Dostawa fabrycznie nowego urządzenia frankującego wraz z materiałami eksploatacyjnymi na okres gwarancji

Publication date 2014-03-06
End date 2014-03-17 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Maszyny w rodzaju maszyn liczących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 74758 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301441001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia frankującego fabrycznie nowego, nieużywanego, z oprogramowaniem umożliwiającym raportowanie oraz materiałami eksploatacyjnymi (kartridżami).
Wykonawca uruchomi dostarczone urządzenie frankujące, zainstaluje oprogramowanie w komputerze Zamawiającego oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego.
Wykonawca będzie dostarczał materiały eksploatacyjne (kartridże) sukcesywnie, przez cały okres gwarancji.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ.
3) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski
Ulica pl. Uniwersytecki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-137
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3752234
Fax 071 3752472
Internet www.uni.wroc.pl
Regon 00000130100000
E mail bzp@adm.uni.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 13
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kalkulacja cenowa - załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 5) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany zostały zawarte w § 12 wzoru umowy: Wszelkie zmiany niniejszej umowy dopuszczone ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej. Zgodnie z art. 144 zmiany do umowy mogą nastąpić: 1. w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy o którym mowa w § 3; 2. w przypadku zmiany adresów możliwa jest zmiana § 9 ust.2.
Kryt cena A
Spec www www.uni.wroc.pl
Spec war Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100
Data skl 17/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław, I piętro, pokój 100
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin wykonania zamówienia: a) dostawa urządzenia frankującego, uruchomienie go, zainstalowanie oprogramowania w komputerze Zamawiającego i przeszkolenie pracowników w terminie 30 dni od daty podpisania umowy; b) dostawa materiałów eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji, tj. w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru urządzenia. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przeprowadzał dialogu technicznego. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)