Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.

Publication date 2014-03-11
End date 2014-03-19 08:30:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Tusz,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50995 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 226000006, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów oraz materiałów biurowych dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.
Przedmiotowe postępowanie zostało podzielone na 2 zadania częściowe.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Opis

Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów dla AWF.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla AWF.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Ulica al. Jana Pawła II 78
Nr domu 78
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-571
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 683 15 16
Fax 012 648 12 10
Internet www.awf.krakow.pl
Regon 00032784700000
E mail anna.gardowska@awf.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data roz 01/04/2014
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 100.00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 1 100.00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 PLN) 10.2 Wadium należy wnieść w terminie do dni i do godziny składnia ofert. a. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: b. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PLN 53 1240 4722 1111 0000 4851 7445 c. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). g. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. h. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Wiedza Wiedza i doświadczenie W zakresie zadania częściowego nr 1: Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje w sposób należyty co najmniej dwie dostawy tuszy lub tonerów- minimalna wartość brutto każdej z dostaw, wynikająca z odrębnych umów nie może być mniejsza niż 30 000,00 zł brutto ( trzydzieści tysięcy złotych). W zakresie zadania częściowego nr 2: Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub realizuje w sposób należyty co najmniej dwie dostawy artykułów/ materiałów biurowych - minimalna wartość brutto każdej z dostaw, wynikająca z odrębnych umów nie może być mniejsza niż 30 000,00 zł brutto. ( trzydzieści tysięcy złotych). Wykaz dostaw należy przedstawić w Załączniku nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia żadnego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ. Każda pozycja w załączniku musi być wypełniona. W przypadku materiałów/ artykułów biurowych należy podać nazwę własną oferowanego produktu. W przypadku produktów równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności- art. 30 ust 5 ustawy Pzp.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. brak przygotowania miejsca dostawy, 2. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w zamówieniu i ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza w czasie trwania umowy zmianę gramatury dostarczanych produktów po uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego bez zmiany jego ceny jednostkowej. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w przypadku, wycofania przez producenta z produkcji produktów określonych w ofercie Wykonawcy. Zmiana produktu na inny produkt nie może zmienić tożsamości jego parametrów, właściwości i zastosowania oraz może mieć miejsce tylko w przypadku niedostępności spowodowanej zaprzestaniem produkcji przy zachowaniu ceny jednostkowej po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.awf.krakow.pl
Spec war Sekcja Zamówień Publicznych AWF, pokój 411
Data skl 19/03/2014
Godz skl 08:30
Miejsce Sekcja Zamówień Publicznych AWF, pokój 411
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)