Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i ksero-kopiarek. UWAGA: postępowanie podzielone na dwa zamówienia.

Publication date 2014-03-07
End date 2014-03-19 12:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76430 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301000000, 301921136, 301976301, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek wg kodów CPV:
30190000-7- różny sprzęt i artykuły biurowe,
30100000-0 - maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
30192113-6 - wkłady drukujące,
30197630-1 - papier do drukowania,
30125110-5 - toner do drukarek laserowych/faksów,
30125120-8 - toner do fotokopiarek.
(Wspólnego Słownika Zamówień wprowadzonym Rozporządzeniem Komisji Wspólnoty Europej-skiej nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 roku).
Wielkość przedmiotu zamówienia określona jest w załącznikach do SIWZ nr 1 A i 1 B
opublikowanych na stronie internetowej BIP zamawiającego- http://zsehkolobrzeg.finn.pl/

Opis

Załączniki do SIWZ 1A i 1 B dostępne na stronie internetowej BIPZamawiającego:
http://zsehkolobrzeg.finn.pl/

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
Ulica ul. Łopuskiego 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kołobrzeg
Kod poczt 78-100
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 0-94 35 115 55
Fax 0-94 35 115 55
Regon 33144461100000
E mail adm.zseh@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace 20%
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub odpisu innego dokumentu potwierdzającego zgodność zakresu działalności z przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu.
Wiedza 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 22 ustawy Prawo za-mówień publicznych -załączniki nr 3 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postę-powania w trybie art.. 24 ust.1 w.w. ustawy, których wzory stanowią załączniki nr 2 do specyfika-cji.
Potencjal 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 22 ustawy Prawo za-mówień publicznych -załączniki nr 3 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postę-powania w trybie art.. 24 ust.1 w.w. ustawy, których wzory stanowią załączniki nr 2 do specyfika-cji.
Zdolne 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 22 ustawy Prawo za-mówień publicznych -załączniki nr 3 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postę-powania w trybie art.. 24 ust.1 w.w. ustawy, których wzory stanowią załączniki nr 2 do specyfika-cji.
Sytuacja 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 22 ustawy Prawo za-mówień publicznych -załączniki nr 3 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postę-powania w trybie art.. 24 ust.1 w.w. ustawy, których wzory stanowią załączniki nr 2 do specyfika-cji.
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub odpisu innego dokumentu potwierdzającego zgodność zakresu działalności z przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 22 ustawy Prawo za-mówień publicznych -załączniki nr 3 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postę-powania w trybie art.. 24 ust.1 w.w. ustawy, których wzory stanowią załączniki nr 2 do specyfika-cji. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane pra-wem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych załącznik nr 4.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena A
Spec www http://zsehkolobrzeg.finn.pl/
Spec war http://zsehkolobrzeg.finn.pl/ ul.Łopuskiego 13 78-100 Kołobrzeg pok.114 tel.943511556
Data skl 19/03/2014
Godz skl 12:00
Miejsce ul.Łopuskiego 13 78-100 Kołobrzeg pok.107 sekretariat dyrektora tel.943511556
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)