Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem na terenie lotniska w Babimoście.

Publication date 2014-03-06
End date 2014-03-21 10:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75614 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 712200006, 451000008, 451100001, 713200007, 315272008, 453153001, 453100003, 453300009, 452332001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, metodą Zaprojektuj i Wybuduj, Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem w technologii kontenerowo-modułowej [dalej - Hala] w Porcie Lotniczym Zielona Góra/Babimost oraz wykonanie zagospodarowania terenu, ciągów komunikacyjno-pieszych wokół hali i wykonanie przyłączy - teleinformatycznego, energetycznego, wodnego i kanalizacyjnego zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno - Użytkowego [dalej - PFU]-stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, projektem umowy i niniejszym opisem przedmiotu zamówienia.
1.1. W ramach inwestycji wymagane jest wykonanie następujących prac zgodnie z PFU i normami technologicznymi, jakościowymi, sanitarnymi i ppoż. dla tego typu obiektów:
A) Budowę i montaż Hali, w tym:
1. Stan zerowy i inne elementy konstrukcyjne ziemne, konstrukcje żelbetowe wzmocnień pod miejsca znacząco obciążone, izolacje,
2. Wykonanie konstrukcji modułów kontenerowych dla Hali i wiaty (dla wózków bagażowych) wraz z izolacjami oraz ich transport i montaż wg. projektu,
3. Elewacje wraz z elementami konstrukcyjnymi według założeń Zamawiającego,
4. Przeszklenia okienne i dachowe, drzwi i bramy zewnętrzne,
5. Wykończenie wewnętrzne i zewnętrzne w tym wykonanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, technicznych i magazynowych,
6. Drzwi, barierki wewnątrz oraz boksy kontroli.
B) Montaż instalacji sanitarnych w Hali zgodnie z wymogami sanitarnymi i ppoż., w tym:
1. Instalacji wody użytkowej ciepłej i zimnej wraz z wyposażeniem oraz instalacji hydrantów ppoż.,
2. Instalacji sanitarno-kanalizacyjnej wraz z wykończeniem oraz instalacji deszczowej,
3. Instalacji grzewczej (dla grzejników elektrycznych),
4. Wentylacji mechanicznej, nawiewowo-wywiewnej,
5. Kurtyn grzewczych i agregatów klimatyzacyjnych.
C) Montaż Instalacji elektrycznych wraz z opisem w Hali, w tym:
1. Rozdzielni elektrycznych - główne i poszczególnych stref wraz z złączem energetycznym,
2. Instalacji elektrycznych zasilania gniazd gospodarczych i oświetlenia wewnętrznego oraz dedykowanego dla systemu teleinformatycznego,
3. Zasilania dedykowane dla urządzeń technologicznych (taśmociągu i bramki rentgenowskiej),
4. Oświetlenia zewnętrznego i wejść do Hali,
5. Instalacji odgromowej i uziemienia (według wymogów dla tego typu obiektów),
D) Montaż wraz z opisem instalacji teletechnicznych i specjalistycznych w Hali, w tym:
1. Okablowanie i przyłączenie instalacji teleinformatycznych wraz z gniazdkami,
2. Sygnalizacji Alarmu Pożaru do ustalenia z PSP ,
3. Okablowania wraz z głośnikami instalacji nagłośnienia,
4. Okablowanie i automatyka dla wentylacji i klimatyzacji w zakresie opracowania branży sanitarnej,
5. Okablowanie z kamerami dla systemu monitoringu cctv bez serwera/centrali i oprogramowania do uzgodnienia wraz z PPL jako Zarządzającym lotniskiem,
6. Okablowanie dla systemy monitorów informacyjnych systemu FIDS (3 szt.) oraz paneli TV (3 szt.).
E) Wyposażenie (wybrane elementy) Hali, w tym:
1. Wyposażenie stałe w sanitariatach,
2. Wyposażenie w podręczny sprzęt gaśniczy, oznakowanie ppoż, ewakuacyjne itp. według wymogów,
3. Wyposażenie pomieszczeń socjalnych i innych pomieszczeń zgodnie z dokumentacją.
4. W taśmociąg bagażowy wg PFU, miejsca siedzące dla pasażerów, indywidualne wózki bagażowe, pozostałe elementy wyposażenia zgodnie z koncepcją PFU.
F) Przyłącza i sieci zewnętrzne dla Hali, w tym:
1. Przyłącza wodociągowego ujętego w koncepcji PFU sieci dla portu lotniczego Zielona Góra/Babimost,
2. Przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej ujętej w koncepcji PFU sieci dla portu lotniczego Zielona Góra/Babimost,
3. Przyłącza do sieć monitoringu lotniska i sieci teleinformatycznej,
4. Przyłącza sieci energetycznej.
G) Zagospodarowanie terenu wokół Hali, w tym:
1. Wykonanie ciągów pieszych wraz z podjazdami do/z hali dla pasażerskich wózków bagażowych oraz dojazdu dla ciągników z wózkami bagażowymi do wiaty podawczej bagażu,
2. Dojazdu i placu manewrowego dla autobusu ( możliwość połączenia prac z pkt.G.1.),
3. Zagospodarowanie terenu zielonego,
4. Przeniesienie ogrodzenia lotniska oraz wykonanie bramy na ciągu pieszym,
H) Opracowanie dokumentacji technicznej i innej niezbędnej do wykonania zamówienia, w tym również dokumentacji uzupełniającej:
1. Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlano-montażowej Hali i uzyskanie pozwolenia na budowę,
2. Wykonanie kompletu dokumentacji powykonawczej i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Hali,
3. Wykonanie przez osobę uprawnioną Planu oznakowania rozmieszczenia hydrantów, gaśnic oraz znaków ewakuacji oraz Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Uzgodnienie z właściwym Komendantem PSP połączenia z urządzeniem sygnalizacyjno-alarmowych obiektu oraz dyżurnym portu lotniczego,
4. Wykonanie przez osobę uprawnioną świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu robót.
1.2 Opis zakresu robót zawiera PFU, który stanowi załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pozostałe prace, obowiązki, zakresy i czynności oraz elementy wyposażenia nieujęte w pkt.1.1. zawiera PFU oraz projekt umowy w §1. Ponadto Wykonawca, na etapie przygotowania dokumentacji oraz prac budowlano-montażowych, będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym i wykonawcą PFU w zakresie przygotowania dokumentacji budowlano-montażowej wraz ze szczegółową specyfikacją wyposażenia Hali oraz wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych.
1.3 Zakres zamówienia obejmuje również:
1.3.1 Zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy,
1.3.2 Wykonanie wytyczenia geodezyjnego i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
1.3.3 Koszty pomiarów, badań, nadzorów, odbiorów z wyłączeniem odbiorów i nadzorów wykonywanych przez Zamawiającego,
1.3.4. Wykonania zagospodarowania terenu wokół budowy po zakończeniu prac budowlanych zgodnie z projektem i specyfikacją robót, techniczną i odbioru robót,
1.3.5. Inne czynności i koszty ich realizacji niewymienione w ppkt od 1.3.1 do 1.3.3, ale konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa, niniejszym SIWZ i załączonym wzorem umowy oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
1.3.6. Uzyskanie decyzji/zgody właściwego organu inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu.
1.4 Lokalizacja inwestycji: planowana inwestycja zlokalizowana jest na terenie lotniska Zielona Góra/Babimoście w gminie Babimost.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Ulica ul. Podgórna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Zielona Góra
Kod poczt 65-057
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 4565403, 4565404, 4565277
Fax 68 4565404
Internet www.bip.lubuskie.pl
Regon 97077008900000
E mail przetargi@lubuskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2014
Wadium Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 31.000,00 złotych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie kontenerowej lub modułowej podobnego obiektu użytkowego (z wyłączeniem obiektów handlowych i magazynowych), o kubaturze min. 3 000 m3 oraz wartości inwestycji min. 700 000,00 zł. spełniających wymagania jakościowe, techniczne, sanitarne i ppoż. jak dla obiektów użyteczności publicznej o podobnym przeznaczeniu z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz z załączeniem dowodu dotyczącego czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o przedstawione oświadczenie (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumenty określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolne Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które posiadają następujące uprawnienia do kierowania budową i/lub robotami oraz posiadają członkostwo w izbie budownictwa, tj. a) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych - tj.: instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. e) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania wymaganych uprawnień budowlanych przez jedną osobę w kilku specjalnościach. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie
Sytuacja W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek: a) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie kontraktu i deliktu bez jakichkolwiek podlimitów w zakresie sumy ubezpieczeniowej, na jedno i wszystkie zdarzenia na kwotę min. 1 mln PLN (jeden milion PLN). b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 tyś. PLN (pięćset tysięcy PLN) lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 tyś. PLN (pięćset tysięcy PLN). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone do oferty dokumenty.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale XII pkt 2 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszcza się następujące zmiany w zakresie Umowy: 1) Zamawiający przewiduję zmianę terminu realizacji umowy z Wykonawcą w sytuacji, na którą Wykonawca nie miał wpływu, pod warunkiem przedstawienia stosownych wyjaśnień Zamawiającemu, tj.: a) W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy tj.: - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nieobjętych przedmiotem zamówienia, których nie można było przewiedzieć w chwili zawierania umowy, - w przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych, nie mających wpływu na Wynagrodzenie. Wówczas termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas niezbędny wykonania tychże robót będących następstwem naniesionych zmian, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - z powodu długiego okresu realizacji dostawy od producentów prefabrykatów, materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji robót budowlanych lub wyposażenia, jeżeli dostawa zostanie zrealizowana w terminie uniemożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, - z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac ziemnych, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z innych przyczyn w ramach opisanych przypadków we wzorze umowy na roboty budowlane w §2 ust.2 i ust.4 oraz w §12 załączonej do dokumentacji przetargowej. b) Zamawiający przewiduje w toku wykonywania robót budowlanych przeprowadzenie robót zamiennych, związanych ze zmianą Polskiej Normy lub norm branżowych, braku na rynku materiałów budowlanych określonego rodzaju. Roboty zamienne nie mogą zmienić wynagrodzenia wynikającej z zawartej umowy. c) Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczność wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. d) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów, wyposażenia i urządzeń przewidzianych zamówieniem i przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i nie wpłyną na zmianę wynagrodzenia. Zmiany te mogą dotyczyć następujących okoliczności: - powodujące poprawienie parametrów technicznych i jakościowych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, e) Zmiany, o których mowa w ppkt. b), c) i d) muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem i inspektorem nadzoru. f) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartych w SIWZ. g) W przypadku zmiany kadry kierowniczej po stronie Wykonawcy przewidzianej do realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest zastąpić te osoby osobami posiadającymi takie same uprawnienia zgodnie z postanowieniami wzoru umowy. 2 Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian w umowie w przypadku: a) Zmiany ustawowej stawki podatku VAT. b) Konieczności zmiany umowy w zakresie ograniczenia rzeczowego zamówienia do wysokości środków, którymi dysponuje Zamawiający. c) Konieczności zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia, wskazanego w umowie, spowodowanego wstrzymaniem realizacji robót ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; d) Konieczności zmiany wyznaczonego w umowie Inspektora Nadzoru, kierownika lub kierowników robót branżowych; e) Konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia lub płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej; f) Zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne; g) Konieczności zmiany terminów na skutek konieczności częściowego oddania do użytku przedmiotu zamówienia; h) Konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; i) Zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, w tym zmniejszenie wartości umowy z tytułu rezygnacji z części elementów robót; j) Wystąpienia koniecznych robót zamiennych podyktowanych obiektywną koniecznością zmiany technologii wykonania robót budowlanych potwierdzoną przez Inspektora Nadzoru danej branży; k) Innych zdarzeń określonych w §2 ust.2 Umowy. l) zmiana zmiany terminów płatności faktur i rozliczania przedmiotu umowy, ze względu na ewentualną zmianę terminu wykonania zamówienia. 3. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. 4. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
Kryt cena A
Spec www www.bip.lubuskie.pl
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Administracyjno - Gospodarczy, Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 03, 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Data skl 21/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, Departament Administracyjno - Gospodarczy, Kancelaria Ogólna - pokój nr 59, 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Fundusze Europejskie dla rozwoju Lubuskiego Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)