Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania w ramach projektu pn. Wykorzystaj zielone światło dla logistyki i odnawialnych źródeł energii - kształć się zawodowo

Publication date 2014-03-06
End date 2014-03-14 11:30:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Miejscowość Łowicz
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75892 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302133008, 302321108, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie jest realizowane ramach projektu Wykorzystaj zielone światło dla logistyki i odnawialnych źródeł energii - kształć się zawodowo współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Oś Priorytetowa IX Rozwój wykształcenia
i kompetencji w regionach - działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z jego rozmieszczeniem, instalacją, uruchomieniem oraz dostawa, udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu. Obowiązkiem Wykonawcy jest uruchomienie przedmiotu zamówienia w środowisku informatycznym Zamawiającego. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia/warsztatów z obsługi sprzętu dla wyznaczonych osób - pracowników Zamawiającego.

W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących zadań:
1. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie laptopów z oprogramowaniem w budynku Zamawiającego,
2. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie projektorów multimedialnych,
3. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie zestawów komputerowych,
4. Dostawa i instalacja ręcznego laserowego czytnika kodów,
5. Dostawa i instalacja bezprzewodowego laserowego czytnika kodów (laserowy),
6. Dostawa, instalacja bezprzewodowego laserowego czytnika kodów (diodowy),
7. Dostawa kolektora danych,
8. Dostawa drukarki etykiet,
9. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie tablicy interaktywnej (z systemem mocowania),
10. Dostawa radioodtwarzaczy CD,
11. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego,
12. Dostawa programów do wystawiania listów przewozowych,
13. Dostawa oprogramowania magazynowego - 5 różnych programów
14. Dostawa programu do planowania tras.

Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
Do oferty należy dołączyć dla wszystkich oferowanych urządzeń opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego. Informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania którego dotyczy.

Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące warunki:
a) posiadają deklaracje CE,
b) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
c) w przypadku komputerów przenośnych - spełniają wymogi normy Energy Star 5.0,
d) dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
e) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim,
f) posiadają okres gwarancji nie krótszy niż 2 lata.

Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta.
Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia dostarczyć Zamawiającemu naklejki na sprzęt w ilości po 2 sztuki na każdą sztukę sprzętu, urządzenia.
W zależności od wielkości sprzętu należy dobrać odpowiednią wielkość naklejki. Naklejka musi być czytelna.

Dostępne formaty naklejek - etykiet samoprzylepnych na arkuszach A4, do drukarek laserowych lub atramentowych:
- 97 x 42,3 mm
- 70 x 37 mm
- 52,5 x 21,2 mm

Obowiązujący wzór naklejki - naklejka powinna być kolorowa oraz zawierać treść wskazaną poniżej - wzór zamieszczony w SIWZ.
Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 9 do SIWZ.

Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2) Ustawy.

Oznaczenie wg CPV: 30213100-6 komputery przenośne, 30213300-8 komputery biurkowe, 30232110-8 drukarki laserowe, 48000000-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Ulica ul. Blich 10
Nr domu 10
Miejscowosc Łowicz
Kod poczt 99-400
Wojewodztwo łódzkie
Tel 46 8373705
Fax 46 8373377, 8373705
Internet www.zsp2lowicz.pl
Regon 00009446100000
E mail .blich@zsp2lowicz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka organizacyjna JST, szkoła.
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna JST, szkoła.
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, Oddział w Łowiczu nr rachunku: 06 9297 0005 0754 1620 2061 0005 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w sekretariacie szkoły budynek A w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a do Specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
Wiedza Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego rozumianego jako dostawa komputerów i/lub urządzeń peryferyjnych i / lub wdrożenia oprogramowania i każda dostawa o wartości nie niższej niż 50 000,00 PLN, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie - według załącznika nr 6 do Specyfikacji. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku jeśli wykaz będzie zawierał co najmniej 2 wykonane w/w dostawy. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Zdolne Wykonawca wykaże spełnienie warunku jeśli będzie dysponował minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniącą funkcję Koordynatora Projektu lub równoważną w zrealizowanych minimum 2 dostawach sprzętu komputerowego i/lub urządzeń peryferyjnych i / lub wdrożenia oprogramowania o wartości minimalnej 50 000,00 zł brutto każda. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Sytuacja Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeśli będzie posiadał opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, ważne co najmniej w dniu składania ofert, na kwotę minimum 50 000,00 PLN. Należy dołączyć do oferty dowód zapłaty polisy. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2a, 3. dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3) zawieszenia wykonywania dostawy przez Zamawiającego, 4) zmiany miejsca dostawy, rozmieszczenia, instalacji, 5) zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, 6) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp. 7) uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 8) rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy, 9) zmiany stanu prawnego, 10) braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego, 11) działania sił natury, 12) konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, 13) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, 14) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SWIZ, 15) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 16) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy/ów za pisemną zgodą Zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ). Wraz z niniejszą propozycją, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą/podwykonawcami. Termin płatności wynagrodzenia podwykonawcy w umowie / projekcie umowy nie może być dłuższy niż 30 dni.
Kryt cena A
Spec www www.zsp2lowicz.pl
Spec war Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu, ul. Blich 10, 99-400 Łowicz, sekretariat budynek A szkoły
Data skl 14/03/2014
Godz skl 11:30
Miejsce Zespoół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu, ul. Blich 10, 99-400 Łowicz, sekretariat budynek A szkoły
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt nr POKL.09.02.00-10-047/13 Wykorzystaj zielone światło dla logistyki i odnawialnych źródeł energii - kształć się zawodowo. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)