Zakup wartości niematerialnych i prawnych wraz z wdrożeniem i szkoleniem w ramach projektu pn.: e-Oświata w Gminie Kęty

Publication date 2014-03-11
End date 2014-03-20 08:30:00
Instytucja Gmina Kęty
Miejscowość Kęty
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50883 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 480000008, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

A. Zakup licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą obejmujące:
1.Zaprojektowanie, wytworzenie, dostarczenie oraz wdrożenie niżej wymienionych aplikacji:
1)Dziennik elektroniczny- 9 licencji
2)Plan lekcji on-line - 9 licencji
3)Portal informacyjno-edukacyjny - 1 licencja
4)Finanse i księgowość oraz kadry płace - 17 licencji
5)Kasa zapomogowo-pożyczkowa - 17 licencji
6)Środki trwałe wraz z inwentarzem - 17 licencji
7)Biblioteki - 9 licencji
2.Świadczenie serwisu gwarancyjnego na zasadach opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ.
3.Transfer danych - migracja baz danych do nowych aplikacji.
B.Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z harmonogramem zawartym w załączniku nr 6 do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kęty
Ulica Rynek 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kęty
Kod poczt 32-650
Wojewodztwo małopolskie
Tel 033 844-76-70
Fax 033 8447660
Internet www.kety.pl
Regon 07218182400000
E mail gmina@kety.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 27/02/2015
Wadium 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 2.000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące, 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy w Kętach w 07 1050 1070 1000 0023 6738 4605 w ING Bank Śląski przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem godz. 8:30. Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. W tytule przelewu Wykonawca powinien dopisać: Dotyczy: Wadium - Zakup wartości niematerialnych i prawnych wraz z wdrożeniem i szkoleniem w ramach projektu pn.: e-Oświata w Gminie Kęty. 3.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub innego dokumentu, oryginał należy złożyć w kasie (kasa zlokalizowana na parterze budynku Urzędu Gminy Kęty) najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem godz. 8:30, a kopię tego dokumentu wpiąć do oferty. Uwaga: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z: 1) art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo Zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, 2) art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym, z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od terminu składania ofert. 4.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 5.Brak zabezpieczenia oferty wadium stosownie do wymagań spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostawę z usługą odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje: -jedną dostawę oprogramowania elektronicznego dziennika wraz z wdrożeniem, -jedną dostawę portalu informacyjno-edukacyjnego wraz z wdrożeniem, -jedną dostawę oprogramowania do zarządzania bibliotekami wraz z wdrożeniem, -jedną dostawę oprogramowania finansowo-księgowego wraz z obsługą kadr i płac wraz z wdrożeniem. Zamawiający dopuszcza realizację części lub wszystkich zamówień określonych w powyższych punktach w ramach jednej lub kilku umów (zamówień) pod warunkiem, że poszczególne części tej umowy/zamówienia będą odpowiadały wyżej określonym warunkom udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował wykonał lub wykonuje: -jedną dostawę oprogramowania elektronicznego dziennika wraz z wdrożeniem, -jedną dostawę portalu informacyjno-edukacyjnego wraz z wdrożeniem, -jedną dostawę oprogramowania do zarządzania bibliotekami wraz z wdrożeniem, -jedną dostawę oprogramowania finansowo-księgowego wraz z obsługą kadr i płac wraz z wdrożeniem. Zamawiający dopuszcza realizację części lub wszystkich zamówień określonych w powyższych punktach w ramach jednej lub kilku umów (zamówień) pod warunkiem, że poszczególne części tej umowy-zamówienia będą odpowiadały wyżej określonym warunkom udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1)Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium. 2)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ . 3)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 8 do SIWZ. 4)Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 5)Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać stosowne upoważnienie. 6)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Dz.VI pkt 2 ppkt 2,3,4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokument, o którym mowa w Dz. VI pkt 4 ppkt 1, lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Dokument, o którym mowa w Dz. VI pkt 4 ppkt 1, lit.b) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1, lit a) i b) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis ppkt 2 i 3 stosuje się odpowiednio. Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: 1)do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 2)każdy z wykonawców oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w Dz. VI pkt 2 SIWZ (lub w pkt 4 - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Dowody dotyczące dostaw wymienionych w wykazie na spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia określające czy zostały wykonane należycie, to.: - poświadczenie albo - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19.02.2013 r., poz. 231). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w ww. wykazie - zał. nr 4 do SIWZ, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: 1)Zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT. 2)Gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 3)Zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. 4)Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły. 5)W przypadku zmiany przepisów prawnych bądź wytycznych, w oparciu o które realizowane jest zamówienie. 6)Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 7)Istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. 8)Gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ. 9) Po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta. 10) Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego, na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych SIWZ. 11) Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić także w przypadku wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej.
Kryt cena A
Spec www www.kety.pl
Spec war Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 5a
Data skl 20/03/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt pn. e-Oświata w Gminie Kęty współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 1. Warunki dla rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy, Działanie 1.2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Czy uniewaznienie Nie
Sytuacja Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia tj.: posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych), (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy jej opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)