Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Akademia Umiejętności dla Gimnazjalistów Mikołowa - etap II

Publication date 2014-03-06
End date 2014-03-17 13:00:00
Instytucja Gmina Mikołów
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47479 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301000000, 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu
1. Tusz (wkład): kompatybilny z drukarką atramentową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).
Czarny 15 sztuk - Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209
Kolor 15 sztuk - Kompatybilny z drukarką HP Deskjet Ink Advantage K209
Czarny 5 sztuk -Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370
Kolor 5 sztuk - Kompatybilny z drukarkami HP DESKJET F 370
Czarny 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW
Kolor 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Epson Stylus SX610FW (3 różne)
Czarny 1 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 5550
Kolor 1 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Desk Jet 5550
Cyjan 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Magneta 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Zółty 3 sztuki -Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Czarny 520BK 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Czarny 521BK 3 sztuki - Kompatybilny z drukarką Canon Pixma iP 3600 CANON SILVER
Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe);
2. Toner: kompatybilny z drukarką laserową (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).
Czarny 4 sztuki - Kompatybilny z drukarką HP Laser Jet P1106W
Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z drukarką Samsung CLP-365W/SEE
Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe);
3. Toner: kompatybilny z kserokopiarką lub urządzeniem wielofunkcyjnym (podano nazwy sprzętu), oryginalny lub jego zamiennik (parametry fizyko-chemiczne i techniczne nie powinny różnić się jakościowo od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producentów urządzeń drukujących), fabrycznie zapakowany (patrz również informacje dodatkowe).
Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2520
Czarny 6 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Canon IR 2200
Czarny 1 sztuka - Kompatybilny z urządzeniem Samsung ML2010 P
Nie dopuszcza się dostawy tzw. wkładów odzyskanych-regenerowanych (patrz informacje dodatkowe);
4. Papier ksero: ryza = 500 arkuszy, min. gramatura 80g/m2, do drukowania i kopiowania
Format A4, 20 ryz, Biały;
5. Teczka konferencyjna: skrzydłowa, wymiar minimalny: dł. 32 x szer. 23 x gł. 3 cm z przeznaczeniem na dokumenty formatu A4, wykonane z mocnego kartonu (tektury) grubości min. 2 mm, zapięcie z rzepu, bez uchwytu, kolorowa oklejka: kolor teczki granatowy, pokryta folią polipropylenową, wyklejka papierowa, kolorowa treść nadruku: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.
52 sztuk, nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne jest wykonanie nadruku w formie naklejki pełnokolorowej;
6. Kołonotatnik-format A4, min. 100 kartek w kratkę, w twardej okładce, z możliwością wpięcia długopisu, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.
52 sztuk nadruk w pełnym kolorze, dopuszczalne również jest wykonanie nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
7. Długopisy z nadrukiem- długopis automatyczny z wymiennym wkładem, grubości linii pisania 0,7 mm, obudowa (kolor biały) wykonana z wytrzymałego i estetycznego tworzywa sztucznego umożliwiającego wykonanie nadruku, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego.
52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
8. Linijka z nadrukiem: biurowa plastikowa 20 cm, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego
52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym;
9. Ołówek z nadrukiem: drewniane dł. min. 15 cm, średnica min. 0,5 cm, zatemperowane, nadruk: treść i szata graficzna nawiązująca do tematyki projektu, powinna być uzgodniona z Zamawiającym oraz być zgodna z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi promocji, oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projekt nadruku, treść i szata graficzna będzie podlegać akceptacji Zamawiającego
52 sztuk nadruku w kolorze czarnym lub monochromatycznym.
Informacje dodatkowe (pozycja 1,2,3): materiały eksploatacyjne (tusze, tonery) muszą być fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania) nie regenerowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełnienia zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń.
Nie uznaje się za wyrób obejmujący umowę wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerobionego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony. Materiały eksploatacyjne musza być w oryginalnych opakowaniach z podana na opakowaniu nazwą producenta oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone.
Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy od terminu zdatności do użycia wykazanego na opakowaniu.
Materiały eksploatacyjne wywołujące negatywny wpływ na żywotność urządzeń i ich podzespołów lub odbiegające swoimi parametrami np.: wydajnością, jakością wydruku, itd. zostaną wymienione w ramach gwarancji na nowe materiały wolne od wad.
Wykonawca gwarantuje, że materiały eksploatacyjne dostarczone w ramach realizacji umowy, będą posiadały gwarancję realizowana przez wykonawcę lub producenta.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku Nr A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mikołów
Ulica Rynek 16
Nr domu 16
Miejscowosc Mikołów
Kod poczt 43-190
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 3248500
Fax 32 3248400
Regon 27625763000000
E mail sez@mikolow.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www www.bip.mikolow.eu
Spec war Urząd Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów
Data skl 17/03/2014
Godz skl 13:00
Miejsce Urząd Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)