Dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem w ramach pierwszego wyposażenia inwestycyjnego mebli specjalistycznych, sprzętu medycznego i niemedycznego do nowobudowanego skrzydła budynku głównego Szpitala Zdunowo w ramach realizacji projektu RPO WZ NR 7.3.1/2009/001/ PU/6/08 pn.: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie

Publication date 2014-03-07
End date 2014-03-24 11:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
Miejscowość Szczecin-Zdunowo
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49945 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 331000003, 391300002, 391413005, 331923005, 391120000, 391210006, 397111000, 397113624
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem w ramach pierwszego wyposażenia inwestycyjnego mebli specjalistycznych, sprzętu medycznego i niemedycznego do nowobudowanego skrzydła budynku głównego Szpitala Zdunowo w ramach realizacji projektu RPO WZ NR 7.3.1/2009/001/ PU/6/08 pn.: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie
w zakresie:

CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia: meble do Zespołu pomieszczeń ogólnoużytkowych o łącznej powierzchni użytkowej 925,8 m2, w tym; Hall przy recepcji, Hall przy izbie przyjęć, Poczekalnie, Bufet, Rejestracja, Dyspozytor Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Recepcje, Sala Audiowizualna

CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia: meble do Zespołów pomieszczeń o skończonej funkcji użytkowej medycznej o łącznej powierzchni użytkowej 1401,00 m2, w tym: Szpitalny Oddział Ratunkowy, Blok Operacyjny Chirurgii Ogólnej, Blok Operacyjny Ortopedii, Blok Operacyjny Torakochirurgii, Centralna Izba Przyjęć, Zespół wysokospecjalistycznych poradni przyszpitalnych - gabinety badań z zapleczem zabiegowym, Oddział Chirurgii o podwyższonym nadzorze pooperacyjnym, Oddział Intensywnej Terapii, Pracownia RTG,

CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia: meble do Zespołów pomieszczeń zapleczy administracyjno - socjalnych
o łącznej powierzchni użytkowej: 861,9 m2, w tym: Szpitalny Oddział Ratunkowy, Blok Operacyjny Chirurgii Ogólnej, Blok Operacyjny Ortopedii, Blok Operacyjny Torakochirurgii, Centralna Izba Przyjęć, Zespół wysokospecjalistycznych poradni przyszpitalnych, Oddział Chirurgii o podwyższonym nadzorze pooperacyjnym, Oddział Intensywnej Terapii, Pracownia RTG, Archiwum Statystyka Medyczna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
Ulica ul. A. Sokołowskiego 11
Nr domu 11
Miejscowosc Szczecin-Zdunowo
Kod poczt 70-891
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 091 4427208
Fax 091 4620494
Internet www.szpitalzdunowo.pl
E mail Szpital.Zdunowo.@Selltech.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem w ramach pierwszego wyposażenia inwestycyjnego mebli specjalistycznych, sprzętu medycznego i niemedycznego do nowobudowanego skrzydła budynku głównego Szpitala Zdunowo w ramach realizacji projektu RPO WZ NR 7.3.1/2009/001/ PU/6/08 pn.: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie w zakresie: CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia: meble do Zespołu pomieszczeń ogólnoużytkowych o łącznej powierzchni użytkowej 925,8 m2, w tym; Hall przy recepcji, Hall przy izbie przyjęć, Poczekalnie, Bufet, Rejestracja, Dyspozytor Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, Recepcje, Sala Audiowizualna CZĘŚĆ II przedmiotu zamówienia: meble do Zespołów pomieszczeń o skończonej funkcji użytkowej medycznej o łącznej powierzchni użytkowej 1401,00 m2, w tym: Szpitalny Oddział Ratunkowy, Blok Operacyjny Chirurgii Ogólnej, Blok Operacyjny Ortopedii, Blok Operacyjny Torakochirurgii, Centralna Izba Przyjęć, Zespół wysokospecjalistycznych poradni przyszpitalnych - gabinety badań z zapleczem zabiegowym, Oddział Chirurgii o podwyższonym nadzorze pooperacyjnym, Oddział Intensywnej Terapii, Pracownia RTG, CZĘŚĆ III przedmiotu zamówienia: meble do Zespołów pomieszczeń zapleczy administracyjno - socjalnych o łącznej powierzchni użytkowej: 861,9 m2, w tym: Szpitalny Oddział Ratunkowy, Blok Operacyjny Chirurgii Ogólnej, Blok Operacyjny Ortopedii, Blok Operacyjny Torakochirurgii, Centralna Izba Przyjęć, Zespół wysokospecjalistycznych poradni przyszpitalnych, Oddział Chirurgii o podwyższonym nadzorze pooperacyjnym, Oddział Intensywnej Terapii, Pracownia RTG, Archiwum Statystyka Medyczna Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie dostaw do 20 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67.1.7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 42
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: I. część zamówienia: 1 000,00 złotych (słownie zł: jeden tysiąc) II. część zamówienia: 4 300,00 złotych (słownie zł: cztery tysiące trzysta) III. część zamówienia: 2 200,00 złotych (słownie zł: dwa tysiące dwieście )
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza 1.2.1. Odnośnie I części zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli biurowych w wykonaniu indywidualnym o wartości co najmniej 50 tys. złotych. 1.2.2. Odnośnie II części zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli medycznych o wartości co najmniej 200 tys. złotych. 1.2.3. Odnośnie III części zamówienia Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mebli biurowych o wartości co najmniej 100 tys. złotych.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1.4.1. Odnośnie I części zamówienia: posiada ważną polisę potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. 1.4.2. Odnośnie II części zamówienia: posiada ważną polisę potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 300 000,00 zł. 1.4.3. Odnośnie III części zamówienia: posiada ważną polisę potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 12. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy wyłącznie w następujących przypadkach: a) gdy podczas wykonywania umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności niezależne od stron, których strony nie były w stanie przewidzieć i które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w umowie, b) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy to obniżenia ceny (wynagrodzenia) c) gdy zmiany obowiązujących przepisów prawa nakładać będą na Zamawiającego lub Wykonawcę nowe obowiązki w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyznaczonymi normami lub standardami; d) w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług. e) gdy Wykonawcy nie zostaną udostępnione pomieszczenia dla montażu, rozmieszczenia Dostaw. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania uzasadnionych zmian w zakresie ilościowym elementów Dostawy w granicach do 20 % wartości przedmiotu umowy. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
Kryt cena A
Spec www www.szpitalzdunowo.pl
Spec war Miejsce wydawania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Dział Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11,
Data skl 24/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Tytuł projektu: Rozbudowa części środkowej budynku głównego wraz z dostosowaniem oddziałów chirurgicznych do wymogów fachowo-sanitarnych w Specjalistycznym Szpitalu im. prof. A. Sokołowskiego w Szczecinie - Zdunowie Numer projektu: RPOWZ/7.3.1/2009/001/PU/6/08 Numer umowy: UDA-RPZP.07.03.01-32-001/2009-00 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz budżetu Województwa Zachodniopomorskiego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)