Aktualizacja systemu PACS firmy Carestream Health z wersji 11.0 do wersji 11.4 oraz kompatybilnego z systemem PACS oprogramowania do planowania zabiegów ortopedycznych OrthoView z wersji 5.0 do wersji 6.0 wraz z rozbudową serwera w zakresie wymaganym dla podniesionej wersji oprogramowania

Publication date 2014-03-07
End date 2014-03-18 09:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Miejscowość Otwock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 77210 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 725110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Aktualizacja systemu PACS firmy Carestream Health z wersji 11.0 do wersji 11.4 oraz kompatybilnego z systemem PACS oprogramowania do planowania zabiegów ortopedycznych OrthoView z wersji 5.0 do wersji 6.0 wraz z rozbudową serwera w zakresie wymaganym dla podniesionej wersji oprogramowania.

Zakres zamówienia:
1. Aktualizacja oprogramowania PACS firmy CARESTREAM z wersji 11.0 do wersji 11.4
2. Aktualizacja oprogramowania OrthoView do planowania ortopedycznych zabiegów operacyjnych z wersji 5.0 do 6.0
3. Rekonfiguracja sytemu PACS
4. Szkolenie personelu lekarskiego w zakresie dodatkowych funkcjonalności oraz zmian w interfejsie użytkownika.
5. rozbudowa serwera PACS oraz systemu archiwizacji obrazów w zakresie koniecznym do obsługi wyższej wersji sytemu.

Serwer posiadany przez Szpital: DELL PowerEdge 2900

Gwarancja
12 miesięcy w zakresie dla aktualizacji systemu PACS
36 miesięcy dla sytemu OrthoView w zakresie wsparcia nowych protez
12 na rozbudowę serwera


Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do siwz- tabela wymagań ogólnych oraz załączniku nr 7 do siwz- tabela wymagań technicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP
Ulica ul. Konarskiego 13
Nr domu 13
Miejscowosc Otwock
Kod poczt 05-400
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7794031 w. 477
Fax 22 7794031 w. 477
Internet www.spskgruca.pl
Regon 00029015600000
E mail dzp@spskgruca.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 2
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum jedno zamówienie polegające na aktualizacji systemu PACS firmy Carestream Health.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.Do oferty należy dołączyć jako załącznik karty techniczne zaoferowanych urządzeń i oprogramowania zawierające w szczególności: nr. katalogowy pełną nazwę typ, model Karty techniczne muszą zawierać firmowe materiały informacyjne potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń. Jako firmowe materiały informacyjne należy załączyć aktualne materiały źródłowe producenta tj. foldery, prospekty, dane techniczne lub instrukcje oferowanego sprzętu (w języku angielskim lub polskim, w oryginale lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem) potwierdzające parametry techniczne oferowanych urządzeń. 2.Dla oprogramowania stanowiącego wyrób medyczny w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679.) załączyć do oferty odpowiednio: Deklaracja zgodności- dokument wystawiany przez producenta wyrobu albo jego upoważnionego przedstawiciela.(dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych). Certyfikaty zgodności - dokument wydawany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedur oceny zgodności.( dotyczy wyrobów medycznych zakwalifikowanych do klas: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIA, IIb, III oraz zgodnie z dyrektywą unijną 98/79 wyroby klas A i B) 3. Autoryzacja producenta sytemu PACS w zakresie serwisu systemu PACS firmy Carestream Health.
Inne dokumenty 1) Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; 2) Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 4. W zakresie nie uregulowanym siwz, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) 5. Złożenie wymaganych oświadczeń lub dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust 3 ustawy Pzp. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub nie złoży pełnomocnictwa albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz, 2) Wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI, VII niniejszej siwz; 3) Wypełniony załącznik nr 6 do siwz tj. tabela wymagań ogólnych; 4) Wypełniony załącznik nr 7 do siwz tj. tabela wymagań technicznych UWAGA!!! Załączniki nr 6,7 do siwz stanowią integralną cześć oferty i w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp 3. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie w języku angielskim materiałów informacyjnych stanowiących uzupełnienie karty technicznej 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza złożenie w języku angielskim materiałów informacyjnych stanowiących uzupełnienie karty technicznej 6. Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 8. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 9. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści siwz.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy jest możliwa w przypadkach nadzwyczajnych, niezawinionych przez Wykonawcę i niemożliwych do przewidzenia na etapie zawierania umowy (np. brak dostępu do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego), przy czym termin może zostać przedłużony maksymalnie o 14 dni.
Kryt cena A
Spec www www.spskgruca.pl
Spec war Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Data skl 18/03/2014
Godz skl 09:45
Miejsce Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto podanej w ofercie, nie później niż w dniu podpisania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. lub następujących formach w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP, 05-400 Otwock ul. Konarskiego 13, Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa w Wołominie Nr 84 8006 0000 0088 0194 2000 0009 z podaniem w tytule wpłaty zabezpieczenie należytego wykonania umowy dotyczy sprawy numer (DZP/17/2014) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż w pieniądzu, projekt dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy należy złożyć w Dziale Zamówień Publicznych SPSK (łącznik E-F, I piętro przed wejściem na oddział VII) najpóźniej dzień przed planowanym terminem podpisania umowy w celu zaakceptowania przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1i 2 ustawy Pzp. Część zabezpieczenia (70%) wygaśnie/zostanie zwrócona nie wcześniej niż w 30-stym dniu od dnia wykonania usługi i uznania przez Zamawiającego, że przedmiot umowy został prawidłowo ukończony. Pozostała część zabezpieczenia (30%) wygaśnie/zostanie zwrócona nie wcześniej niż w 15-stym po upływie okresu rękojmi za wady. Zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie roku. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia z treści dokumentu winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)