Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Jabłoniu

Publication date 2014-03-07
End date 2014-03-17 10:00:00
Instytucja Gminna Biblioteka Publiczna w Jabłoniu
Miejscowość Jabłoń
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble łazienkowe,
  • Meble różne,
  • Meble konferencyjne,
  • Sprzęt wystawowy,
  • Meble biblioteczne,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49677 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391100006, 391200009, 391300002, 391340000, 391360004, 391440002, 391513008, 391530009, 391531000, 391541007, 391550003, 391551004, 392921006, 395154401, 397111103, 397113600, 397114209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Jabłoniu
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ - specyfikacja techniczna wyposażenia

Występujące w opisach, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawcy wiążące i określają jedynie minimalne wymagania jakim muszą odpowiadać. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia (próbki, opisy, zdjęcia, foldery, specyfikacje itp.). W przypadku nie przedstawienia materiałów potwierdzających spełnienie równoważności produktu, oznacza to, że Wykonawca proponuje wyposażenie identyczne jak opisane w zał. nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminna Biblioteka Publiczna w Jabłoniu
Ulica ul. Jadwigi Tokarskiej 2
Nr domu 2
Miejscowosc Jabłoń
Kod poczt 21-205
Wojewodztwo lubelskie
Tel 83 356 00 06
Fax 83 356 00 13
Regon 00092518100000
E mail zp@jablon.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/06/2014
Wadium 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. w pieniądzu, 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 08 8042 0006 0392 0949 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Parczewie O/Jabłoń. W przypadku wnoszenia wadium przelewem, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodnie z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez oferenta określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Prawa zamówień publicznych, 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w punktach 5-7 do oferty wykonawca winien dołączyć oryginał dokumentu. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli, wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.1.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.1.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 10.1.4. Jeżeli, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego (pkt. 10 niniejszego rozdziału). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń zamawiającego wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalistycznych uprawnień.
Wiedza Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się: - min. 1 dostawą wyposażenia biurowego obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto
Potencjal Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 min. 1 dostawą wyposażenia biurowego obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł brutto
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty przetargowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Zestawienie kosztowe dla wyposażenia wg załącznika nr 8 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1.1. Na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia, 1.2. Jeżeli w trakcie trwania umowy zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
Kryt cena A
Spec www www.ugjablon.bip.lubelskie.pl
Spec war Urząd Gminy Jabłoń ul. A. Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń pok. nr 6
Data skl 17/03/2014
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Jabłoń ul. A. Zamoyskiego 27 21-205 Jabłoń pok. nr 4 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)