Dostawa chleba

Publication date 2014-03-10
End date 2014-03-20 12:00:00
Instytucja Zakład Karny w Łupkowie
Miejscowość Komańcza
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 77688 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 158111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa chleba: chleb zwykły, z mąki mieszanej pszennej i żytniej, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 81 000 kg, chleb pszenny, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 8 000 kg, chleb razowy, o gramaturze 400 g, krojony i foliowany, w ilości 50 kg. 2. Ilości podane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Miejsce realizacji zamówienia: magazyn Zakładu Karnego w Łupkowie,Łupków45 , 38-543 Komańcza i magazyn Oddziału Zewnętrznego w Moszczańcu, Moszczaniec 14, 38-543 Komańcza. 4. Jednorazowa ilość dostarczanego chleba do zakładu karnego i oddziału zewnętrznego łącznie: około 200 kg.
5. Chleb dostarczany będzie w koszach, które będą zdawane w dniu następnej dostawy. 6.Transport chleba odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy. 7.Z uwagi na konstrukcję bram wjazdowych w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu dostawy muszą być realizowane samochodem o wysokości do 3,40 m. 8.Ilość zamawianego chleba zamawiający określał będzie każdorazowo telefonicznie na 24 godziny przed realizacją dostawy. 9.Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanego chleba w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. 10.Dostawa chleba do magazynu zamawiającego w Zakładzie Karnym w Łupkowie i Oddziale Zewnętrznym w Moszczańcu odbywać się będzie codziennie w godz. 7.30 - 12.00 z wyłączeniem niedziel i świąt. W przypadku świąt przerwa w dostawie nie może trwać dłużej niż 2 dni 11.Należność za przedmiot dostawy Zamawiający uiści Wykonawcy w formie przelewu na jego konto bankowe w terminie 30 dni, po wystawieniu faktury za okres 10 dni dostaw i po wykonaniu zamówienia.
12.W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.13. O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny chleba w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 15.Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen na podstawie zmiany stawki podatku VAT przedstawić Zamawiającemu kalkulację zawierającą rachunkowe i prawne uzasadnienie nowych cen wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przedstawionej kalkulacji. 16.Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny w Łupkowie
Ulica Łupków 45
Nr domu 45
Miejscowosc Komańcza
Kod poczt 38-543
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 013 467-70-49
Fax 0-13 4677011
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00032110600000
E mail dkw_lupkow@sw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Zakład Karny
Rodzaj zam inny Zakład Karny
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może w trakcie realizacji dostaw dokonać zmiany cen umownych o wskaźnik wzrostu lub obniżki cen towarów i usług konsumpcyjnych (kwartał bieżący do kwartału poprzedzającego), obwieszczony przez prezesa Głównego Urzędu Statystycznego i publikowany w Monitorze Polskim. Zmiana ceny może nastąpić w przypadku co najmniej 0,5 % - wej zmiany wskaźnika, nie częściej niż raz na kwartał i nie wcześniej niż po okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.2.O możliwości zmiany cen i terminie przystąpienia do jej negocjacji Wykonawca powinien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny chleba w trakcie obowiązywania umowy na podstawie zmiany stawki podatku VAT. 4.Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen na podstawie zmiany stawki podatku VAT przedstawić Zamawiającemu kalkulację zawierającą rachunkowe i prawne uzasadnienie nowych cen wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przedstawionej kalkulacji. 5.Nowe ceny będą obowiązywać po upływie 14 dni od dnia podpisania przez strony aneksu uwzględniającego zmianę cen.
Kryt cena A
Spec www www.zp.sw.gov.pl
Spec war Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza
Data skl 20/03/2014
Godz skl 12:00
Miejsce sekretariat Zakładu Karnego w Łupkowie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)