radiometr, krążek newtona z silniczkiem, płytka grafitowa lewitująca wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść nr 7: Pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno - przyrodniczych (bliżej rzeczywistości krok w świat ekonomii) w tym: 2 rodzaje pomocy takich jak: zestaw kalkulatorów zasilanych słonecznie, centymetr krawiecki, wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść nr 8: Pomoce dydaktyczne do zajęć matematyczno - przyrodniczych, w tym: 3 rodzaje pomocy takie jak: waga elektroniczna kuchenna, zestaw 16 odważników, wizualizer epson, wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść nr 9: Wyposażenie pomieszczenia Szkolnego Centrum Doradztwa Zawodowego, w tym 3 rodzaje pomocy takich jak:laptop, drukarka, papier ksero, wyszczególnionych w załączniku nr 5a do SIWZCzęść nr 10: Zakup dzienników do zajęć (30szt)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Psarach
Ulica ul. Malinowicka 4
Nr domu 4
Miejscowosc Psary
Kod poczt 42-512
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 294 49 00 wew. 41
Fax 32 294 49 01
Internet www.psary.pl
Regon 00053724300000
E mail urzad@psary.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 upzp, wyszczególnionego jako Zał nr 3 w SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, ze przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1; lub 1a do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 6).1.1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. - w przypadku gdy oferowane pomoce dydaktyczne zostaną wycofane z produkcji (co musi wykazać Wykonawca) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zachowaniem przepisów określonych w art 94 ustawy pzp. 3. Zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu prac, który Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania. 4.Zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć na etapie zawierania umowy.
Kryt cena A
Spec www www.bip.psary.pl
Spec war Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary II piętro pokój 211
Data skl 14/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary kancelaria ogólna - parter budynku
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Gmina Psary zamierza realizować przedmiot zamówienia w ramach dwóch projektów: Szkoła marzeń i Młodzież z przyszłością, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)