| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
|
| Ulica |
ul. Krasińskiego 54/56
|
| Nr domu |
54
|
| Nr miesz |
56
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
01-755
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 6852689
|
| Fax |
022 6852689, 6852715
|
| Internet |
www.wiml.waw.pl
|
| Regon |
01013218800000
|
| E mail |
mpuszkar.wiml.waw.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Instytut Badawczy
|
| Rodzaj zam inny |
Instytut Badawczy
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
|
| Wiedza |
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych o wartości powyżej 100 000,00 PLN każda.
|
| Potencjal |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
|
| Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków
|
| Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg sposobu spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
a. Oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego, że oferowane kasety z tonerem i/lub tusze są materiałami fabrycznie nowymi, wolnymi od wad, kompletnymi a żaden z elementów kasety z tonerem i/lub tuszu nie jest wtórnie wykorzystany ani nie pochodzi z procesu recyklingu.
b. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone materiały eksploatacyjne, nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera) - załącznik nr 7 do SIWZ.
c. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane i dostarczone materiały eksploatacyjne będą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia (oznaczenia będą umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem) - załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
a) zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) zmiany terminu realizacji umowy, o ile będzie to konieczne z uwagi na nieprzewidziane okoliczności, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego/Wykonawcy;
c) zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentowych, przy czym cena jednostkowa danego asortymentu i całkowita wartość przedmiotu umowy nie mogą ulec zmianie;
d) zmian w przypadku wycofania asortymentu z produkcji - możliwość zaoferowania innego produktu o nie gorszych parametrach, w cenach nie przekraczających cen określonych w umowie;
e) podniesienie stawek VAT nie spowoduje zmian wartości brutto, a ich obniżenie spowoduje odpowiednie obniżenie wartości brutto.
2. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
www.wiml.waw.pl
|
| Spec war |
siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 28 - Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych
|
| Data skl |
18/03/2014
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
siedziba Zamawiającego, bud. nr 2, pok nr 37 - Punkt Ewidencyjny WIML
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|
| Inne dokumenty |
a. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
b. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
|