Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo
Publication date | 2014-03-07 |
End date | 2014-03-25 09:00:00 |
Instytucja | Gmina Koronowo |
Miejscowość | Koronowo |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 48881 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391530009, 323423005, 323430009, 323246006, 323316008, 386510003, 374615002, 374612009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Część I - dostawę mebli świetlicowych tj. 60 szt. stołów oraz 480 szt. krzeseł Część II - dostawę sprzętu muzycznego tj.: 4 kpl. kolumn pasywnych, 8 szt. statywu do kolumn, 4 szt. powermiksera, 8 szt. mikrofonu, 8 szt. statywu do mikrofonu Część III - dostawę sprzętu elektronicznego tj.: 4 szt. telewizora, 4 szt. odtwarzacza Blu-ray, 5 szt. aparatu cyfrowego Część IV - dostawę sprzętu sportowego tj. 5 szt. gry typu ping-pong, 5 szt. gry typu piłkarzyki |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Koronowo |
Ulica | Plac Zwycięstwa 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Koronowo |
Kod poczt | 86-010 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 052 3826400 |
Fax | 052 3826401 |
Internet | www.koronowo.pl |
Regon | 09235066500000 |
E mail | elzbieta.szalska@um.koronowo.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 45 |
Wadium | Nie doyczy |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku |
Wiedza | - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku |
Potencjal | - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku |
Zdolne | - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku |
Sytuacja | - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty |
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) kalkulacja wartości elementów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | www.bip.koronowo.pl |
Spec war | Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo, pokój nr 10 |
Data skl | 25/03/2014 |
Godz skl | 09:00 |
Miejsce | Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo, pokój nr 13 -sekretariat, I piętro |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zadanie jest dofinanowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007-2013 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Ilosc czesci | 4 |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | - opis rozwiązań równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje dostarczenie wyposażenia lub mebli równoważnych - w przypadku, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 4 siwz. Przy zaoferowaniu innych mebli lub innego wyposażenia niż wzorcowe, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowane przez niego wyposażenie lub meble spełniają wymagania i parametry techniczne określone w siwz lub też, że posiadają parametry techniczne lepsze niż wskazane w siwz. |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy |
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego
lub Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) 2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy, polegającą na zmianie osób - przedstawicieli stron umowy. Zmiana odbędzie się po pisemnym powiadomieniu stron 3. Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania przedmiotu umowy innej osobie bez uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności |