dostawa jednorazowych kołderek grzewczych do ogrzewaczy pacjenta typu Thermacare prod. Gaymar Industries, Inc oraz typu Warm Air prod. Cinncinati Sub-Zero Products, Inc

Publication date 2014-03-11
End date 2014-03-21 10:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51163 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 391431148
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa jednorazowych kołderek grzewczych do ogrzewaczy pacjenta typu Thermacare prod. Gaymar Industries, Inc oraz typu Warm Air prod. Cinncinati Sub-Zero Products, Inc, zwanych dalej kołderkami.
2. Opis kołderek stanowiących przedmiot zamówienia, ilości kołderek oraz wymagane parametry zawiera załącznik nr 4 do oferty (formularz cen jednostkowych).
3. Zamawiający wymaga, aby oferowane kołderki stanowiły wyrób medyczny w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) oraz były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Ilości kołderek podane w załączniku nr 4 stanowią wielkość maksymalną i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ich ilości, z tym, że nie mniej niż 60 % szacowanej ilości.
5. Zamawiający wymaga, by dostarczane kołderki posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Ulica Al. Powstańców Wielkopolskich 72
Nr domu 72
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-111
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4661086
Fax 91 4661113
Internet www.spsk2.pum.edu.pl
Regon 00028890000000
E mail zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane kołderki spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP - zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku: a. obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Kupującego, b. wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 11 umowy, c. przedłużenia okresu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania zakresu rzeczowego umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d. zmiany obowiązujących przepisów bądź wejścia w życie nowych przepisów, z których będzie wynikał obowiązek dostosowania warunków umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy. 5. Zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia zgodnie z § 6 ust. 2 wynikająca ze zmiany podatku VAT, nie wymaga aneksu do umowy
Kryt cena A
Spec www www.spsk2-szczecin.pl
Spec war w siedzibie zamawiającego
Data skl 21/03/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)