Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Publication date | 2014-03-07 |
End date | 2014-03-18 10:00:00 |
Instytucja | Zarząd Transportu Miejskiego |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 49531 / 2014 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302000001, 484220002, 302300000, 301900007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
I. Zakres zamówienia-szczegółowy opis nw. zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ: 1.1.Zadanie nr 1-Akcesoria komputerowe: 1.Uniwersalny uchwyt samochodowy do telefonu komórkowego szt. 5, 2.Taśma do streamera szt. 10, 3.Taśma czyszcząca do streamera szt. 10, 4.Karta graficzna szt. 4, 5.Przenośny dysk twardy szt. 1, 6.Płyty DVD-R w opakowaniu slim szt. 50, 7.Płyty DVD-R szt. 30, 8.Monitor LCD 24 szt. 4, 9.Pamięć RAM szt. 1, 10.Pamięć RAM szt. 3, 11.Pamięć RAM do laptopa szt. 1, 12.Telefaks na papier termoczuły szt. 2, 13.Zewnętrzny czytnik kart pamięci szt. 2, 14.Hybrydowy dysk twardy 1TB szt. 1, 15.Dysk do laptopa szt. 1, 16.Klucz do gniazdek 220V szt. 30, 17.Adapter USB 3.0 dysków IDE-SATA szt. 2, 18.Aktywny HUB USB 3.0 szt. 3, 19.Latarka LED szt. 2, 20.Akumulator typu AAA szt. 8, 21.Etui do tabletu, szt. 1, 22.Mysz USB szt. 5, 23.Adapter Bluetooth szt. 3, 1.2.ZADANIE NR 2-oprogramowanie do inwentaryzacji-kpl. 1, 1.3.ZADANIE NR 3-oprogramowanie NaszBank-kpl 1, 1.4.ZADANIE NR 4-zestawy komputerowe 1.Zestaw komputerowy, szt. 3, 2.Stacja robocza szt. 1, 1.5.ZADANIE NR 5-oprogramowanie biurowe 1.Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej-kpl. 1 1.6.ZADANIE NR 6-system operacyjny-kpl 4, 1.7.ZADANIE NR 7-program specjalistyczny, 1.Program do administracji i ewidencji dokumentów powstających w procesie zarządzania transportem publicznym-kpl. 1. 2.Warunki wykonania zamówienia i wymagania Zamawiającego: 2.1.Dostarczenie sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 410; 2.2.udzielenia gwarancji zgodnej z gwarancją producenta na oprogramowanie; 2.3.udzielenie gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne 3.Wymagania techniczne i jakościowe: 3.1.Wymagana jest dostawa sprzętu wraz z dokumentacją o parametrach technicznych i cechach użytkowych nie gorszych niż wyspecyfikowane 3.2.Wymagana jest deklaracja zgodności CE dla komputerów stacjonarnych i monitorów 3.3.Komputery muszą być oprogramowane w polskiej wersji językowej. 3.4.Komputery należy dostarczyć wraz z oprogramowaniem systemowym. Oprogramowanie systemowe należy zainstalować oraz uruchomić w siedzibie Wykonawcy (przed dostarczeniem do Zamawiającego) z udzieleniem Zamawiającemu licencji na te programy. Dotyczy to procesu aktywacji on-line u wytwórców oprogramowania MS Windows oraz naklejek licencyjnych na obudowie. Dostawa sprzętu i oprogramowania winna być zgodna z wymogami Prawa autorskiego. 3.5.Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty szczegółowe opisy wszystkich parametrów technicznych proponowanego sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych, pozwalające Zamawiającemu na zweryfikowanie czy spełniają one wyspecyfikowane w SIWZ wymagania techniczne-zgodnie z punktem .7.1.2.1. 3.6.Powyższe nie dotyczy oprogramowania. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zarząd Transportu Miejskiego |
Ulica | ul. Na Stoku 49 |
Nr domu | 49 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-874 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 3091323 do 25 w. 410 |
Fax | 058 3091323 w. 402 |
Internet | www.ztm.gda.pl |
Regon | 22004675300000 |
E mail | i.ciechowska@ztm.gda.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 7 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 16/05/2014 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;Dla Zadania nr 1, 4, W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.2.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą szczegółowego opisu parametrów technicznych zaproponowanego sprzętu oraz akcesoriów w języku polskim wg wzoru przez siebie opracowanego, wraz z ewentualnymi prospektami reklamowymi, handlowymi itp. pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3.4. SIWZ). Opis ten winien zawierać także nazwę, markę lub/i typ każdego oferowanego urządzenia w ramach sprzętu. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | A |
Spec www | http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista |
Spec war | w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 106 |
Data skl | 18/03/2014 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 112 (sekretariat) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2014 o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro, pokój 411, 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 2.1.w sprawach formalno-prawnych: Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 309-13-23 wew. 1061 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: i.ciechowska@ztm.gda.pl 2.2.w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Andrzej Organiak (58) 309-13-23 wew. 410 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: a.organiak@ztm.gda.pl |
Czy uniewaznienie | Nie |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a)związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b)zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja, c)gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, |