Publication date |
2014-03-07 |
End date |
2014-03-17 10:00:00 |
Instytucja |
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu |
Miejscowość |
Nowy Targ |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
- Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
- Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
- Worki i torby,
- Produkty z tworzyw sztucznych
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
48683 / 2014 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
395258006, 392242000, 392257105, 339220009, 189300007, 195200007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Dostawa worków foliowych, pojemników, papierów ZZ, ręczników, mop, szczotek, środków czystości w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ
OpisDostawa worków do przewozu zwłok w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa worków papierowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa worków foliowych na śmieci w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa pojemników na zużyty sprzęt jednorazowego użytku w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZPasta do czyszczenia stali szlachetnych, ceramiki, itp. w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa żelu do mycia rąk, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ręczników ZZ, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa papierów toaletowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ręczników papierowych w roli, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ręczników w rolce w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa padów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa octu spirytusowego w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ścierek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa szczotek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa mop w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa butelek i rozpylaczy w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa balsamu w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
|
Ulica |
ul. Szpitalna 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowosc |
Nowy Targ
|
Kod poczt |
34-400
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
018 2633060, 2633061
|
Fax |
018 2633952, 2633950
|
Internet |
www.pszs.eu
|
Regon |
00030832400000
|
E mail |
sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
19
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz/e cenowy/e oferty.
2. Formularz cenowy dzierżawy (w pakiecie nr 5 i 14).
3. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty.
4. Dokumenty wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
UMOWA DOSTAWY:
§2
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer do niniejszej umowy.
2. Wartość zamówienia netto wynosi:zł (słownie).
Kwota podatku VAT wynosi: zł (słownie).
Wartość zamówienia brutto wynosi:zł (słownie).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian.
5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.
Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji,
c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.
8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
§3
1. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy od do
2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym w ust. 1 terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo jego przedłużenia, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy.
§9
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dzierżawę dozowników nr ZP-272-14 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy.
UMOWA DZIERŻAWY:
§3
1. Strony ustalają wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego brutto:zł (słownie).
Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu fakturę do 10-go dnia każdego miesiąca. Czynsz dzierżawny płatny do 25-go dnia miesiąca, w którym dostarczono fakturę.
Czynsz dzierżawny obejmuje koszty, o których mowa w §1 ust. 2 lit. a- f.
2. Czynsz, o którym mowa w ust. 1 jest stały przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT.
3. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto - cena netto pozostanie bez zmian.
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych,
b) obniżenia czynszu dzierżawnego przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę.
7. Zmiana, o której mowa w ust. 6 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony.
§9
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Odstąpienie Zamawiającego od zawartej umowy może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§12
Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dostawę profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych, profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg nr ZP-272-14 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy.
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
www.pszs.eu
|
Spec war |
Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15
|
Data skl |
17/03/2014
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Dziennik Podawczy Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 6
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|