Dostawa worków foliowych, pojemników, papierów ZZ, ręczników, mop, szczotek, środków czystości

Publication date 2014-03-07
End date 2014-03-17 10:00:00
Instytucja Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Worki i torby,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48683 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 395258006, 392242000, 392257105, 339220009, 189300007, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa worków foliowych, pojemników, papierów ZZ, ręczników, mop, szczotek, środków czystości w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ

Opis

Dostawa worków do przewozu zwłok w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa worków papierowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa worków foliowych na śmieci w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa pojemników na zużyty sprzęt jednorazowego użytku w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZPasta do czyszczenia stali szlachetnych, ceramiki, itp. w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa żelu do mycia rąk, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ręczników ZZ, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa papierów toaletowych w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ręczników papierowych w roli, w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ręczników w rolce w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa padów w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa octu spirytusowego w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych wraz z dzierżawą dozowników w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa ścierek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa szczotek w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa mop w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa butelek i rozpylaczy w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZDostawa balsamu w ilościach, o parametrach podanych w załączniku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu
Ulica ul. Szpitalna 14
Nr domu 14
Miejscowosc Nowy Targ
Kod poczt 34-400
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 2633060, 2633061
Fax 018 2633952, 2633950
Internet www.pszs.eu
Regon 00030832400000
E mail sp_zoz_ntzamowienia@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 19
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz/e cenowy/e oferty. 2. Formularz cenowy dzierżawy (w pakiecie nr 5 i 14). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli będzie miała miejsce sytuacja wymieniona w pkt I SIWZ - opis sposobu przygotowania oferty. 4. Dokumenty wynikające z załącznika nr 3 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy UMOWA DOSTAWY: §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załączniku numer do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi:zł (słownie). Kwota podatku VAT wynosi: zł (słownie). Wartość zamówienia brutto wynosi:zł (słownie). 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 4. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania niniejszej umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować w formie pisemnej Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy - o zmianie stawki podatku VAT. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia wykonania części/całości umowy podwykonawcy, (JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA) - w przypadku takiej rezygnacji, c) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 8. Zmiana, o której mowa w ust. 7 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy od do 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym w ust. 1 terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo jego przedłużenia, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. §9 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych. §11 Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dzierżawę dozowników nr ZP-272-14 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy. UMOWA DZIERŻAWY: §3 1. Strony ustalają wysokość miesięcznego czynszu dzierżawnego brutto:zł (słownie). Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu fakturę do 10-go dnia każdego miesiąca. Czynsz dzierżawny płatny do 25-go dnia miesiąca, w którym dostarczono fakturę. Czynsz dzierżawny obejmuje koszty, o których mowa w §1 ust. 2 lit. a- f. 2. Czynsz, o którym mowa w ust. 1 jest stały przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. 3. W przypadku zmian przepisów dotyczących wysokości podatku VAT w czasie obowiązywania umowy ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto - cena netto pozostanie bez zmian. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego - osobę odpowiedzialną za realizację umowy o zmianie stawki podatku VAT. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych, b) obniżenia czynszu dzierżawnego przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 7. Zmiana, o której mowa w ust. 6 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §9 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Odstąpienie Zamawiającego od zawartej umowy może nastąpić w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. §12 Odstąpienie od umowy lub wygaśnięcie umowy na dostawę profesjonalnych środków do mycia powierzchni nadpodłogowych, profesjonalnych środków do mycia, zabezpieczania powierzchni podłóg nr ZP-272-14 powoduje możliwość odstąpienia od niniejszej umowy.
Kryt cena A
Spec www www.pszs.eu
Spec war Sekcja Zamówień Publicznych Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 15
Data skl 17/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Dziennik Podawczy Zamawiającego, ul. Szpitalna 14, Nowy Targ - budynek administracji, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)