Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie

Publication date 2014-03-06
End date 2014-03-20 10:00:00
Instytucja Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie
Miejscowość Lubaczów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75046 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009, 153000001, 155000003, 32000003, 152000000, 158100009, 31425003, 151311006, 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Placówek im Jana Pawła II w Lubaczowie z podziałem na zadania:
Zadanie Nr 1 - Mięso i wędliny,
Zadanie Nr 2 - Ryby i mrożonki,
Zadanie Nr 3 - Warzywa i owoce, ziemniaki,
Zadanie Nr 4 - Wyroby mleczarskie i nabiał,
Zadanie Nr 5 - Pieczywo,
Zadanie Nr 6 - Pozostałe artykuły żywnościowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie
Ulica ul. Tadeusza Kościuszki 145
Nr domu 145
Miejscowosc Lubaczów
Kod poczt 37-600
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 0-16 632 10 88
Fax 0-16 632 10 88
Internet www.mow.zplubaczow.com
Regon 65095664300000
E mail zplubaczow145@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający wymaga, aby Zakład Wykonawcy był zatwierdzony oraz wpisany do rejestru zakładów przez właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w formie pisemnego aneksu w następujących zakresach: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń; 2) zdarzeń losowych; 3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie dostaw objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający; 4) zmiany danych adresowych oraz danych osób odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zmiany zamawianego asortymentu jeżeli nastąpi taka konieczność. Zwiększenie bądź zmniejszenie ilości zamawianych produktów w zależności od potrzeb nie będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy. W przypadku zmniejszenia czy zwiększenia ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw i cen zawartych w formularzu cenowym.
Kryt cena A
Spec www www.mow.zplubaczow.com
Spec war www.mow.zplubaczow.com
Data skl 20/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Zespół Placówek im. Jana Pawła II ul. Kościuszki 145 37-600 Lubaczów Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)