Dostawa mięsa i wędlin

Publication date 2014-03-10
End date 2014-03-19 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Godziszewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 78748 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin- załącznik Nr 4 .
2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia :
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mięso i wędliny do siedziby Zamawiającego dwa razy w tygodniu / wtorek i piątek ) w godz. 8.00 - 13.00 własnymi środkami transportu posiadającymi aktualne zaświadczenie z inspekcji sanitarnej o spełnianiu warunków koniecznych do przewozu żywności . Osoby przewożące winny posiadać aktualne świadectwa zdrowia. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faksem na numer wskazany przez Wykonawcę na jeden dzień przed dostawą . Wykonawca jest odpowiedzialny za terminowość i jakość realizowanych dostaw . Przedmiot zamówienia powinien być dobry jakościowo i posiadać, co najmniej 5-dniowy termin do spożycia w przypadku wędlin. Wszystkie oferowane produkty muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 O bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2006 Nr 171 poz.1225 z późniejszymi zmianami . Zamawiający wymaga , aby dostarczone produkty były pakowane próżniowo oraz posiadały etykietę w języku polskim zawierającym co najmniej następujące informacje :
- nazwę produktu
- nazwę i adres producenta
- masę netto
- datę przydatności do spożycia .
Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia powinien być zgodny z obowiązującym przez Wykonawcę systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica Damaszka 1
Nr domu 1
Miejscowosc Godziszewo
Kod poczt 83-209
Wojewodztwo pomorskie
Tel 0-58 5367687 w. 230
Fax 0-58 5367550
Internet www.dpsdamaszka.pl
Regon 19055739900000
E mail damaszka.zamowienia@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianego asortymentu , lecz nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Możliwość taka jest uwarunkowana realnym wzrostem zapotrzebowania w trakcie umowy .
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu .
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków , o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy , polegał będzie na zasobach tych podmiotów określonych w art.26 ust.2b Ustawy . 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i będzie dopuszczalna w granicach unormowania przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych , ze szczególnym uwzględnienie art. 144 ust 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku : a) konieczności zmiany kwoty podatku VAT , w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów w szczególność i podatkowych dotyczących obowiązującej wysokości ( stawki ) podatku VAT . b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonania czynności c) z innych niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisania niniejszej umowy przyczyn
Kryt cena A
Spec www www.dpsdamaszka.pl
Spec war siedziba Zamawiającego : Dom Pomocy Społecznej w Damaszce - sekretariat I piętro , pokój nr 219
Data skl 19/03/2014
Godz skl 09:00
Miejsce siedziba Zamawiającego : Dom pomocy Społecznej w Damaszce - sekretariat I piętro , pokój nr 219
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu .
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)