Dostawa artykułów i maszyn biurowych

Publication date 2014-03-07
End date 2014-03-20 11:00:00
Instytucja Transportowy Dozór Techniczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76906 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i maszyn biurowych dla Transportowego Dozoru Technicznego.
Załącznik nr 1 do SIWZ zawieraja szczegółowe wykazy rodzaju artykułów i ilości
przewidzianych do zamówienia. Podane ilości są szacunkowe i nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zrealizowanie w 70% wartości przedmiotu zamówienia. Dostawa artykułów i maszyn biurowych, objętych przedmiotem zamówienia będzie odbywać się partiami, 3 razy w roku, w ilościach i zakresie rzeczowym każdorazowo określonym przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy na adresy podane w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Transportowy Dozór Techniczny
Ulica ul. Chałubińskiego 4
Nr domu 4
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-928
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 4902902
Fax 22 830 00 62
Internet http://www.tdt.pl
Regon 01723168600000
E mail e.kolanko@tdt.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy (tj. dwie umowy zobowiązaniowe) w zakresie dostawy artykułów biurowych o wartości co najmniej 70 000 zł (brutto) każda (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie). Ponadto warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dla artykułów i maszyn biurowych - poz. 92 Opisu przedmiotu zamówienia - papier do drukarek laserowych klasy A, do oferty należy dołączyć pełną specyfikację techniczną zaoferowanego papieru.
Inne dokumenty Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: 1)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy, zmiany konta bankowego; 2)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4)wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanej przez Wykonawcę maszyny biurowej. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę maszyny biurowej będącej przedmiotem umowy na inną, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanej maszyny biurowej i uzyska akceptację propozycji zmiany. Zmiana maszyny biurowej nie może spowodować pogorszenia warunków wykonania umowy np. ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia, istotnych dla Zamawiającego; 5)w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach
Kryt cena A
Spec www http://www.tdt.pl
Spec war kurier, osobiście - ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa 44 piętro kancelaria-pokój 62 w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30), poczta - ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.
Data skl 20/03/2014
Godz skl 11:00
Miejsce kurier, osobiście - ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa 44 piętro kancelaria-pokój 62 w godzinach pracy Zamawiającego (7.30-15.30), poczta - ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)